User Tag List

13 sonuçtan 1 ile 13 arası

Konu: İphone Servis Karaktersizliği,ne yapabiliirim?

  1. #1
    s.alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Tr/Ant , Ekaterinburg/Ru
    Mesaj
    980
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Angry İphone Servis Karaktersizliği,ne yapabiliirim?

    Arkadaşlar Bundan aşağı yukarı 3 ay önce hatuna iphone 5 aldım.Taksit olsun diye bi arkadaş yönlendirdi Elektronik Mağazadan aldım...
    Telefonu aldığımdan beri telefonun interneti açıkken (hücresel veri) arama yapan ulaşamıyordu.3g açtığı zaman telefon servis yok diyordu.şehrin göbeğinde olmamıza rağmen çekmiyordu bazen.şarj %15 ken bitiyor ,aşırı ısınma oluyordu..enson servise göndermeden öncede restore edip düzeltebilme umudu ile pc ye bağladım ve restore et dediğimde ekranda itunes te kaldı ilerleme kaydedemedim öyle gönderdim.yurtdışına çıktığımız için telefonu servise gönderemedim.döndüğümde 2 mayısta telefonu servise gönderdim istanbula.bugün ayın 27 si ve telefon gideli 25 gün oldu...Ayrıyetten hergün arayıp soruyordum.17. gün aradığımda bana telefonun 259 tl masrafı olduğunu sebebi '' ÜST VE YANLARDAN ALDIĞI DARBELER NEDENİYLE POWER ENTEGRESİ ALTINDA YOLLAR VE BASE BAND DEFORME OLMUŞ '' olduğunu söylediler.bende telefonun daha 20 ay gibi bir garantisi olduğunu ,telefonda olan darbelerinde bozuk para ,anahtar, çantada artık ne gibi çizici alet varsa onlardan oldugunu söyledim yani hatuna sorduğumda düşürmediğini söyledi ve titiz kullandığınıda biliyorum. ve bana yapılacak birşey olmadığını söylediler.bende apple(zorlu) la görüşüp tekrar dönüş yapacağımı söyledim.apple ı aradım telefonu bize ulaştırın dediler.bende servisi aradım tekrar geriye bana dedikleri şey '' TEKNİK SERVİSTEKİ ARKADAŞ YANLIŞ RAPOR ÇIKARMIŞ TELEFONUNUZDAN MASRAF ALINMAYACAK EN KISA ZAMANDA YAPILIP GÖNDERİLECEK '' oldu.Bende o gün iş bitiş saatine yakın tekrar aradım ve teyit için tekrar sordum herhangi bir üsret ödeyecekmiyim diye? bana tekrardan ''ÖDEMEYECEKSİNİZ GARANTİ KAPSAMINDA'' dediler..bugün saat 2 de aradım servisi ve telefonun durumunu sordum bitmiş olması gerekti diye.Bana ''TELEFONUNUZU KARGOYA TESLİM ETTİK EK KISA ZAMANDA ELİNİZDE OLACAK''dediler.sorun halloldumu dedim ve bana dedikleri şey '' ÜCRET ÇIKTIĞI İÇİN SİZİ ARADIK ULAŞAMADIK BİZDE TELEFONUNUZU KARGOYA VERDİK '' dediler.Ben nasıl olur daha önce konuştuğumuzda bana garanti kapsamında yapılacağını söylemiştiniz dedim.tekrar suçu teknik servisteki arkadaşlarına attılar RAPORDA YANLIŞ ÇIKMIŞ BEYEFENDİ ''dediler.
    1-şimdi burada 20 iş gününü geçtiği için (yasal süreç 20 gün)
    2-telefonun garanti kapsamında yapılmadığı için
    3-pili olsun basebandmı herneyse yapılmadığı için
    4-bana dolandırıcı gibi ilk önce yapıcaz sonra yapmıcaz sonra teknik arkadaş şuanda burada değil,daha sonrasında yapıcaz diyip yapmadan haberim olmadan telefonu geri göndermelerinden
    FELAKET MAĞDUR OLDUM.IPHONE DAN SOĞUDUM RESMEN.Apple ile görüştüm bana zorlu'ya getirmemi istediler.ben antalyadayım şuanda bir telefon için zaten 1 aya yakın beklemişim tekrar bir telefon için tamir etseler bile burdan istanbula gidip gelmem mantıklımı sizce..
    Bu konuda hakkımı nerede ararım ne yapabilirim lütfen yardımcı olun abilerim arkadaşlarım kardeşlerim..
    Alıntı erkin006 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ezel de 47 numara ayak varmış haftasonu gazetede yazıyordu...varın siz düşünün malzemeyi

    göz döndümü eyşan meyşan paklamaz

  2. #2
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    20 değil 30 iş günü olması lazım, yanılmıyorsam.

    Geçmiş olsun şanssızlık yaşamışsınız. Kişisel olarak götürmek gerekiyor sanırım, appstore TR ile de iletişime geçseniz aslında?

  3. #3
    Mutu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    7.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    38 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20 değil 30 iş günü olması lazım, yanılmıyorsam.

    Geçmiş olsun şanssızlık yaşamışsınız. Kişisel olarak götürmek gerekiyor sanırım, appstore TR ile de iletişime geçseniz aslında?

    Son tüketici kanunuyla 20 iş gününe düştü diye biliyorum.
    Instagram: mutusgarage

  4. #4
    arsenikli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbuk / kadıköy
    Mesaj
    1.118
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    size telefonun sıfırını vermeleri için sanırım aynı arızadan 3 kere servise gitmiş olması gerekiyor birdaha yollayın bence servise ve ücretsiz yapmaları lazım diye biliyorum bu denli arızaları kullanıcı hatasına sokamazlar.
    servis kayıtlarını size verdikleri raporları sakın atmayın saklayın ilerde lazım olucak mahkemeye verirken
    Bunlara çikolata istediğinde fare zehri vermeyen bakkalın amk.....

  5. #5

    Üyelik
    Jan 2014
    Şehir
    Hollanda/İstanbul
    Mesaj
    794
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Geçmiş olsun, baseband yazılımsal bir olay nasıl deformasyon oluyor hiç anlamadım.. komik bir cevap vermişler. 20 iş günü, doğru biliyorsunuz yasal olarak haklarınızı kullanabilirsiniz şuan da. Hangi servis firması bunu söyleyen ? Tüketici heyetine gitmeniz lazım, elinizde patlayacak yoksa
    FOR US BY US


    [/CENTER]

  6. #6
    s.alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Tr/Ant , Ekaterinburg/Ru
    Mesaj
    980
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı skunk11 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun, baseband yazılımsal bir olay nasıl deformasyon oluyor hiç anlamadım.. komik bir cevap vermişler. 20 iş günü, doğru biliyorsunuz yasal olarak haklarınızı kullanabilirsiniz şuan da. Hangi servis firması bunu söyleyen ? Tüketici heyetine gitmeniz lazım, elinizde patlayacak yoksa
    benim bildiğimde yazılımsal bir durum ama bunlar kendileri bi parçamı yaptı anlamadımki
    EVO BİLGİ TEKNOLOJİLERİ diyebir yer nasıl biyer diyosan hiç bilgim yok üstad.
    Alıntı erkin006 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ezel de 47 numara ayak varmış haftasonu gazetede yazıyordu...varın siz düşünün malzemeyi

    göz döndümü eyşan meyşan paklamaz

  7. #7
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hangi firmaya gonderdiniz ?

    20 iş gunu doldu ise yasal hakkınızı arayabilirsiniz

    edit şimdi gordum

    urun paralel ithalat sanırım bence yasal olarak hakkınızı arayabilirsini

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  8. #8
    s.alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Tr/Ant , Ekaterinburg/Ru
    Mesaj
    980
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onursumer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hangi firmaya gonderdiniz ?

    20 iş gunu doldu ise yasal hakkınızı arayabilirsiniz

    edit şimdi gordum

    urun paralel ithalat sanırım bence yasal olarak hakkınızı arayabilirsini
    EVO BİLGİ TEKNOLOJİLERİ diye biryer. abicim nasıl yapabilrim?
    Alıntı erkin006 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ezel de 47 numara ayak varmış haftasonu gazetede yazıyordu...varın siz düşünün malzemeyi

    göz döndümü eyşan meyşan paklamaz

  9. #9

    Üyelik
    Jan 2014
    Şehir
    Hollanda/İstanbul
    Mesaj
    794
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum servis kayıtlarını vs. herşeyini belgeleyerek tüketici heyetine başvuru yap. Dosya incelenir ve eğer gerçekten kullanıcı hatası yok ise (yargı sürecinde telefonun çevresinde ki çiziğe bakıp kullanıcı hatası demiyorlar) telefonunuza heyet tarafından değişim veya para iade kararı çıkar... Genelde değişim olur bu. Gerekli detay için sana resmi sitelerini veriyorum, bütün cevaplar sitede mevcut; Tüketici Bilgi Sistemi | Nasıl Başvurulur?
    FOR US BY US


    [/CENTER]

  10. #10
    sweap07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    29
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    2.547
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tüketici hakem heyetıne basvurun yormayın kendınızı kısa zamanda sonuclanır sıkyat var.com yazın bırde

  11. #11
    2jz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2014
    Yaş
    36
    Şehir
    06-26
    Mesaj
    3.262
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    19 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Apple kesinlikle tamir yapmıyor (mesela home tuşunuz bozuldu sizden kaynaklıysa home tuşu parasını alıp sıfırlanmış cihaz, garanti kapsamındaki bi durumdansa ücretsiz sıfırlanmış cihaz verirler). Apple storelarda iphone tamir ekibi olmaz sadece kontrol eden kişiler vardır. Su, darbe vs tespit ederler. Türkiyede apple store olmadığından yetkili servisler orjinal olmayan parçalarla tamir yapıyorlardı. Apple store çözer sizin sorununuzu.

  12. #12
    TolgaEsentepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.998
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hangi elektronik mağazasından satın aldınız telefonu ?
    .

  13. #13
    s.alican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    Tr/Ant , Ekaterinburg/Ru
    Mesaj
    980
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    telefon elime hiç bir işlem yapılmadan ulaştı ne yapmam gerek?
    Alıntı erkin006 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ezel de 47 numara ayak varmış haftasonu gazetede yazıyordu...varın siz düşünün malzemeyi

    göz döndümü eyşan meyşan paklamaz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •