Aşağıda resmini eklediğim kadran da ön sis işareti okla gösterdiğim yer yeşil olan işareti yaniNasıl kendi aracım dada aktif hale getirebilirim..Yardım ederseniz sevinirim
Taktım kafaya uyuyamıyorum
:
Diğerlerinin hepsi aktif bendede
![]()
Aşağıda resmini eklediğim kadran da ön sis işareti okla gösterdiğim yer yeşil olan işareti yaniNasıl kendi aracım dada aktif hale getirebilirim..Yardım ederseniz sevinirim
Taktım kafaya uyuyamıyorum
:
Diğerlerinin hepsi aktif bendede
![]()
valla benim düşündüğüm konuyu sen açmışsınsisleri taktıktan sonra bende nasıl aktif ederim diye düşünüyordum
bende de onun sağındaki yanmıyor![]()
hepsi yanan 106 var ehehehe![]()
bu yüzdenmi uyuyamıyorsuun sinanım allah aşkına naaptın sen yaa desene arabanın xenonu patlasa intahar felan edersin sen mazallahgöstergeyi elektrikçiye söktür arkada onların minik siyah duylu ampuleri var onlardan alıp takman gerenk..
muhtemelen göstergeyi tamamen sökmenize gerek kalmaz , göstergeyi elinize aldığınızda arka tarafında ampul hazneleri ve hangi bölümün hangi özelliği yakğığıyla ilgili bi simge (A01 A02 A03 vss vss)gibi simgeler yazar diye düşünüyorum ama hiç psa grup kadranı sökmedim , Misal mercedeste öyle ; kadranı siperliğin içinden hafifçe sağ sol yaparak çektip aldığımızda o alt uyarı ışıklarının kablo ve ampulleride etiketli ve kadranı sökmeden dıştan müdahale edilebilir biçimde duruyor.Açıp arkasına bakmak lazım kadranın.
anlamayacak bi şey yok. Sök clusterın çerçevesini.
Gösterge saatinin 4 tane 2 üst 2 altta vidası vardır,
onları sök arkadan fişlerini çek göstergeyi komple eline al.
Yanmasını istediğin yerde duy var mı varsa ampül varmı varsa
sağlammı yoksa al bi t5 tak bak bakalım çalışıyor mu ?
Gene de zor diyorsan topkapıda kilometreci behram usta var
ona anlat derdini yakında olsan ben bakardım ama uğraşamıyorum
artık arabayla filan.
çok basıt inan yaparsın![]()
ampul haznelerınden konrtol edersın sınan gtur bı elektrıkcıye
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
1- anakartı çok hassas sökerken dikkat etmek gerekiyor..
2- yüksej ihtimal koldan yada arkadan borda giren 2 soketten birisinde işlem yapılcak, sisleri yaktıgında anakarta ısıgın oldugu yere sinyali hangi kablo gönderiyorsa onu birbirine baglıcak, ama becerebilcek iyi bi usta lazım..bana kalırsa kurcalatma derim..00-01 kadranları çok hassas çerçeveden çıkarmak sıkıntı biraz ve göstergeler sökülüyor kalibre bozulması yüksek ihtimal..
bordu sökerken ufak bi esneme çatlatıyor.. tecrübe ile sabit 350 kaçtı..
ben başka bir forumda corsa c için uygulayan görmüştüm linki paylaşıyım ama yasaksa moderatörler tarafından kaldırılabilir.
Corsa C Comfort Olmayan Sis Farını Etkinleştirme işlemi (montajlı)
Anladım bende korktum şidmi bu işlemdenBu elemanlar iyi risk almış o zaman
Birde şöle bir şey duymuştum
sis açma kolundakı sis kademesi 106 da tek kademe.Bunun 2 kademelisi takılırsa oluyormuş diye duydum. (306 lardakı koldan) ön ayrı arka ayrı 2 kademe olarak açılıyormuş.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)