sıkıntı yok , ikimizde kardeşimize yardımcı olmaya çalışıyoruz ;)
Printable View
olum rot kolu coiloverla akraba oldu delik açılcak dün söktüm baktım :)
söyleme al malzemeyi çizimleri kesiver:D
yok elle esnemiyor hatta esnesin diye dizimle bükmeye çalıştım gene olmadı:)
daha sert aldığımız burçların hepsi dökümmüdür peki?orjinallerini alcaktım ancak daha dayanıklı ve birazda işlevsel olmasını istediğim için bu şekilde bir yola girdim bir çıkış bulmam gerek :)
ufuk daki malzeme sert olan cinsinden poliüretanın, energy suspension dan gelen burçlar cnc den çıkma, powerflexden gelenler kalıpdan çıkma
Ooo tam aradığım konu. Benimde kendi yaptığım çizimlerden 1-2 kaç tanesinin 2 şer adet şeklinde 7075-T6 malzemeden üretilmesi gerekiyor kendi aracım için. Yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı acaba. :)
bak şimdi bu burc dediğin aslında viraj demirini şaseye dış kısımdakı yarıkların üzerine sac parcalar sıkılmak suretıyle sabıtlenmesini saglar, eger sen sert bır malzemeden bunu ımal edersen sıkmak için kullanacagın saclar viraj demırını sıkıştıramaz ve bütün yük Z rotlarına biner dolayısıyla saglam olsun derken hiç bir işe yaramaz , artı olarak sert malzemeden işlendi diyelim bu burclarda bırde kesik var vıraj demırıne takabılmek için sen demıre takabılmek için o yarıktan açtırmaya çalışırsan zaten kırılır esnek olmadıgından dolayı
rot koluna bağlı olduğu yerden geçirmeyi düşünmüştüm...enerji süspansiyondan gelenleri o şekilde yapmışlar yarık yoktu onlarda da...almadı onlardan kendim yaparım diye başladım ama onlara geri gidicez gibi bir durum var :)
öabi ğrenebilirsen sevinirim :)
bakın ben cok yakından inceledim olay şu , o elınızdekı burclar kalıptan cıkıyor ancak kalıptan cıkarken çapaklı cıkıyor , bu çapakların alınabılmesı için çapak alma makınalarına baglanıyor ve kenarında köşesinde sanki tezgahta işlenmiş gibi izler oluşuyor bende fırmamda çapak alma fire temizleme makınaları kullanıyorum aynı dediğiniz gibi sankı tezgahta işlenmiş gibi izler oluyor aldanmayın ;)