2.2 bertone ile ilgili oldukça olumsuz yorum okudum rotayı başka yöne çeviricez anlaşıldı. ilginiz ve paylaştığınız bilgiler için teşekkürler arkadşlar. :)
Printable View
2.2 bertone ile ilgili oldukça olumsuz yorum okudum rotayı başka yöne çeviricez anlaşıldı. ilginiz ve paylaştığınız bilgiler için teşekkürler arkadşlar. :)
2.0 turbo olsa bertone ama 2.2 olunca focusa yönelmek daha mantıklı. 2.2 olanı gitmeyen ve çok yakan bir araba, elden çıkartırken de millet direk arabaya üvey evlat muamelesi yapacak. Burda bir tanesi galeride yatıp duruyor, dönüp bakanı yok. yine de zararı umrumda değil dersen, tipi için güzel tercih.
konuyu hortlatıyorum yeni konu açmamak için;
bu bertoneleri kullanan varmı? 2.2 leri ne yakar? benzınde lpg de? motor özellıklerı olarak ust kapagı falan? bıraz dahaa acıklayıcı olabılırmıyız kullanan arkadaşlardan yardım beklıyorum teşekkurler
selamlar... foruma yenı kayıt oldm ve 2.2 bertonem var basta ılandakı gumus renklı bertonenın sahıbıyım :):) ılk önce dogru ve yanlıs seyler okudum yanlıs anlasılmasın ancak gercekten baya yanlıs bılgılı arkadaslar var.. 2.2 bertoneler de vectra c ler de olan ecotec motor vardır normal astralardan farkı sadece manıfold terstir. 147 hp ve 202 nm tork standart verılerıdır.. aracımda brc lpg var ve banamısın demıyor bunu rahatlıkla söyleyebılrm :) ecotec motor un esprisi de 3.000 devır altı ekonomı devrıdır ben sehırıcınde 3.000 devrı gecmedgm zaman 210 kurus gıbı bır para yakıyor km de (test edıldı onaylandı :) ) sehırler arası cokcok rahat cunku yuksek hacımlı motor oldugu ıcın rahat rahat ve az yakıtla ılerleyebılrsnz . ancak bıraz sert kullandıgında ( ben gaza basıcagm da lpg de hıc ugrasmıyorm ) benzın de gercekten benzın ıbresının dustugunu görebılırsınz :) donanım olarak da diz destekli recora koltuklardan tutun cif yönlü otomatık sunroof hız sabıtleyıcısı el gazı vs vs vs vs mevcut.. sımdı 30 40 bın tl ıstenen cogu arabalarda olmayan özellkler .. parca konusunda hıcbır sıkıntı yok cunku butun astra g kasa araclar 3 aşşagı 5 yukarı aynı parcaları kullanmaktadır.. tabı paran var ve 2.0 turbo bır aracın benzn bakım vs masraflarını karsılayablck durumdaysan hıc dusunme 2.0 turbo derım ancak 2.2 bertone de yabana atılcak bı araç degıl emın olun gidişi yol tutuşu vs ile :):) amacım cokbilmişlik degıl sadece paylasmaktrr herkse iyi forumlarr :):)
O Para cıtasında secenek cok onlarıda degerlendir =)
Konuyu biraz güncel tutup bende bir yorum getirmek isterim.
2.2 Bertone bahsedildiği gibi çok fazla yakan bir araç değildir. Ben benzinde biniyorum ve şehiriçi 40-45 krş , şehirdışı ise 26-28 krş yakıyorum. Araç üzerindeki ekstralar ise yabana atılmayacak kadar doluluk oranına sahiptir. F23 Getrag şanzumanı mevcuttur ve çok sağlamdır. Biraz uzun devir bandına sahip olmasına karşın şu an itibariyle bitik baskı balatam ile 230 ları çok rahat görmekteyim. Ufak ve son bir not eklemek isterim. Stock audı 1.8T ile bir deneme yaptığımızda 180 e kadar önümde gitmesine rağmen bu hızlardan sonra çok rahat geçebiliyorum. Ama yinede tercih meselesidir.
yerinizde olsam 2.0 turbo tercihim olur diyer 2.2 pek tavsiye edilen bi araç deyil.
kayseriye motoru açılmamış 2.0 sedan 524000 de focus la geleyim ondan sonra t.şşak geç.
ben n/a gırtlak yükledim ettim ki sürekli sıkıorduk yolda hiçbir şekilde de sorun açmadı motoru bitmedi.
bilip bilmediğin şeyde ağzını açma arkadaşım.
neyse. konuya geleyim 2.2 bertone yerine focus alırım
ama 2.0 turbo seneçeği varsa 2.0 turbo alırım.
2.0 turbo daha cazip bencede :)
Bertone al ancak temiz bir 2.0 turbo al.
2.2 yakıtı yüksek malesef ve yakıtına rağmen beklenen performanstan uzak, 2.0 t ile arasında çok ciddi fark var birde çoğu 2.0 t orjinal olarak irmscher paketli gelir bir sürü ekstrası vardır.
Yani 2.0 t alırsan ekstradan birsürü aksesuarı sonradan yapmak için ugrasmayacaksın jantları bile kupon ikinci elde çok değerli, diğer parçalarıda.
Bütçeni bilemem ama bence 2.0t bakmakta fayda var (bertone)
Astra Coupe Turbo candir (:
Aslina bakarsaniz kesfedilmemis bir arac.
Oldukca zengin bir donanima sahip olmasinin yaninda, motorunun da ekstralara cok acik olmasi da avantajdir...
Standartta pek ic acici olmasa da (192hp) motor icine hic girmeden 300hp lere rahatlikla ulasabilirsiniz...
Bertone alinacaksa en mantikli secim 2.0T dir...
Arkadaşlar biz 1.4 - 1.6 arabalarda benzinde 350 yakamıyoruz LPG de 250 den aşağı düşmüyo yakıt siz nasıl yakıyosunuz 2.0 - 2.2 arabalarla 40-45 kuruşu çözebilmiş değilim rölantide mi gidiyosunuz hep:D
2.2 astra kulklanan 2 arkadaşım var hatta üzerindeki motor bazı amerikan araçların üzerinden bile çıkıyor istersen araç için sc kitleri bile mevcut
focus demiştim ama şimdi bertone diyorum, tipi için tercih edilir.
edit: zaman içinde bakışımız değişmiş meğerki :D
Bertoneleri seviyorum bence bertone :)
Valla arkadaşlar yakıt konusunda kimse inanma yoluna gitmiyor. Her daim dip gaz gidilirse 1.6 araba bile 50 krş yakarsın. hacim demek sömürecek anlamına gelmiyor ki ! Şehir içi 3000 devir altında devamlı kullanıyorum ve 10.5 lt geçemedim. İster inanın ister inanmayın ama 8.7 ile 10.5 arası geziniyorum.Ayrıca denediğim araç A3 1.8T dir. Videoyu bulduğumda ekleyeceğim.
Birde bildiğim kadarıyla 2.0T lerde turbo manifold birleşikmiş ve çatlama veya kırılmalar yaşanabiliyormuş. Buna çözüm getiren arkadaşlarımız illakide vardır.
bi arkadaşımızda vardı sıfır almıştı araba perte çıkana kadar büyük bi sıkıntı çıkarmadı kronik bildiğim bi rahatsızlığı yok ... gayet başarılı bi araçtır sport trend ama senin araçtan beklentin ne bunu bilmediğim için pek bişey diyemem görsel mi performansmı vs vs