User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
24 sonuçtan 20 ile 24 arası

Konu: R/c sorunsalı

  1. #20
    OnurD. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    1.571
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YuSuFJaN_K Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aha burdan cıkardım
    Offroad alınca okadar harcadım dememişki Bu işler geriptir. Ben hiç bişey bilmiyordum gittim E10 aldım, 1 gün kullandım, 2 gün araştırdım okudum sordum ettim. 3.gün komple dağıtıp motoru değiştirip dişli değiştirdim, batarya aldım yeni ve 1 gün sonra hımm bu iş iyimiş ama yetmez diyip yeni araç toplamaya karar verdim.
    Allahtan yan taraftaki okulun bahçe girişini kapattılarda alan yokluğudan off-road a geçmeye karar verdim. Bu gün 2. günüm ve keşke en baştan off-road alsaymışım diyorum. Hızlı gidiyor, Yanlıyor , toprakta gidiyor, rampadan uçuyor
    Ha şase , motor, ESC, servo, lipo piller vs. vs. kaşıntın tutar alırsan harcarsın paraları. Ama 13t limitli esc li Maverick strada, fırçasız motora geçmiceksen hertürlü tatmin eder. alıcağın 1 tane batarya olur okadar.
    Fusion35 ------> OnurD.

  2. #21

    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    35/izmir
    Mesaj
    100
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hpi e10 ben tavsıye etmem acıkcası tamıyaya gore malzeme kalıtesı daha kotu,ve sana tavsıyem r/c alırken rtr (ready to run ) denılen setlerden almaman cunku bu setlerın ıcınde daıma en ucuz en dusuk ( motor,esc,servo,kumanda) kullanılıyor sen 1 hafta sonra pil bana yetmıyor dedıgınde hadı pil al,motor bana yetmıyor dedıgınde hadı motor al buna gore esc al vs. ıs daha pahalıya cıkıyor,sımdıkı fıyatları nedır ne degıldır bılmıyorum ama tamıya tt-01 sase sı sana fazlasıyla yeter ondan al kumanda olarak ta bu ısı devamlı yapıp ılerletmeyı dusunuyosun guzel bır futaba kumanda al,esc motor setlerını de kafana gore ayarlarsın ne amacla alıyosan ona gore motor secımı yap. rc pano da bırsuru ılan var ucuz yollu onları takıb et sıfır alma, onun dısında hobbyrc dıye bır sıte var oraya gır ordan ıstedıgın bılgılerı alabılırsın cunku r/c mevzusu senın dusundugun gbı oyuncak mevzusu degıl derınlemesıne detaylı bır mevzu en son kafayı kırıp bursada yarıslara gıtmıstık sadece ızlemek ıcın orda cadırda kalıp kamp yaptık ızleyebılelım dıye bence bulasma
    İlkay Akçakoca-İZMİR
    35 TC 126(EJ9),35 CUK 44(EJ9),35 CAR 50(GTC),35 CAR 78(116i), 35 DY 642 ( C30 )

  3. #22
    turgay.ozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sakura zero s öneririm. fiyat performans konusunda çok güzel bir şase 3 racing in şasesi. bir araştır derim. Camber caster ayarlarına kadar her türlü ayarlar var şasede. Drift içinde bu yüzden çok uygun onroad olarakta rahatlıkla kullanabilirsin yumuşak lastikleriyle...

  4. #23
    OnurD. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    1.571
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sakura zero S sase 150tl. Kayislilidir iyidir. Kafana gore toplarsin. Ama ben hala offroad diyorum
    Fusion35 ------> OnurD.

  5. #24

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    (06)
    Mesaj
    3.324
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Fusion35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Offroad alınca okadar harcadım dememişki Bu işler geriptir. Ben hiç bişey bilmiyordum gittim E10 aldım, 1 gün kullandım, 2 gün araştırdım okudum sordum ettim. 3.gün komple dağıtıp motoru değiştirip dişli değiştirdim, batarya aldım yeni ve 1 gün sonra hımm bu iş iyimiş ama yetmez diyip yeni araç toplamaya karar verdim.
    Allahtan yan taraftaki okulun bahçe girişini kapattılarda alan yokluğudan off-road a geçmeye karar verdim. Bu gün 2. günüm ve keşke en baştan off-road alsaymışım diyorum. Hızlı gidiyor, Yanlıyor , toprakta gidiyor, rampadan uçuyor
    Ha şase , motor, ESC, servo, lipo piller vs. vs. kaşıntın tutar alırsan harcarsın paraları. Ama 13t limitli esc li Maverick strada, fırçasız motora geçmiceksen hertürlü tatmin eder. alıcağın 1 tane batarya olur okadar.
    off road tarzım değil oldum olası hiç sevmem gercek hayattada jipleride sevmem varsın yoksun onroad şimdi ben alcam 500 600 e bişey 1 hafta sonra otu boku cıkacak daha fazlasını isticem o yüzden o kadar para harcanır gibime geliyo )

    Alıntı year_one Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hpi e10 ben tavsıye etmem acıkcası tamıyaya gore malzeme kalıtesı daha kotu,ve sana tavsıyem r/c alırken rtr (ready to run ) denılen setlerden almaman cunku bu setlerın ıcınde daıma en ucuz en dusuk ( motor,esc,servo,kumanda) kullanılıyor sen 1 hafta sonra pil bana yetmıyor dedıgınde hadı pil al,motor bana yetmıyor dedıgınde hadı motor al buna gore esc al vs. ıs daha pahalıya cıkıyor,sımdıkı fıyatları nedır ne degıldır bılmıyorum ama tamıya tt-01 sase sı sana fazlasıyla yeter ondan al kumanda olarak ta bu ısı devamlı yapıp ılerletmeyı dusunuyosun guzel bır futaba kumanda al,esc motor setlerını de kafana gore ayarlarsın ne amacla alıyosan ona gore motor secımı yap. rc pano da bırsuru ılan var ucuz yollu onları takıb et sıfır alma, onun dısında hobbyrc dıye bır sıte var oraya gır ordan ıstedıgın bılgılerı alabılırsın cunku r/c mevzusu senın dusundugun gbı oyuncak mevzusu degıl derınlemesıne detaylı bır mevzu en son kafayı kırıp bursada yarıslara gıtmıstık sadece ızlemek ıcın orda cadırda kalıp kamp yaptık ızleyebılelım dıye bence bulasma
    valla en başta yazdığım gibi ayıracagım bütce 600 700 arası ve sorunsuz olmasını istiyorum yani yok o koptu bu parcalandı yakarım valla o zaman makinayı sen yetkili bi abiye benziyon yardımcı olabilecek kafamdaki soruları yanıtlayacak cevapları verdin teşekkürler

    Alıntı turgay.ozgur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sakura zero s öneririm. fiyat performans konusunda çok güzel bir şase 3 racing in şasesi. bir araştır derim. Camber caster ayarlarına kadar her türlü ayarlar var şasede. Drift içinde bu yüzden çok uygun onroad olarakta rahatlıkla kullanabilirsin yumuşak lastikleriyle...
    valla ankarada parçasını en bol bulabileğim bi marka olması cok büyük avantaj sağlar bana da dediğin aracıda düşünücem

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •