User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
29 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: işte %100 yerli motor....

  1. #1
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  2. #2
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    scooterlar içinmi üretmiş acaba tek silindirle araç yürütmek biraz zor olabilir kanısındayım..

    ama emeğine saygı duyuyorum helal olsun o kadar çalışmış tek silindirde olsa %100 türk malı bi iş yapmış..

  3. #3
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tebrikler gerçekten tek silindir araçlarda kullanılmasada sanırım farklı silindir sayılı versiyonları geliştirilicek araçlar için çok iyi bir haber gerçekten

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  4. #4
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nasıl bir motormuşki 22 yıldır üzerinde çalışıyormuş.Ne diyelim vatana millete hayırlısı olması dileği ile.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  5. #5
    Cliosportve - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Makriköy
    Mesaj
    5.851
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnşallah Türkiye için hayırlı olur

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.585
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oha tek silindirli motor icat edilmiş

  7. #7
    abdullah songür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vatana millete hayırlı olur inşallah
    SONGÜR PERFORMANCE GAREGE

    MAPPED BY US GARAGE

  8. #8
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Farklı bir kol ve krank yapısı tasarlamış. Dişlili geçişli tasarladığı krank ve kol yapısı sayesinde pistonun alt ölü nokta ve üst ölü noktası arasındaki yolu kranktan bağımsız olabiliyor. Bu sayede emme ve egsoz strokları ile sıkıştırma ve yanma strokları birbirinden farklı gerçekleşiyor.

    Teoride güzel. Değişken subap zamanlamasının değişken krank zamanlaması versiyonu gibi. Ekonomik ve verimli olacaktır.

    Dizel ve çok silindirlisinin de yapılması gerekir.

    Ayrıca her türlü uluslararası patenti de alınmış.

    Tebrikler.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  9. #9
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ülkemiz adına hayırlı olsun inş geliştirip 4 silindirli oalrakta üretime geçirip otomobiller üzeirnde de kullanılacak hale getirilir
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  10. #10
    AtmoSpheriC
    Misafir
    helal olsun daha iyilerinide başarırız imkan verseler

  11. #11
    _FrKn_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    5.234
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amerikada 19 yaşındaki öğrenciler aynısını yapıp 9.40$dan satıyolar meraklısı internetten araştırsın diye yorum yapmış birisi
    motordan anlamam tabi farklı birşeyler var gibi.başarılarının devamını dilerim helal olsun.güzel bi haber.

  12. #12
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Helal olsun toprama, varlıklı bir insan, bu motor böyle kalmaz diye düşünüyorum, dahada gelişecektir,
    patent almak için tek silindirli yapmış olabilir

  13. #13
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    artık vtec yerine vturk açarlar
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  14. #14
    easy_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Devlet yeterli desteği gösterirse geliştiril yoksa bu şekilde tarih olur. yıldızı açık olsun inş.
    Family Rider
    So So Slow rider

  15. #15
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    %100 yerli mali motor yillardir uretiliyor. Bknz: Ford Cargo kamyon motorlari

  16. #16
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    %100 yerli mali motor yillardir uretiliyor. Bknz: Ford Cargo kamyon motorlari
    Tasarımı, mühendisliği ithal. Adı üstünde; Ford. Yerli değil. Sadece yerel bir tesiste üretiliyor o kadar. Tasarım Ford'un, mühendislik Ford'un, marka Ford'un, Kâr Ford'un...




    Alıntı _FrKn_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amerikada 19 yaşındaki öğrenciler aynısını yapıp 9.40$dan satıyolar meraklısı internetten araştırsın diye yorum yapmış birisi
    motordan anlamam tabi farklı birşeyler var gibi.başarılarının devamını dilerim helal olsun.güzel bi haber.
    Bunu söyleyen adam icad edilen ve patent alınan bu motoru kağıt üstünde dahi incelememiş ve bu motoru pancar motoru sanıyor. Veya motordan, mekanikten anlamıyor. Veya art niyetli.

    Anlayacak, inceleyecek, irdeleyecek olan varsa motorun ayrıntılarını burada paylaşırım.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  17. #17
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Bunu söyleyen adam icad edilen ve patent alınan bu motoru kağıt üstünde dahi incelememiş ve bu motoru pancar motoru sanıyor. Veya motordan, mekanikten anlamıyor. Veya art niyetli.

    Anlayacak, inceleyecek, irdeleyecek olan varsa motorun ayrıntılarını burada paylaşırım.
    abi anlayabilirmiyim, açıkçası bilmiyorum
    ama zahmet olmazsa paylaşır mısın?
    her zaman fazla bilginin göz çıkarmayacağını düşünürüm

  18. #18
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kabaca temel yapıdan, getirilen yenilikten biraz bahsedelim.

    Bu çizimde kranktaki ve koldaki dişli bağlantılarını görüyoruz. Kol, dişlili olan kranka rotaryan bir dişli ile bağlı. Bu sayede kol, krankı sürekli sabit aynı noktadan tutmuyor. Tutunma noktası, pozisyonu ve turu sürekli değişiyor.



    Bu çizimde ise motorun, daha doğrusu krank ve piston kolunun emme ve sıkıştırma anındaki pozisyonunu görüyoruz.



    Bu çizimde ise motoru, daha doğrusu krank ve piston kolunu yanma ve egsoz zamanındaki pozisyonunda görüyoruz.



    Görüldüğü gibi bu yeni yapı sayesinde emme ve sıkıştırma ile yanma ve egsoz için hem ayrı zamanlama yapılabiliniyor, hem de otto motorda sabit olan krank ve piston pozisyonlarını değiştirme imkanı tanınıyor. Böylece emme ve sıkıştırma ile yanma ve egsoz zamanları için ayrı stroklar uygulanabiliyor.

    Otto motordan bağımsız sıfırdan bir icad değil. Ama Otto motoru geliştiren, yenilikçi bir ekleme, icad.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  19. #19
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tasarımı, mühendisliği ithal. Adı üstünde; Ford. Yerli değil. Sadece yerel bir tesiste üretiliyor o kadar. Tasarım Ford'un, mühendislik Ford'un, marka Ford'un, Kâr Ford'un...
    Bahsettigin motor V227 yani Transit Connect lerin motor olmasin? Sanirim karistiriyorsun...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •