Fuelsave kullanan var mı tüketim onda nasıl ?
valla benim ss f7r da aldım oda denk geldi egk20 ile denemeden önce alayım dedim hiç dip gaz afr sine bakmadım ama ben bi fark görmedim öle afr ye baksaydım söylerdim iyimi kötümü diye ama birdaha denk gelirsem alırım özellikle afr ye bakar sölerim fakire çekerse değmeyin keyfime
ben şahsen bıraktım artık nitroyu full save alıyorum. bundan sonrada kolay kolay dönmem geri yaşasın adam akıllı yakıt ortalaması
1 kez kullandım bi daha da almadım, yakıt tüketimim artıyor ama performans anlamında da bir şeyler hissettirmişti bana, psikolojik mi değil mi orasını bilemem
Yakıtın arttığına adım gibi eminim ama performans olarak fark görmedim.
Yakıtın arttığı bariz belli zaten,100 tl lik falan alınca direk fark anlaşılıyor.
Ukalalık yapmak değil niyetim, gerçi daha önce de yazılmış ama oktan yükseldikçe genelde yakıt tüketimi artar zaten. Yüksek oktanlı yakıt zor yanan yakıttır. Zaten bunun için vuruntu yapmaz. Aracınızın 95 oktan ile bir problemi yoksa 97 kullanmanın ben bir mantığını görmüyorum.
Avrupa yakasında gerçekten 97 oktan alabilen, bulabilen var mı? Shell'de bulamayınca BP'den güya 97 oktan aldık ama araç avans vuruyor.
Dün bende 97 alamadım. Kaldırıldı sanırım pompacı öyle söyledi. Bahçelievler - ikitelli civarında 97 satan shell istasyonu var mı?
Dün bende Maslak shell den almak istedim 97 oktan bittiğini fiyatının 95 ile aynı olduğu için getirmiyeceklerini söylediler bitti mi yoksa yok mu çekiyorsunuz deyince bozuldu pompacı petrol ofisinde var ordan aldım
Nitro fitro falan hikaye.afr si fakire cekende pompasına enjektörüne baktırsın.
Dip gazda opet 97 ve shell nitro bizzat test ettim.gram değişiklik yok.hatta opeti ilk kez koydum kötü değilmiş yakıtları dedim.
Bundan sonra shell e para yok benden.yok şöyle ethanol var içinde böyle deterjan var içinde anca laf...
Valla bende de aynısı oldu çok farkedilir şekilde yakıt arttı tam depo doldurmuştum, ama yine farkedilir derecede sessizleştirdi motoru.
diyemedim ya la
öncelikle şunu belirtmek isterim shell dünyada 90 dan fazla ülkede hizmet veriyor ve sadece bizler bir depoda fazladan 4 km yol yapalım veya ortalama tüketimde 0.6 lt daha az yakıt tüketelim diye ( fuel save ) veya araçlarımızla en yüksek menzili ve en iyi performansı yakalamamız için ( v-power nitro + ) AR-GE çalışmalarına yılda ortalama 1,4 milyar dolar gibi para harcayan bir firma.
Shell bayisiyim kendi aracımda 2 türlü motorinide kullandım tercihim kesinlikle v-power nitro + çünkü ben aracımda performans istiyorum
akaryakıtın aracımıza ettiği katkı şüphesiz fakat bizlerin özellikle küçük hacimli motorlarda bunları hissetmemiz üstünede '' ya bi cacık olmamış , hikaye,eskisinden bi farkı yok '' dememiz çok zor =)=)=)
Bende senin gibi performans istiyorum ama nedense ne gtl de ne nitroda performans goremedim bende bp ye gextim fark yok.he gtl varken iyi yakit diye kullaniyodum ama nitro cikinca gucte degisme yok ama menzilde az tuketimde fazla neden alayimki.bp ye devam ediyorum ve memnunum
Aracımdaki afr göstergesinde anlık sapma dahi yok nitro 97 ya da 95 arasında.bp ve opet tede durum aynı.
Sen tutup bilmem kaç milyon dolarlık arge yaptılar bizler için dersen ya o para boşa harcanmıştır bana göre yada daha öncede yazdığım gibi hikaye...
Standart araç kullanmıyorum bunuda belirteyim ufak bir anektod olarak...
Buradaki performans anlayışı diğer yakıta oranla söylenir genelde yoksa tabikide aracı nitro 97 ile doldurup aaa baya farketti yokuşlarda bana mısın demiyor cinsinden değil elbette. Sonuçta araçlara + hp kazandırmak için o kadar uğraşılırken sadece yakıtla olmaz. Yakıttaki performansı şöyle düşünebilirsiniz kaba taslak bir yakıt ekonomi amaçlı iken diğer yakıt performans için birinde uzun menzil diğerinde çok azda olsa performans
Cahilliğimi mazur görün Afr denen şeyi ilk defa duyuyorum neye yarar bilmiyorum
97 için şunu söyleyebilirim 95 in içine normalde tasarruf katığı konulurken 97 diye adlandırılan yakıta performans katığı konulmuş hali
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)