User Tag List

Sayfa 102 Toplam 208 Sayfadan BirinciBirinci ... 25292100101102103104112152202 ... SonuncuSonuncu
Toplam 3939 adet sonuctan sayfa basi 1,920 ile 1,938 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Android Paylaşım Alanı(Uygulamalar,rom..)

  1. #1920
    cookies - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10.Temmuz.2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul - Bolu
    Mesaj
    1,773
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sygic tavsiye ederdim ama telefondan silindi, tekrardan yükledim 10.6mb ön yüzü google play'den fakat simsiyah ekranda kalıyor sygic logosu çıkıyor ya program açılırken neden acaba bana facebook whatsapp olmasın navi olsun ama bozuldumu noldu acaba programı satın almıştım.. Bilgili arkadaşlar esirgemeyiniz değerli bilgilerinizi
    Nuri Koca İki kapılı bir Honda gidiyorum gündüz gece..

  2. #1921
    sametozt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Ağustos.2011
    Yaş
    26
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Mesaj
    446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 10ur_K Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vlla son bikaçgündür 'MyHorse' diye bi oyuna sardım aşırı eğlenceli tavsiye ederim.

    Atınız var,tımar ediyosunuz,besliyosunuz,show gösterilerine falan fişman sokuyosunuz.Blablabla..
    Abi gözünün yağını yiyim ya nerden gördüm şu postu indirdiğim dakikadan beri elimden bırakmadım telefonu. O nasıl eğlenceli bi oyundur. Level 5 teyim mükemmel bi oyun herkese tavsiye ederim

  3. #1922
    sametozt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Ağustos.2011
    Yaş
    26
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Mesaj
    446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sametozt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi gözünün yağını yiyim ya nerden gördüm şu postu indirdiğim dakikadan beri elimden bırakmadım telefonu. O nasıl eğlenceli bi oyundur. Level 5 teyim mükemmel bi oyun herkese tavsiye ederim
    Edit : 6 ya geçtim. Bu da ekran görüntüsü. Dinlenmeye çekildik birazcık enerjimiz kalmadı


  4. #1923
    Shadow_Dancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04.Ocak.2006
    Yaş
    38
    Şehir
    34.01
    Mesaj
    7,763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    31 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı goldbergbrk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok sık kullanır elinden düşürmezsen 1 günü yine geçiyor şarjı s3 kral telefon
    Alıntı arfy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    gün içinde çok yoğun kullanırım bende , oyun face bayaa sms telefon konuşması vs vs her halükarda eve getiriyor beni gece de olsa eve gelişim dayanıyor .. kolay kolay gün içinde şarjının bittiğini görmedim ...
    Valla alayım bende o zaman ya.. NOte2 baktım o da direk kürek arkadaş.
    Tango-1 never dies.

  5. #1924
    Ramiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Kasım.2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Darıca
    Mesaj
    1,023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Shadow_Dancer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Valla alayım bende o zaman ya.. NOte2 baktım o da direk kürek arkadaş.
    Öyle demeyin Note II candır , şarj durumu da gayet iyi

  6. #1925
    Shadow_Dancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04.Ocak.2006
    Yaş
    38
    Şehir
    34.01
    Mesaj
    7,763
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    31 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok büyük aga, yani pantolon cebine sıgmazsa işime yaramaz. Teknik olarak farklılık var mı s3 ile ?
    Tango-1 never dies.

  7. #1926
    Ramiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06.Kasım.2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Darıca
    Mesaj
    1,023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Shadow_Dancer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok büyük aga, yani pantolon cebine sıgmazsa işime yaramaz. Teknik olarak farklılık var mı s3 ile ?
    Bazı arkadaşlar biraz bol giyin sorun olmaz diyorlar , ben iş gereyi ya ceket ya hırka giyiyorum ve bluetooth kulaklık ile kullanıyorum sorun olmuyor , teknik olarak ekran işlemci ve ram olarak daha üstün note II

  8. #1927
    TechTurkey Dragger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16.Mart.2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    15,054
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Android için hatta tüm telefonlar için gelmiş geçmiş en iyi oyun NFS Most Wanted.

    Asphalt 7 falan da yüklemiştim, bildiğin atari oyunu gibi puan topla falan ot bk saçmalık.

    Most Wanted hem grafik hem arabalar hem yarışlar olarak ezmiş, oyunu bırakamıyorsunuz herkese tavsiye ederim.

    PC versiyonundan bile başarılı öyle diyebilirim.
    only flying is better.

    F30 320i STG2

  9. #1928
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09.Ekim.2007
    Yaş
    33
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11,504
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    my horse için mumkun oldugunca turnuvaya katıl 3er yıldzın olsun,bde maviden sonra veya önce değil mavinin üstünde atlamaya bas her zmn bol bol yemek yedir free 1altın 1altındır söylenen şeylere uy vs blabla..meeting'ten komsu edin,nikclere bakın invite'tan friend ısmını gir yaparak ekle,bellı bı level sonra isticek vs ben 9mu 10damı neyim yalan olmasın süper zevkli suan 26yada 29yıldızım var böyle işte

    ekleme ;

    level10
    yıldız 24 (fazla atmışım yukarda) simdi sondan bi önceki turnuvanın 3starını almaya kasıyorum
    para 1082
    gem2

    aksesuar gırla ne dediyse aldım hatta demeden aldıklarım vs de var
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  10. #1929
    CasabLanca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Ağustos.2008
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    10,139
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    twitterdan bildirim gelmiyor bana araştırdım nette birçok kişi aynı durumdan şikayetçi
    bu sorunu çözebilen oldu mu

  11. #1930
    sametozt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Ağustos.2011
    Yaş
    26
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Mesaj
    446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 10ur_K Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    my horse için mumkun oldugunca turnuvaya katıl 3er yıldzın olsun,bde maviden sonra veya önce değil mavinin üstünde atlamaya bas her zmn bol bol yemek yedir free 1altın 1altındır söylenen şeylere uy vs blabla..meeting'ten komsu edin,nikclere bakın invite'tan friend ısmını gir yaparak ekle,bellı bı level sonra isticek vs ben 9mu 10damı neyim yalan olmasın süper zevkli suan 26yada 29yıldızım var böyle işte

    ekleme ;

    level10
    yıldız 24 (fazla atmışım yukarda) simdi sondan bi önceki turnuvanın 3starını almaya kasıyorum
    para 1082
    gem2

    aksesuar gırla ne dediyse aldım hatta demeden aldıklarım vs de var
    Telefonun internal hafızasına format atmaya karar vermiştim. Rom yüklemesi falan yaptım.Birsürü dosya oluştu.Format atmadım elle sileyim derken myhorse'la ilgili bişey sildim sanırım oyun açılmadı Yarın disaster 4.1.2 roma geçicem internal hafızayı falan formatlıcam tertemiz kurulum yaptıktan sonra tekrar yüklerim bağımlılık yaptı Kız arkadaşımın da s3 ü var ona da kurdurttum. İkimizde kasıyoruz

  12. #1931
    Mr.K - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09.Ekim.2007
    Yaş
    33
    Şehir
    Ray Malifalitiko
    Mesaj
    11,504
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı sametozt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Telefonun internal hafızasına format atmaya karar vermiştim. Rom yüklemesi falan yaptım.Birsürü dosya oluştu.Format atmadım elle sileyim derken myhorse'la ilgili bişey sildim sanırım oyun açılmadı Yarın disaster 4.1.2 roma geçicem internal hafızayı falan formatlıcam tertemiz kurulum yaptıktan sonra tekrar yüklerim bağımlılık yaptı Kız arkadaşımın da s3 ü var ona da kurdurttum. İkimizde kasıyoruz
    aklında olsun appsaver ile yedeğini al rom vs atmadan önce ,save'li yerden devam ediyo
    - K -

    ________
    Dr.Ecu

  13. #1932
    erdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14.Temmuz.2011
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul/kartal
    Mesaj
    151
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar anlayamadığım bi sorunum var bu akşamdan beri telefondan ve wireless den deniyorum telefon internet bağlantısını göstermesine rağmen internete bağlanamıyorum. gün içinde herşey normaldi. google markete girdiğimde ise kimlik doğrulama uyarısı vermekte.. varmıdır çözümü?

  14. #1933
    matthardy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Ekim.2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1,337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet gençler bu gece herşeyi göze aldım ben NE YAPIP EDİCEM bu 4.1.2 jelly bean'den galaxy note'u 4.0.4 düşürcem

    daha önce 4.0.4 flashlama çabalarım hüsrandı.

    daha DİBİNDEN GİRİCEM bu gece telefona 2.3.6 atıp sonrasını kiesten halletmeyi düşünüyorum.
    oda olmazsa 4.0.3 ile bida giricem.
    bu gece bu telefon her rom'u görcek aga

    jbden yeterki kurtulim

    en son ki düşüncem telefona çok ağar format atmak.ama onla ilgili henüz bi yazı bulamadım.

    bu gece ya android galip olcak yada ben.
    ölmek var dönmek yok
    Success is just like being pregnant.
    Everybody congragulates you but nobody knows how many times you were f*cked.

  15. #1934
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04.Kasım.2005
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-Bahçelievler
    Mesaj
    21,747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    sakin ol şampuan
    THP270

  16. #1935
    sametozt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Ağustos.2011
    Yaş
    26
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Mesaj
    446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 10ur_K Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aklında olsun appsaver ile yedeğini al rom vs atmadan önce ,save'li yerden devam ediyo
    Çok iyiymiş abi sağolasın

  17. #1936
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04.Kasım.2005
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul-Bahçelievler
    Mesaj
    21,747
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    25 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    eskiden rom atınca ya da format atınca falan google play otomatik yüklerdi tüm programları o güzeldi ama yapmıyor artık, app saver güzel o yönden
    THP270

  18. #1937
    matthardy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07.Ekim.2011
    Yaş
    32
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1,337
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sakin ol şampuan
    yok abi bu gece bu aleti çöp yapmayı dahi göze aldım.

    benden bu hayatta bi müzik setinin kumandası kurtuldu,tamir olamadı
    bide andorid (sadece şuanlık)

    intikam soğuk yenen bi yemektir ando
    Success is just like being pregnant.
    Everybody congragulates you but nobody knows how many times you were f*cked.

  19. #1938
    sametozt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Ağustos.2011
    Yaş
    26
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Mesaj
    446
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eskiden rom atınca ya da format atınca falan google play otomatik yüklerdi tüm programları o güzeldi ama yapmıyor artık, app saver güzel o yönden
    Süper ya tam böyle bi uygulama arıyodum.Sürekli play'den download etmeye çalışıyorum.Hem kota gidiyo hem vakit. Şimdi mükemmel oldu yedekledim hemen

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •