User Tag List

Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 21 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 19 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: tanışalım

  1. #1
    ikaragozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Haziran.2015
    Yaş
    42
    Şehir
    HATAY
    Mesaj
    3
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    tanışalım

    selamun aleyküm arkadaşlar
    ben hatay dan ismail
    2013 VW Polo GTI 1.4 TSI DSG araç sahibiyim
    seatclubturkey forum dan bir tecrübem var
    daha çok motosiklet kullanıcısıyım
    ama 2006 da hyundai getz 1.5 crdi vgt 110 hp araç ile araba serüvenim başladı
    sonrasında
    2004 seat leon top sport 1.9 tdi 150 hp
    2010 renault megane 2 sedan expression 1.5 dci 100 hp
    2008 ford fiesta comfort 1.4 tdci 68 hp
    2008 ford focus collection 1.6 tdci 110 hp
    2008 seat leon fr 2.0 tdi 170 hp
    ve şu andada 2013 vw polo gti 1.4 tsi dsg ile devam etse de artık genelde 2018 yamaha xmax 400 kullanıyorum
    Mevlam cümlemizi görünür görünmez kazalardan esirgesin
    herkese iyi günler dilerim

  2. #2
    MertSerhanÖ. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30.Haziran.2010
    Şehir
    Çorlu
    Mesaj
    3,372
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aleyküm selam hoşgeldiniz.Keyifli bol bilgili forumlar
    Truth is expensive.

  3. #3
    ikaragozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Haziran.2015
    Yaş
    42
    Şehir
    HATAY
    Mesaj
    3
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MertSerhanÖ. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aleyküm selam hoşgeldiniz.Keyifli bol bilgili forumlar
    eyvallah sağolasın
    hoş buldum

  4. #4
    SekoLive - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29.Mayıs.2009
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbuL
    Mesaj
    16,212
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hoş geldiniz, seatım varken o forumda okuduğum teknik seviyesi yüksek yorumlarız akılımda kalmış.
    Biz Kaybettik, Cennet Kazandı. Seni Çok Özlüyoruz Kubilay YILDIZ

  5. #5
    ikaragozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Haziran.2015
    Yaş
    42
    Şehir
    HATAY
    Mesaj
    3
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SekoLive Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hoş geldiniz, seatım varken o forumda okuduğum teknik seviyesi yüksek yorumlarız akılımda kalmış.
    hoşbuldum kardeşim
    sağolasın
    akılda kalabiliyor isem ne mutlu bana

  6. #6
    AliGizda - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24.Şubat.2014
    Yaş
    29
    Şehir
    Beylikdüzü
    Mesaj
    3,309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Seatım varken bende sizden, seatclubturkey' den güzel bilgiler edindim, sizi burada görmek de mutlu etti. Hoş geldiniz, iyi forumlar.

  7. #7
    akko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Ocak.2012
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul / Edirne
    Mesaj
    1,070
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoşgeldiniz, keyifli forumlar.
    Polocu olarak aracınızın konusunu da bekliyorum
    kazasız, belasız sürüşler hepimize
    TDI

  8. #8
    safaks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08.Temmuz.2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Zeytinburnu \ Beylikdüzü
    Mesaj
    529
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    A.selam ismail abi. Biz bilgilerinden halen faydalanmaya devam ediyoruz buryada hosgeldin.

  9. #9
    Gkn55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22.Aralık.2017
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    93
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoşgeldiniz, keyifli forumlar.

  10. #10
    ikaragozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Haziran.2015
    Yaş
    42
    Şehir
    HATAY
    Mesaj
    3
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı AliGizda Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seatım varken bende sizden, seatclubturkey' den güzel bilgiler edindim, sizi burada görmek de mutlu etti. Hoş geldiniz, iyi forumlar.
    Alıntı akko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldiniz, keyifli forumlar.
    Polocu olarak aracınızın konusunu da bekliyorum
    kazasız, belasız sürüşler hepimize
    Alıntı safaks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    A.selam ismail abi. Biz bilgilerinden halen faydalanmaya devam ediyoruz buryada hosgeldin.
    Alıntı Gkn55 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldiniz, keyifli forumlar.
    hoşbuldum kardeşlerim
    hepinize teşekkürler
    akko kardeşim bazı insanların vurdum duymazlığından / aşırı rahatlığından / bencilliğinden araç kullanmaktan çok sıkıldım
    o yüzden de polo ya birşey yapasım gelmiyor
    aşırı yağmur olmadığı sürece 2018 yamaha xmax 400 ile hafta sonları 80 km git 80 km gel yol yaparak kullanıyorum
    aslında aklımda ibiza cupra ön fren sistemi uygulaması yapmayı düşünüyordum vazgeçtim
    "oil catch tank" adında aşırı beslemeli motorlardaki atık yağın toplanması işlemi yapmayı düşünüyordum ondan da vazgeçtim
    ben genelde aracımı şehirler arası yolda kullanıyorum
    geçen hatırlayamadığım bir sebepten şehir içinde kullanayım dedim ama çukurum birinden kaçsan diğerine düşüyorsun ve lastik (215/40/17) gitti gidecek diye endişe ettim
    bu sebepten 16" jant + 215/45/16 ebat lastiğe geçme kararı aldım
    biraz görünüş bozulacak ama korkulu rüya görmektense gözü açık uyumak daha iyi olur diye düşündüm
    aslında bu yollara 195/50/16 daha uygun olurdu ama araç güçlü olunca (büyük güç büyük sorumluluk ister) frenlemede sorun yaşayabilirim diye orijinal ebat kullanmak daha mantıklı olacağı kanaatine vardım

  11. #11
    Leonardo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25.Ağustos.2014
    Yaş
    25
    Şehir
    Türkiye/kayseri
    Mesaj
    352
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende aynı şekilde seat forumundan biliyorum sizi abi , hoşgeldiniz leon çok güzeldi keşke bize nasip olsaydı. İyi forumlar

  12. #12
    ikaragozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Haziran.2015
    Yaş
    42
    Şehir
    HATAY
    Mesaj
    3
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Leonardo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende aynı şekilde seat forumundan biliyorum sizi abi , hoşgeldiniz leon çok güzeldi keşke bize nasip olsaydı. İyi forumlar
    hoş buldum kardeşim
    sağolasın
    Mevlam daha iyisini nasip etsin
    bildiğim kadarı ile şu an karabük te mehmet diye bir öğretmen kardeşim kullanıyor

  13. #13
    ogi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18.Aralık.2017
    Yaş
    25
    Şehir
    Ordu
    Mesaj
    21
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aleyküm selam hogeldiniz.Keyifli forumlar
    Stand out on the edge of the Earth

  14. #14

    Üyelik
    05.Ekim.2013
    Yaş
    30
    Şehir
    Tokat - İstanbul
    Mesaj
    1,073
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoş geldin motorcu kardeşim. Bende motorcuyum
    SWAT

  15. #15
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Şubat.2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Bahçelievler / 61
    Mesaj
    1,994
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hoşgeldin abi, keyifli forumlar

    Eski sahibi olduğunuz 2008 leon fr dizel şuan benim çok yakın arkadaşımda. Yani şuan istanbulda araba



    Alıntı Leonardo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende aynı şekilde seat forumundan biliyorum sizi abi , hoşgeldiniz leon çok güzeldi keşke bize nasip olsaydı. İyi forumlar
    Aracı almak istersen bahsi geçen araç şuan satılık, arkadaşım ev alacağı için satıyor
    Konu Birkan61 tarafından (19.Mayıs.2019 Saat 01:12 ) değiştirilmiştir.
    - Bize Her Yer TRABZON

  16. #16
    Sam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17.Kasım.2011
    Yaş
    27
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    620
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aleykümselam.
    Hoşgeldiniz.
    Gti'lar git gide çoğalıyor

  17. #17
    ikaragozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Haziran.2015
    Yaş
    42
    Şehir
    HATAY
    Mesaj
    3
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ogi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aleyküm selam hogeldiniz.Keyifli forumlar
    Alıntı suk3b3 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoş geldin motorcu kardeşim. Bende motorcuyum
    Alıntı Birkan61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hoşgeldin abi, keyifli forumlar

    Eski sahibi olduğunuz 2008 leon fr dizel şuan benim çok yakın arkadaşımda. Yani şuan istanbulda araba





    Aracı almak istersen bahsi geçen araç şuan satılık, arkadaşım ev alacağı için satıyor
    Alıntı Sam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aleykümselam.
    Hoşgeldiniz.
    Gti'lar git gide çoğalıyor
    teşekkür ederim
    hoş buldum
    birkan61 kardeşim bu araç benim sattığım aracımın ikizi
    benim aracım şu an karabük te diye biliyorum
    ama bu aracı kesin biliyorum bu araç ibrahim kardeşimin sattığı araç

  18. #18
    Birkan61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15.Şubat.2013
    Yaş
    29
    Şehir
    Bahçelievler / 61
    Mesaj
    1,994
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ikaragozlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim
    hoş buldum
    birkan61 kardeşim bu araç benim sattığım aracımın ikizi
    benim aracım şu an karabük te diye biliyorum
    ama bu aracı kesin biliyorum bu araç ibrahim kardeşimin sattığı araç
    Karabükte iki tane mi bu arabadan var bilemiyorum tabi abi

    Seat forumda konularınızı inceledimde bu araç gibi duruyor

    Yaptığınız fren iyileştirmesinden sonra özellikle mesajı size yazdığım gün yani dün araç bendeydi tüm gün frenlerini övüp duruyordum

    Arkadaşta aracı 27 kasım 2018de karabük safranboludan öğretmen bi arkadaştan aldı
    - Bize Her Yer TRABZON

  19. #19
    ikaragozlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03.Haziran.2015
    Yaş
    42
    Şehir
    HATAY
    Mesaj
    3
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Birkan61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Karabükte iki tane mi bu arabadan var bilemiyorum tabi abi
    Seat forumda konularınızı inceledimde bu araç gibi duruyor
    Yaptığınız fren iyileştirmesinden sonra özellikle mesajı size yazdığım gün yani dün araç bendeydi tüm gün frenlerini övüp duruyordum
    Arkadaşta aracı 27 kasım 2018de karabük safranboludan öğretmen bi arkadaştan aldı
    evet iki tane vardı
    Seat Club Turkey - SCT - Club Seat Türkiye
    ibrahim kardeşim frenleri benden sonra yaptı
    ben almanya dan zimmerman ön arka delikli disk getirtmiştim
    ibrahim kardeşim deliksiz disk kullanmıştı diye hatırlıyorum
    Seat Club Turkey - SCT - Club Seat Türkiye
    Seat Club Turkey - SCT - Club Seat Türkiye
    Seat Club Turkey - SCT - Club Seat Türkiye

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •