User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Bir karlı yanlamada benden gelsin -E36-

  1. #1
    FuatAyral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    27
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Bir karlı yanlamada benden gelsin -E36-

    İyi kötü eleştirilere açığım söylediklerinizi dikkate alıcam

  2. #2

    Üyelik
    Feb 2011
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.620
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Seviyorsun bu hayatı, yakın zamanda Uludağ videolarınıda görmek istiyoruz.

  3. #3
    FuatAyral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    27
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Met!! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seviyorsun bu hayatı, yakın zamanda Uludağ videolarınıda görmek istiyoruz.
    Kanka çıkamıyorum lastikler durunca kalkmıyor

  4. #4
    Network - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    33
    Şehir
    Kocaeli
    Mesaj
    228
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güzel olmuş, bir dahakine daha çok motor sesi duymak isteriz...

  5. #5

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Otomobilden çok sen koltukta drift yapmış gibi duruyorsun . Şaka bir yana keşke burası da karlı olsa bizde böyle eğlenebilsek. Eğlenceniz baki olsun

    Bir de sosyal mesaj, kemeri unutmayalım .

  6. #6

    Üyelik
    Oct 2013
    Şehir
    41
    Mesaj
    730
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şarkı seçimi güzel olmuş

  7. #7
    turboman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.388
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Önden çekişliyle elfireni çekermiş edasıyla hafif yanlamalı olmuş ama yinede iyi yani demem oki ver açıyı ver ver ver öldürme
    kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...

  8. #8
    e30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    27
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    m52 ciğer sesi istiyoruz

  9. #9
    mhuratboz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    32
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben Burdan Sosyal Mesaj Vermeye Falan Çalışmıyorum.Kimse Yanlış Anlamasın.
    İyi Çok Güzel Bende Seviyorum Böyle Videoları Eğlenceleri Ama,Biraz Sokak Arası Ne Bilim Allah Korusun Kardeşim Kar Bu Ne Tepki Vereceği Belli Olmaz.Ufakda Olsa Bi Çukura Girsen Dengeyi Kaybetsen Gittin,Belki O Riski Aldın,Kendini Geçtin.Ya Başka Arabalara Vs Çarpsan Ne Yaparsın O Durumda.Çok Merak Ediyorum.

  10. #10
    Korollacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2015
    Yaş
    38
    Şehir
    Gebze / Doha / Tokyo
    Mesaj
    831
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hersey tadinda guzel olmus ama bence ara sokaklarda yapmamalisin en ufak bi kontrol kaybinda park halindeki arabalara carpabilirsin.
    Gülümsemesini Bilmeyen Tükkan Açmasın
    KARS Atasözü..

  11. #11
    rahmitanir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2015
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kış lastiği var mı yoksa yaz lastikleriyle mi?

  12. #12
    FuatAyral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    27
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Met!! Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seviyorsun bu hayatı, yakın zamanda Uludağ videolarınıda görmek istiyoruz.
    Çok yakında kanka

  13. #13
    FuatAyral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    27
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Network Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güzel olmuş, bir dahakine daha çok motor sesi duymak isteriz...
    Dikkate alıcağım kamera dışarda oldugu için çok rüzgar sesi geldi
    Alıntı ufuksaracci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Otomobilden çok sen koltukta drift yapmış gibi duruyorsun . Şaka bir yana keşke burası da karlı olsa bizde böyle eğlenebilsek. Eğlenceniz baki olsun

    Bir de sosyal mesaj, kemeri unutmayalım .
    Teşekkür ederim hocam, unutmuşuz
    Alıntı golgeoyunu03 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şarkı seçimi güzel olmuş
    Eskilerden
    Alıntı turboman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önden çekişliyle elfireni çekermiş edasıyla hafif yanlamalı olmuş ama yinede iyi yani demem oki ver açıyı ver ver ver öldürme
    Aslında açılar güzeldide kamera konumu biraz öldürmüş
    Alıntı e30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m52 ciğer sesi istiyoruz
    Bir sonraki videoda
    Alıntı mhuratboz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben Burdan Sosyal Mesaj Vermeye Falan Çalışmıyorum.Kimse Yanlış Anlamasın.
    İyi Çok Güzel Bende Seviyorum Böyle Videoları Eğlenceleri Ama,Biraz Sokak Arası Ne Bilim Allah Korusun Kardeşim Kar Bu Ne Tepki Vereceği Belli Olmaz.Ufakda Olsa Bi Çukura Girsen Dengeyi Kaybetsen Gittin,Belki O Riski Aldın,Kendini Geçtin.Ya Başka Arabalara Vs Çarpsan Ne Yaparsın O Durumda.Çok Merak Ediyorum.
    Çukara falan girince öyle düşünüldüğü gibi denge kaybı olmuyor umarım kimseye zarar vermem ama çarparsamda emin ol hasarı karşılarım hayatta bir çok şeyin riski olduğu gibi evet bundada o risk var.
    Alıntı Korollacı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hersey tadinda guzel olmus ama bence ara sokaklarda yapmamalisin en ufak bi kontrol kaybinda park halindeki arabalara carpabilirsin.
    Haklısınız umarım böyle tadsız bir olay yaşanmaz
    Alıntı rahmitanir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kış lastiği var mı yoksa yaz lastikleriyle mi?
    Kış lastiği var hocam yaz lastikleriyle çok zor hızlanmaz araba

  14. #14
    arifba - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    281
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gayet keyifli olmuş 2:36 da biraz panik olmuşsun gibi. Başkasının malına canına kast edilmediği sürece sıkıntı yok. Dün akşam motorcular pakete çıkamadığı için paket servisi ben yaptım 12 saat boyunca müsait olan her yerde yan verince finalde acayip başım döndü bıraktım paket dağıtmayı

  15. #15
    tayreep_john - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    TURKİYE BURSA
    Mesaj
    2.323
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fuat çektiğin kamerada microphone girişi varsa kaput altına hemen bi kablo çekelim emiş sesi için bazı yerlerde müziği kısıp onu verelim bidahakine çok güzel olmuş
    SM PERFORMANCE

  16. #16
    okanackgz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2016
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    155
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herşey yerinde arkandan arabayla takip ettiğim için açıları bizzat gördüm öldürme falan yok her şey olabildiğince iyi kazasız belasız kardeşim

  17. #17
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    7.885
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    61 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Eğlenceli ama bendw keşke otopark tarzı boş biyerler bulup dibine vursaydın driftin keşke dedim.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  18. #18
    FuatAyral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    27
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı arifba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gayet keyifli olmuş 2:36 da biraz panik olmuşsun gibi. Başkasının malına canına kast edilmediği sürece sıkıntı yok. Dün akşam motorcular pakete çıkamadığı için paket servisi ben yaptım 12 saat boyunca müsait olan her yerde yan verince finalde acayip başım döndü bıraktım paket dağıtmayı
    Keyif konusunda dicek yok hocam , panik olmak iyidir

  19. #19
    FuatAyral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    27
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    52
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tayreep_john Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fuat çektiğin kamerada microphone girişi varsa kaput altına hemen bi kablo çekelim emiş sesi için bazı yerlerde müziği kısıp onu verelim bidahakine çok güzel olmuş
    Bi aliexpress e bakayım bem abi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •