User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: sac jant ve çap küçültmenin fayda/zararları

  1. #1
    UmutRıza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul/B.Çekmece
    Mesaj
    1.403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    sac jant ve çap küçültmenin fayda/zararları

    Arkadaşlar sac jant kullanmanın ve aracın orjinal jant çapına göre hem jant hemde lastik yanak ebatını küçültmenin fayda ve zararları nelerdir ? ayrıca 14 lük sac jantla performans lastiği olarak marka ve ebat tavsiyelerinizi yazarsanız alacağım lastik takımı için bana yardımcı olursunuz

  2. #2
    d16y4
    Misafir
    oem üründen şaşmayalımmmm küçültürsen tornet tekeri gibi durur arabada büyültürsen performans bariz düşer ve ön takım tıkırtı yapmaya başlar . oem ölçünde al keyfine bak

  3. #3
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracınız yere gereğinden fazla yakınlaşır km saati yanlış gösterir lastik çapının incelmesinden dolayı on takım vs daha çabuk yıpranır bunlardan başlayıp yol tutuşta kayba kadar gider..

  4. #4
    ykavcioglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul / Anadolu
    Mesaj
    4.781
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    jant ufalır, yanak daralırsa eğer totaldeki ağırlık hava basıncıyla beraber daha çok düşeceği için, aktarmadan kazanabilirsin..
    Seyyar Tayyar

  5. #5
    hasan genç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    57
    Şehir
    İst/Kartal
    Mesaj
    158
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben jant olarak orjinal ölcüsünden yanayım ancak lastik olarak mesela 185-65 14 yerine 185-55 - 14 kullanman bi sıkıntı yaratmaz bence virajları keskin alır yol tutuşun daha iyi olur daha aşağısı yanak olarak hem seni rahatsız eder hemde ön takım elemanları cabuk bozar .aracın honda civic se vede celik jant alacak olursan ve 3,5 spor yay takarsan et değerini et 25 den yukarı alma çünkü 185-65 -14 de önden dönüşlerde hafif hızlı girdiğin virajlarda sürtme yapar spor yay varsa , bende öle mesela et -35 hafif dokunuyor bazen 185-55 14 olsa sıkıntı olmaz spor yaylarla .orjinal yay da zaten bir sıkıntı yok ama spor yay ile daha güzel durur aracın .jantı bir ebat büyütmek bana göre 6-7 hp götürür araçtan .
    beyaz 99 1.6 ies

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •