Arkadaşlar aracım şuanda standart olarak kullanıyorum ama sonra yukleme yapılabilinir bana ne baskı balata önerebilirsiniz
Arkadaşlar aracım şuanda standart olarak kullanıyorum ama sonra yukleme yapılabilinir bana ne baskı balata önerebilirsiniz
Üstadlar arkadaşlar önere bileceğiniz markalar yok mu
peak garage serdar ustaya gıtmenı ve onun onerısı uzerıne bır debrıyaj takmanı tavsıye ederım.
ornegın ben hks lıght actıon twın plate alıyordum serdar ustadan 2500 usd cıvarı bırseydı dıe hatırlıyorum bu guclerde gerek yok erdem exedy tek plate takalım 700 usd dedıhıc uzmez merak etme artı olarak ıscılıgı superdır ve hayatımda gordugum en guzel debrıyaj ayarını yapar. ızmırden cekıcı ıle gonderıyordum dusun
![]()
ben exedy stage1 taktım memnun değilim üst devirlerde ısınınca ayırmıyor seri vites atamıyorsun En az STAGE 2 derim
tolga nın dediğine bende katılıyorum kesınlıkle oem tak. bu arada exedy lerın çok replicası var
exedy alcaksanda dıkkat etmende fayda var..
Bilgi Ve Akıl Konuşur;Cehâlet İse Bağırır.
exedy stage 2de yavaş kalkışlarda çok titreme oluyor en iyisi orjinal
Baskı balata değiştirmen gerekiyorsa, yani üstündeki bitmişse, araban da yüklü değilse oem'den şaşma. Stage balataların hepsinin gündelik kullanıma negatif etkisi olur. Üstelik stock motorda gereksiz bir masraf olur. Önce yükleyip, kaçırma görüldükçe, ihtiyaç oluştukça stage 1-2-3, twin plate vs balatalara geçmekte fayda var.
Your car is your story. So don't let someone else write the book...
Ben aracimi aldigimda uzerinde competition clutch vardi,berbat bir debriyajdi acikcasi.Arabanin gucune gore ya gercekten iyi bir sey al yada oem debriyaj al,
Alacagin oem debriyaj 600-700 dolarlik debriyajlara 5 basacaktir emin ol.
Ben aracima takim onum acilsin diyorsan da ben aracimda Carbonetic Triple Plate kullaniyorum,yumusaklik acisindan oem gibi,hem de 800 beygire kadar gucu tutabiliyor.Plateler eskidiginde de sadece yenileme kitini aliyorsun,ama bu debriyaji bitirmek icin gercekten caba harcaman lazim,normal kullaniciya en az 40-50 bin km gidecektir.
bende ayni problemle cok bogusmustum zamaninda sonra usa dan exedy twin plate hd almistim bence uzun sure binmeyi planliyorsan bir kere al kafan rahat olsun ben cok memnundum ama biraz pahali haberin olsun
2005 - Honda TypeR Vivid Blue Pearl
12,5 cr
Istanbul Park FWD Suresi
Time:2.34.223
Dr Oz`
To Be Contunied....
HKS twinplate (rattle sound yapanlardan) kullaniyorum, pedal hissi oem ile ayni, ayni yumusaklik, ayni konfor. Oem'den farki araci pasa arabasi gibi yumusacik ve cok cok yavas (hatta gaza bile basmadan) kaldirmak istersen inceden titreme yapiyor, o da normal cift plate var sonucta.
Su an aracin standart, ama bu sana oneri yapabilmem icin tek basina yeterli bir bilgi degil. Bu noktada senin araci nasil kullandigin onemli. Standartta olsa araci zorlayarak kalkis yapan biriysen oem sana gore degil, bosuna para verme oem'e cok kisa surede yakarsin.
Ama diyorsan ki ben kalkista oyle zorlamalar yapan biri degilim, o zaman oem cunku ihtiyacin olan o.
Ileride yuklerim ona gore alayim diyorsan, kac nm tork olacak aracin onu soyle ona gore yardimci olalim.
Bu arada evo zaten baski balata konsunda diger araclara nazaran daha cabuk bitiren bir arac, bu da bizim araclarin laneti...
P.S Honda_Type_R'in evosunda exedy twin vardi ama pedal inanilmaz sertti, montajdan mi yoksa exedy'nin karakterinden mi bilmiyorum o kismini, Serdar usta'ya mutlaka sor, ben takarsam yumusak olur derse okeydir.
You call it turbo lag , i call it foreplay ...
arkadaşlar bilgileriniz için teşekkür ederim aracımı tabiki normal kullanan biryim daha sonra tuning işine giricem ama biraz daha aracı tanımam lazım sizin yazdıklarınızdan anladığım kadarıyla twin platelerden takarsam başım arımayacakmış gibi bir durum var
oem debriyaj servis harici nerden bulunur
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)