Merhaba arkadaşlar.
5cm eibach yay sipariş verdim. Ancak ta technix diyede bir coilover gördüm zamanında biraz araştırmıştım çok kötü değildi yorumlar 900 tl lik coile göre sizce
hangisi daha mantıklı?
Merhaba arkadaşlar.
5cm eibach yay sipariş verdim. Ancak ta technix diyede bir coilover gördüm zamanında biraz araştırmıştım çok kötü değildi yorumlar 900 tl lik coile göre sizce
hangisi daha mantıklı?
ta technix daha mantıklı
Mk1 Golf - TA Technix coilovers ride quality - YouTube
Ta tecnixden bi video acaba bu kadar sert midir![]()
Video çok güzel hazırlanmış aslında arabasına göre değişir ta tecnix kullanan arkadaşlarım var hiç birinden şikayet duymadım orjinale göre biraz sekme var ama videodaki kadar değil
''BLACKEVO''
eibach öneririm eg aracımda kullanıyorum orjinal helezondan daha konforlu
yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın
1.6 motorlu quiksilver'ı 5cm eibach ile basamazsın. İstediğin kadar düşük olmaz mağlesef. Ta-Tecnix bile olsa o coilover almadan basamazsın.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
vıdeodaki araba 8.5m düşmüş(en dusuk secenek zaten yardımcı yay cıkmadan).
bu tarz coillerde düşüklüğe göre sertlik değiştiği için,videodaki sertlikle 5-6cm arasında ki sertlik fark eder otomatikman.
+ olarak normal zamanlarda farz-ı misal 5.5 cm kullanıp ,havalı olsun vs diyip ne biliyim hsonları yada x y z w yere giderken en dibe alır gezersin.Her zaman coil'in avantajı indirip kaldırmak zaten.Daha büyük avantaj aramaya gerek yok..
Bütçeyi biraz daha çıkartırsan yukarıya sertlik ayarlı FK öneririm(gene coilover).
- K -
________
Dr.Ecu
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)