User Tag List

7 sonuçtan 1 ile 7 arası

Konu: debriyaj bilyası sorunu

  1. #1
    AhmetG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    debriyaj bilyası sorunu

    arkadaşımın multijet punto evo aracından debriyaja basınca ses geliyordu. serviste sesin debriyaj bilyasından kaynaklandığını söylediler. ancak bu durumun tüm debriyaj setinin değişmesi ile çözüleceğini söylediler. işin aslı nedir? sadece bu debriyaj bilyasını değiştirerek sorunu halledemez miyiz? baskı balatada hiç bir sıkıntı yok. bilya için bütün takımın değişmesi gerekir mi gerçekten?

  2. #2
    sde30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Ümraniye
    Mesaj
    684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Servis olayı abartmış ama şöyle bi durum var ki hazır şanzıman inmişken baskı balata değişimi yapmak daha mantıklı çünkü eğer baskı balata eskimişse yarın bi gün onun için tekrar şanzıman inecek tekrar işçilik verilecek o sebeple hazır sökülmüşken değişmesi tekrar işçilik vermekten daha ucuza gelecektir size

  3. #3
    delsolemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    935
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Multijet motorun genel problem volanin oldu kismda bilyasi yapar bilya deyise sorun gecer

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.852
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sadece bilya değiştirebilirsiniz komple sete gerek yok

  5. #5
    darkred - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    3.319
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Baskı balata değişiminin pahalıya mal olmasının nedeni işçilik ücretidir.

    Atıyorum 30 40 liralık bilya değiştirmek için 150 200 TL işçilik ödeyeceksiniz.

    Yarın öbür gün baskı balatanız bittiğinde tekrar işçiliği ödeyeceksiniz.

    O yüzden hazır şanzıman inmişken komple set olarak değiştirmek bence daha mantıklıdır.
    Muhtaç olduğun kudret damarlarındaki asil kanda mevcuttur.
    M.Kemal ATATÜRK

  6. #6
    dark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.109
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Araçın üstündeki baskı 40.000 den fazla yaptı ise değiştirin. Aslında baskı için km ile ömür biçmek pek mantıklı değil tamamen kullanımla alakalı. 40.000 in altında ve sakin kullanıyorsanız kalsın değiştirmeyin

  7. #7

    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    970
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baskı balata değiştirmek daha mantıklı yukarıdada yazıldığı gibi 3 gün sonra gene indirmek zorunda kalırsın, parça para değil ama motorun yarısı iniyor bi baskı değişimi için
    yiyemeyeceğin obamanın altına yatmayacaksın

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •