civic 1.4 is yay tavsiyesi

Thread: civic 1.4 is yay tavsiyesi

  1. gökan's Avatar

    gökan said:

    Arrow civic 1.4 is yay tavsiyesi

    hondalrdan fazla anlamıyorum yay takıcagım zaman ne önerırsınız marka ve yukseklık foto varmı 5 cm yada 6cm olan honda su pıyasadakı bomz coıloverın durumu nedır
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
     
  2. imhotep's Avatar

    imhotep said:
    orj amortisorun üstüne bomz koyarsan zıplama yapar araban.. için dışına çıkar..

    en temizi koni + bomz coil veya 5 cm tein yay
    Fedakarlık yoksa zaferde yoktur.
     
  3. VteC_MaNiaC's Avatar

    VteC_MaNiaC said:
    5 cm Tein 1.4 ü tam kıvamında indirir
     
  4. gökan's Avatar

    gökan said:
    5 cm tein yay varmı
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
     
  5. Vtec-SEDAN's Avatar

    Vtec-SEDAN said:
    APEXI civic için iyidir
    "Hiçbir ülke yoktur ki, kendi içerisinde bizim kadar hain yetiştirebilsin.."
     
  6. MiaMi's Avatar

    MiaMi said:
    Müracaat Miniks. Koni ve Tein yay güzel olur.Ancak çok çok düşüreceksen HJU gibi koni şart.
     
  7. overblack's Avatar

    overblack said:
    Geçen gün başka bir forumda arkadaş sparco marka yay almış. muhtemelen sparco'nun dışarda ürettirip markasını bastığı yaylar.300 ytl.bence güzel düşürmüş.konfor fena değil demiş.Bir araştır istersen
     
  8. gökan's Avatar

    gökan said:
    bakalım tein iyi dıye duydum 25o ytl pıyasadakı coloverler nasıl merak edıyorum orjınal amartısorle nasıl oluyor
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
     
  9. egb@lo's Avatar

    egb@lo said:
    bence koni amortisor+ eibach yay
     
  10. civic  1.4 is yay tavsiyesi

    GökhanO said:
    Ne üdüğü belirsiz marka coil yaylardan uzak dur bence , orjinal amortisorle zaten olmaz patlatırsın direk, pinpon topu kıvamında gitmek güvenlik açısından da pek iyi olmaz ***** aracın hayati bir parcası bence yaylar oyle risklere girmeye değmez amerikayı yeniden keşfetmeye gerek yok mantıklı seçenekler belli.
    A programmer is an organism that turns coffee and pizza into software

    www.drecu.com
     
  11. GKS's Avatar

    GKS said:
    6 lık vogtland kullanıyorum ben memnunum
     
  12. egb@lo's Avatar

    egb@lo said:
    koni artı 5 lik tein yay nasıl deneyen warmı?
     
  13. gökan's Avatar

    gökan said:
    Quote Originally Posted by GKS View Post
    6 lık vogtland kullanıyorum ben memnunum
    6lık yayla foton varmı
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
     
  14. KMR2-GT's Avatar

    KMR2-GT said:
    17 jant yapıcaksan uzak dur 5lıklerden sürtmeye çare bulamazsın, 4cm ıyıdır apex sert te diil.
     
  15. gökan's Avatar

    gökan said:
    5cm idealdir bence
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
     
  16. KMR2-GT's Avatar

    KMR2-GT said:
    O zaman 17 janta gırme kardeş başın çok ağrır
     
  17. GKS's Avatar

    GKS said:
    Quote Originally Posted by gökan View Post
    6lık yayla foton varmı
    foto şu an yok
    ön çamurluk lastik arasına 1-1,5 parmak aracın durduğu zemine göre
    arkayada 2 parmak zor giriyo 195/45/16 jantla
     
  18. GKS's Avatar

    GKS said:
    teinle vogtland fazla düşürmez 1,4is için
    vtida daha güzel düşer kafası motor ağırlığından dolayı
    fazla düşmesini istiyosan 5lik veya 6 lık bi yay + koni amortisör kullan
    sade yay pek kesmez
     
  19. gökan's Avatar

    gökan said:
    haklısın motor hafıf msn varmı sende eklermısn gknvt4@hotmail.com bkaç sorum olcak
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....