bu farklı bijon aralığı için
http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/sW48r.jpg
buda sizin söylediğinin aynı bijon ralığı ortak bijonlu.
http://image.made-in-china.com/2f0j0...on-Adapter.jpg
Printable View
bu farklı bijon aralığı için
http://gorsel.vwtr.net/foecarse/tfdtyjm/sW48r.jpg
buda sizin söylediğinin aynı bijon ralığı ortak bijonlu.
http://image.made-in-china.com/2f0j0...on-Adapter.jpg
4x108 peugeot 207'ye 5x112 jant taktık flanşla oluyor yani
Porya değişimi güvenli mi ? Ne biliyim 5x108 yerine 5x112 yada 5x114.3 porya taksak ? uydurma olur mu yoksa oem biçimde takılabilir mi ? Tamamen güvenli diyebilirmiyiz yani porya değişimi için ?
olur mu öyle şey :) adımın Murat olduğu kadar eminim dediğim gibi olduğuna
kaç delik varsa, 360 dereceye böl, delikler arası açı ortaya çıkar
4 delikse ( 4 bijonsa ) 90 derecede 1 delik var
5 delikse 72 derecede 1 delik var
hatta 6 bijonlu ticariler, kamyonetler fln var, ondada 60 derecede 1 delik var.
360 derece tam turu ifade ediyor.
eğer dediğin gibi olsaydı, kardeşimin polosu için kendi elimle çizip ölçülendirdiğim, CNC tornada ve CNC dik işleme merkezinde yaptırdığım spacer hatalı olurdu ve orj. Porsche boxter jantlarını takamazdık, bkz:
http://t1307.hizliresim.com/1c/j/qbxzz.jpg
yeterince para harcamaya göze alırsan, cnc torna , cnc dik işleme ve CNC tel erezyon ile aynı kalitede hatta daha sağlam porya üretilebilir.
porya dediğin parça üzerinde rulman olan (veya rulman takılan diyelim), bir şekilde ön/arka takıma bağlanan ve üzerine jantın fren disklerinin kampananın bağlandığı metal bir parça..
forum üzerinden gözükmüyor ama gördüm, görmek isteyen arkadaşlar linke tıklayabilir:
Spacer
ama özellikle 4 bijondan 5 e geçerken güvensiz geldi, spacerı araca 3 yerden ile bağlamış oluyorsun gibi..
ama genede işi görecek bir tasarım yeni bir şey daha öğrenmiş oldum , sağol :)