User Tag List

5 sonuçtan 1 ile 5 arası

Konu: 106 xs durdurmak

  1. #1
    HAK-AN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    b.çekmece
    Mesaj
    170
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    106 xs durdurmak

    arkadaşlar standart fren sistemıne sahıp 106 xs ım var oem 14 " gti jantı kullanıyorum ve degıstrmyı dusunmuyorum dısk kalıper balata dot kaç hidrolık yagı vs önerin artık durmak istiyorum he bırde arka kısmın kaymasına engel olmak amaclı blısteın arka amostısor düşünüyorum LÜTFEN İŞİ CİDDİ BİLEN ARKADAŞLAR YORUM YAPSIN
    PARTY [HARD
    Peugeot 106 gti blaze yellow

  2. #2
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim eski saxo vts de ön arka blinstein b8 ve eiback 5cm yay vardı arka taraf sert frende hep kayıyodu demek istediğim sadece amortisörle biraz zor torsiyonun içindeki bi çubuk var ismini hatırlıyamadım onunda kalınlaşması gerekli

    durmak istiyosan 206 gti dahada iyi olsun diyosan 607 veya 406 v6 brembo fren sistemini takabilirsin schumi bu konuda daha bilgilidir

  3. #3
    mannerboy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    1.339
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kayma işi hep olucaktır torsiyonun içindekiler torsiyon mili diye geçer o miller pejo sportta 1 mm 2 mm 3 mm olarak büyük boyutlarda var hep ama fiyatlar inanılmaz uçuk frende arka kayıyorsa arka tarafın fren basınç regülatörleri pas yapıp arıza yapmış olabilir.büyük disk kampana işide acayip maliyetli iş 607 406 v6 bin lira en az kaliperi 250 disk en az 17 jant lazım 3 bin lira maliyet en kötü 307 206 rc 306 gti 288 mm disk kaliper takarsın 400-500 civarı paraya çıkma onada en az 15 jant takman gerekli.bunlar hep maliyet bunları yapana kadar kendi fren sisteminin hidroliğini değişip tüm disk leri balataları elden geçirmen daha iyi olucak gibi görünüyor
    Powered By Demir Garaj Fast N' Loud

    instagram brkdiinc-facebook burakdiinc

  4. #4
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.153
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    14 jant kullanıyorsan 206GTI freni kullanacaksın. Partner frenide olur ama değmez uğraştığına Partner ile. 206GTI kaliperi sıfır disk balata alacaksın. 266mm disk çapı var.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  5. #5
    HAK-AN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    b.çekmece
    Mesaj
    170
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    14 kullanıyorum sanırım 206 gti yapıcaz arkada kayma sorunum yok çok sukur
    PARTY [HARD
    Peugeot 106 gti blaze yellow

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •