192bg i düzgün götüremeyen bu şanzumanın değişmesi mümkünmüdür? ne kadar bi maliyeti olur kabaca? lotus exige gibi, aynı motorla çalışan bir aracınkini aktarmak mümkünmü mesela?
bilen varmıdır?![]()
192bg i düzgün götüremeyen bu şanzumanın değişmesi mümkünmüdür? ne kadar bi maliyeti olur kabaca? lotus exige gibi, aynı motorla çalışan bir aracınkini aktarmak mümkünmü mesela?
bilen varmıdır?![]()
It's not the size of the dog in the fight, but the size of the fight in the dog..
şanzımanlar aynı exige ile final drive farklı ki kötülediğiniz kadar kötü bir otomobil değildir t sport yalnız uygun devirlerde performans veriyor
körler sağırlar
sanzuman yerine bir beyin takılarak ayar yapılsa bence daha güzel olur...
Everyday I ** Çapulling!!!
Corollanın bi testinde dünyanın en teknolojik 6. motoru olduğunu okumuştum. Arabanın tek sorunu belkide şanzıman deil aktarma ile de alakalı bi sorun olabilirmi ? onlarıda araştırmak gerekli.
1.6tdi.
Ecutech.
işte o gidişi ile ilgili problemi neyse, çözülebilirmi, hallolurmu makul maliyetlere diye soruyu değiştireyim o zaman..![]()
It's not the size of the dog in the fight, but the size of the fight in the dog..
Celica'ninda sanzimani malesef C60
Bencede kotulendigi kadar diil kesinlikle.
Sadece Bolt-on lar ve Standalonela cok guzel sonuclar alinabilior.
TRD nin T-Sport modeline SC yok.
1zz-fe ilere war yane 140 hplik modellerine gore.
Walla Race header + 51mm orta borular + son susturucu + CAI + Apex'i PFC ile guzel sonuclar alirsin.
Ama harcicagin para Type-rin bu setup'a harcadigi kadar olur.
Ama Race Header'i sadece PPE yapior, oda sadece ozel uretim, siparis uzerine.
Bide alicagin en guzel sey ES Motor Mountlar olur, alabilcegin en ucuz performans urunu olur ise yarayan.
Wheel Hopping yapio cok, cok sarsio.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)