User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: KW DDC Coilover degerlendirme (ACC'li tum golf vi ve sciroccolar icin)

  1. #1
    emreozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    KW DDC Coilover degerlendirme (ACC'li tum golf vi ve sciroccolar icin)

    Yaklasik 2 haftalik bir kullanimdan sonra KW DDC coilover hakkinda bir degerlendirme yazisi yazmaya karar verdim.

    Comfort Mode:

    Daha once de yazdigim gibi standart ACC sisteminin sport mode'una yakin bir davranis sergiliyor. Genel olarak salinimlar daha kisa sureli, onden kayma daha dengeli ve rahatlikla kontrol edilebilir. Cukurlarda mevcut sistemden daha tok ve saglam hissettiriyor. Gayet yumusak ve konforlu. Bazi durumlarda duyulan kirilma sesi gibi olan seste kaybolmus durumda.
    Genel olarak, eski sistemin ayni moduna gore konfor seviyesinde hissedilir bir degisim yok ve daha guven verici. Direksiyonun yumusakligi da eklenince eski sisteme gore daha guven veren ve gercekten gunluk kullanima uygun bir mode haline gelmis oluyor. Eskiden hic kullanmazken simdi cogunlukla bunu kullaniyorum.

    Normal Mode:

    Mevcut sistemde sertlik farkini cok anlayamiyordum, su anda gercekten iki mode'un tam ortasinda . Gunluk kullanimda yeterince sert ve guvenli hissettirecek bir ayar. Onden kayma ciddi bicimde az, frenlemede one dalma azaldigindan his daha hassas, dozajlama daha kolay. Hizlanmada da benzer hisler mevcut. Cukur ve kasislerde cok rahatsiz etmiyor ancak ettiginiz kufur miktarini ciddi bicimde artiriyor. Yine de tok ve saglam.

    Genel olarak cukur ve bozuklugun az oldugu yollarda bu mode'u kullaniyorum, oldukca keyifli ve sportif kullanima uygun.

    Sport Mode:

    Bununla ilgili ilk kelimem 'inanilmaz'. Iste sadece bu mode'u kullanmak icin bile bu coilover'lari taktirmaya deger. Otomobilin kullanimi tamamen degisti, oldukca sert ve yol hissini direk avuclarinizin icine tasiyor. Onden kayma neredeyse kayboldu, frenlemede aracin yere paralelligi hemen hemen hic bozulmadigindan dururken cok daha dengeli, olcemedim ama eminim ki mesafede de kisalma var. Sifirdan akselerasyonda da ayni paralellik korundugundan cok daha dengeli. Tam bir otomobil keyfi patlamasi.
    Eksileri yok degil tabi ki, bu mode'da cukurlar ve bozuk yollar tam bir kabus. Kucuk bir cakil tasini bile direk hissediyorsunuz. Hani bobrek tasi vs. varsa ameliyata gerek yok yani, dustugunu bile gormezsiniz, sallanirken camdan ucar gider.

    Bu mode'da otomobil yere yapismis gibi bir his var. Gercekten cok ama cok memnunum.

    Yazinin sonucu olarak, KW DDC Coilover benden 10 ustunden 9 puan almaya hak kazaniyor. Bir puani da ekstra ayar yapma imkani tanimadiklarindan dolayi kiriyorum (sadece yuksekligi ayarlanabiliyor, 3 belirlenmis mode'u disinda herhangi baska bir ayar yapilamiyor). Keyif acisindan bu mod'un REVO stage 2 mod'umla bile yarisabilecegini dusunuyorum. Cok rahatlikla otomobilin dinamiklerinin tamamen degistigini ve artik gercekten super-spor bir otomobile yakin hislere kavustugunu soyleyebilirim.



















  2. #2
    dirk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Şanlıurfa - Ankara
    Mesaj
    3.090
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    polo 6r aracıma aldım bende yeni 2 ay kadar oldu . Variant 2 modelini camuruk lastik arası 0 a sıfır ve mükemmle bi konfor a sahibim yol tutuşta harika araba go kart gibi oldu
    Aquila non captat muscas!

    b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacılaranlamaz

  3. #3
    alper_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul - Girne
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tecrübenizi çok güzel açıklamışsınız , teşekkürler.

  4. #4
    Velter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    ISTANBUL
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Montajı nerde yapıldı?

  5. #5
    emreozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Velter Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Montajı nerde yapıldı?
    Montaji ft tuning yapti. Kartalda, afb otomotiv renault servisinde..

  6. #6
    penguinhakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ACC mi yoksa DCC li araçlar için mi ?
    1.4 TSI GTX28 Loading...

  7. #7
    emreozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ACC, DCC ayni sey . Adaptive Chassis Control sistemin aciklamasi DCC (dynamic chassis control) de VW'nin verdigi isim. Resmi olarak "Adaptive Chassis Control System DCC" diye geciyor.

  8. #8

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.515
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    basarili yorum olmus..

  9. #9
    ERK_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Orlando / FL
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yorumlar aciklayici olmus. e tabi urun de kaliteli.

    maliyeti nedir peki?

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    2.134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu kw1 mi oluyor kw 2 mi

  11. #11
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Açıklamalar çok net olmuş, teşekkürler

    Alıntı 01dz210 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu kw1 mi oluyor kw 2 mi
    ikisi de değil.

    KW product range /// When it comes to sporty suspension systems for every use KW is one of the leading providers.

  12. #12

    Üyelik
    Jan 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    presletenlere, sanayi tipi coilover yapanlara, ta technixe inat çok güzel paylaşım olmuş

  13. #13

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    2.134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kw1 için ne düşünüyorsunuz yarın alacağım inşallah 4 cm düşürmek istiyorum konforda sıkıntı yaşarmıyım sekme olurmu acaba

  14. #14

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    2.134
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kw1 için ne düşünüyorsunuz yarın alacağım inşallah 4 cm düşürmek istiyorum konforda sıkıntı yaşarmıyım sekme olurmu acaba ve bu sizin ürün kaç bin tl ve tuşlamı indirip kaldırıyorsunuz otomatik mi o 3 kademeli kullanım biraz açarmısınız acil lazım bu bilgi bana durduk yere o kadar para vermeyim bundan alırım bende

  15. #15

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul/Bayrampaşa
    Mesaj
    135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet bende merak ettim mode'lar arası geçiş nasıl oluyor yükseltip indirirken olduğu gibi ayrı bi anahtarı falanmı var acaba o konuyuda biraz açarsanız dahada bilgi sahibi oluruz bu arada çok güzel bir değerlendirme olmuş teşekkür ederiz
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sene 79 r35 gtra fort foliş yapıyoruz çelik biston almışım gızıl yatak gözlerim caf caflı...

  16. #16
    emreozer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    108
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 01dz210 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kw1 için ne düşünüyorsunuz yarın alacağım inşallah 4 cm düşürmek istiyorum konforda sıkıntı yaşarmıyım sekme olurmu acaba ve bu sizin ürün kaç bin tl ve tuşlamı indirip kaldırıyorsunuz otomatik mi o 3 kademeli kullanım biraz açarmısınız acil lazım bu bilgi bana durduk yere o kadar para vermeyim bundan alırım bende
    kusura bakma biraz gec oldu ama.. kw v1 gayet basarili bir coilover, sertlik ve bounce (sekme) ayarlari ile isiniz yoksa, sadece yukseklik ile oynarim diyorsaniz optimum ayarlar ile fabrikadan cikan bir urun. v2 de sertlik ayarini kendiniz yapabiliyorsunuz, v3 te hem sertlik hem de sekme ayarlarini yapabiiyorsunuz. Bence piyasadaki en kaliteli ve performansli coilleri kw uretiyor. Kullandigi yaylar H&R, tuplerinin bir kismini koni'ye ozel olarak yaptiriyor, bir kisminin teknolojisini ise kendisi gelistiriyor. Aldiysaniz muhtemelen cok memnun olarak kullaniyorsunuzdur

    Alıntı Ersin. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet bende merak ettim mode'lar arası geçiş nasıl oluyor yükseltip indirirken olduğu gibi ayrı bi anahtarı falanmı var acaba o konuyuda biraz açarsanız dahada bilgi sahibi oluruz bu arada çok güzel bir değerlendirme olmuş teşekkür ederiz
    Anlatigim sistem aracin kendi sistemine uyumlu bir urun. Mod degisimi aracin standardinda olan dugme ile yapiliyor. Eger kendinden bu sistem olmayan bir araca takmak istiyorsaniz i phone veya android tabanli bir akilli telefonla da ayni isi yapabileceginiz bir urunleri var. kw DCC ECU adinda.. biraz pahali ama cok ise yarayabilir.

  17. #17

    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    57
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.009
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Guzel yorum ve aciklayici bilgi olmus ay sonu yeni parti variant bir geliyor 750 euro fiyat

  18. #18
    HaManN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    33
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    2
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok aciklayici biryazi olmus elinize saglik tesekkurler.urunu ne kadara aldiniz ayiptir sormasi asagi yukari ne kadar ?

  19. #19
    Alpero - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Istanbul/New York City
    Mesaj
    530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5.600 lira diye biliyorum emin olmamakla birlikte
    2010 Astra 1.6T Sold
    2013 W204 AMG Sold
    ...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •