User Tag List

2 sonuçtan 1 ile 2 arası

Konu: Sabit Volant - Oynar Volant , bronz balatada farkı

  1. #1
    bektas_talay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    Türkiye/istanbul
    Mesaj
    551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Sabit Volant - Oynar Volant , bronz balatada farkı

    aracım focus 1.6 tdci stock 109 hp
    üzerinde sachs oynar volant var idi fakat bazı talihsizlikler ve bilinçsizliğimden ötürü kazıklanarak connect volant ( sabit volant ) ve baskı balatası takıldı faiş fiyata.
    neyse konumuza döneyim. şuan üstünde sabit volant var ve 150 hp 310 tork ile 3.4. viteste kaçırma 0 dan kalkarken 1 den 2 ye çektiğimde inanılmaz derecede yakarak kokutuyor yani bitti bitecek şuanki,
    ki çeyiz hazırlanıyor bitmek üzere güce güç katılacak bu aktarma bu güce yetmez diyerek ankara şahin abi ile iletişime geçtim.
    fakat elimde 2 seçenek var biri ;
    şuan üstündeki volanta (sabit volant) 3 yaprak bronz 3 yaprak cadde tipi
    yada oynar volant alıp 3 yaprak bronz 3 yaprak cadde tipi

    şuanda kalkarken titreme yapıyor zaten ve şanzumanımdan tırrr sesi eksik olmuyor
    oynar yada sabit olmasının bana dez avantajı veya avantajı ne olur bilgilendirme yaplıp bilgi paylaşılırsa çok sevinirim çünki +100 nm tork kapıda hazır bekliyor

  2. #2
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    bahsettiğin tır tır sesi şundakine benzer diye varsayım yapıyorum..
    BMW 335i Spec clutch single mass flywheel chatter at idle - YouTube
    Golf MKIV TDI +175 hp (Upsolute) with Helix Autosport single mass flywheel and clutch. Loud sound. - YouTube

    orjinalinin çalışma şekli de bu,
    Dual Mass Flywheel For Passenger Cars - How It Works - - YouTube

    şimdi sen vibrasyon önleyen oynar volandan vazgeçip sabit volana döndüğün için o sesin ve titreşimin olması gayet normal
    şöyle özetlemem gerekirse, daha fazla güç / torka dayanım için özellikle yurtdışında yüklü araçlar sabit volana geçiyorlar..

    kokutma ve kaçırma ise balatandan kaynaklı..

    bence smf yani sabit volan ile devam et madem upgrade yoluna gidiyorsun daha dayanımı yüksek olsun aktarmanın bu gelecek güce karşı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •