evet bende dur kalklarda da geliyordu
Printable View
Tufan bey ilginize cok tesekkur ederim. Ayni olay benimkide, bir sure yol aldiktan sonra skinti yoktu ancak arabayi park ettim ve aksam tekrar hareket ettirdigimde daha yuksek cikti ve icok eahatsiz edici bi sesti. sanirim bu sese benzer bir ses olustu icerden tam net duyamasamda...
Amortisorlerde sorun oldugunu dusunmek istemiyorum cunku ikinci el aldim ve garantisi yok malesef tamir ettirmek mi gerekcek ozmn :((
Sizinle ayni seyleri yasadigimi fark ettim haftaya pazartesi montaji yaptirdigim yere gidicem hem biraz yukselttiric hemde rot balams ayari yaptiricam. Hatta butun baglantilari birdaha kontrol ettiricem. Gerekrse amortisore baktiricam. Arkalardan tik yok ancak on taraf sanki bosluk varmiscasina lok lok ses yapiyor. umarim tamir edilerek sorun cozulur yoksa cok izulerek orjinal sete geri donucem :(
Cok tesekkur ederim verdiginiz bilgiler icin tufan bey :)
geçenlerde sahibinden.com'da fiesta için KW Coilover ilanı vardı sanırım o ilandaki seti satın aldınız hatta ilanda en ufak bir sorunu problemi yok diye yazıyordu...
Coiller ilk takılan araçtan sökülüp başka bir araca takıldığı için büyük ihtimalle garantiye de girmez
Ya sanayide tamir edilir yada KW Distribütörü vasıtasıyla 2 adet sıfır ön amortisör sipariş edebilirsiniz
2 adet amortisör derken de tüm ön tarafın bir Coili düşünmeyin
tükenmez kalemin yedeği gibi düşünün
Ön kovan özel bir anahtarla açılıp yeni amortisör takılıyor
2 adet amortisör de aşağı yukarı bir 250 Euro tutar
aynı sorun benim kw1 de de vardı polo 2012 aracıma almıştım lok lok diye bir ses geliyordu ilk sürmeye başladığımda yüzde yüz yağ kaçağı var oda vuruntuya sebep oluyor sadece buna baktırın sorununuzu ortaya dökecektir. keçelerin değişmesi gerekiyor
Yok o ilandan almadim ben ben baskasindan aldim coilleri yani temzledim fln kozmetik olarak bi skintisi yoktu. Arkalardan gene gelen ses yok ancak on sag ilk kaldirma aninda baslio luk luk ses yapmaya... suanda balans ayarida duzgun degil diye dusunuyorum, montajdan sonra direk eve geldim... ztn on taraf hala cok alcak onuda 1,5-2 cm kadar yukselticem benden baskasi binince surtme yapiyor ...
Ben komple degisio saniyordum, ozaman birde ft tuning e ugriyim onlarada gosteriyim belki degisime gerek kalmadan da tamir edilebilir.
Pazartesi ataturk oto sanaiiye gidicem magic performance a orada taktirdim, yukseklik ayari ve rot-balansi yaptimaya.. orada nam amkrtisorede ugramayi dusunuyorum kontrol ettirmek icin bildiginiz baska bir yer varmi acaba?
Boşa şudur budur demeyin size yüzde yüz diyorum yağ kaçırıyor o amatisör oda vuruntu yapıyor git göster dediğimin aynısını diyecek ustan yada bilen birisi çok çektim ben bu kw1 den kesin sorun bu eminim özelliklede geri geri giderken direksiyonu çevirdiğinde ilk arabayı hareket ettirdiğinizde yapar bunu
Yag kacirdigini anlamak icin kovani actirmak mi gerekir ? Amortisorcuye goturmeyi dusunuyorum ama astari yuzunden pahaliya cikicak sanki bu coiller bana :(
İcindemi kaciriyordur ? Disaridan her hangi bir kacak belirtisi islaklik yada yapiskanlik yoktu cunku... ilk aldigimda temizlenmemisti ben kendim temizledim yaylari ve amortisorleri oyuzden soruyorum :)
yağ kaçağı olmasa da ses yapar
KW v2 kullanıyorum, ürünün kitapçığında asgari ne kadar indirebileceğiniz yazıyor. Fazla alçaltınca vurma sesi yapıyor. Ayrıca alçaklığı nereden ölçüyorsunuz? Amortissör üstünde yukarı şağı giden bilezikten iki tarafı hizalıyorsanız aracın sagı solu farklı yüksekliğe olabilir. Bu sebeple bir taraf daha çok vuruyor olabilir. Jantın yere bakan kenarından dikine yukarı çamurluğa kadar olan mesfeyi ölçüp sağ sol ön-arka karşılaştırabilirsiniz.
Aynen o sekilde yaptik, once bilzekten dis bitimine kadar kumpas ile olctuk sonra jantin yere degen kenarindan camurlugun baslangicina kdr metre ile olcum yaptik. Ama bende kafanin cok alcak kaldigini fark ettim, daha baya bi inme payi var ama bu pzt 1,5-2 cm daha kaldiricam on tarafi... belki oda dediginiz gbi bir cozum saglayabilir :)
Aynı sorun benim aracımda vardı esneyince videodaki sesi bariz bir şekilde duyuyordum amörtisör, viraj demiri, bağlantı noktaların da sorun arayıp durmuştum.Daha sonra sorunun alt rotilden kaynaklandığını görmüştüm rotilin lastiği yırtılmış içerisine su girip pas yapmış araç esnediğinde rotil sıkışarak hareket ettiği için ses yapıyordu geçici olarak yırtılan lastiğinden içeriye yağ sıkarak sesi kesmiştim.
Sorunu hala bulamadıysanız rotilleri rot başlarını vs. kontrol edebilirsiniz.
O sekilde bisi olcaini sanmiyorum araba daha yeni sayilir ve pazartesi montajdan sonra sadece eve geldim ve park ettim daha kullanmadim. Yinede bir baktiricam oraya cunku herseyden olabilir :) , ama amortisorun ustunden gelio ses ve yazilanlardan anladigim kadariyla, rot-balans eksikligi yada amortisorle ilgili yada takozlarla ilgili bir sorun var gbi gorunuyor
Sorunum cozuldu adkadaslar bugun namistaynda sakir usta on amortisorlerimi tamir etti. Iclerindeki subaplar bozulmus o nedenle takilma yapiyordu ve vuruyordu.
Parca ve yag degisimi ile tamir edildi suanda en ufak bir ses yok :)) rot ayarimda yapildi umarim baska bi sorunla karsilasmadan binerim :)) yardimlariniz icin cok tesekkur ederim tekar :)
geçmiş olsun...