erel H&R Monotube Coilover da düşünebilirsin senin araca göre var
hem amortisörleri de bilstein :icon_tup:
Printable View
kw kesinlikle pişman olmazsın
http://666kb.com/i/cm5aok76hz0wmxuqq.jpg
http://666kb.com/i/cm5ap4ed9apfc6z8i.jpg
bilstein i 10 kusur sene evvel aracımda yıllarca kullandım alabileceğin en iyi seçim amortisör ve yay olarak
şimdi kW v1 kullanıyorum coilover
arada ne fark var diye soracaksın
coil virajda çok çok üstün konfor olarak aynı diyebiliriz
kaldıki sen v2 düşünüyorsun bir artında sertlik ayarı yapacaksın
hiç düşünme v2 al
derim
ben gerekli bilgiyi verdim erel :)
Evet beyler ilginize yorumlarınıza teşekkür ederim, karar verdim Aldım gitti V2 :)
st v2 mi oldu son karar pm atmıştım konuyla alakalı
Memnun kalırsın inşallah V2'den. :) Hayırlı olsun. Ben hala Bilstein diyorum. :)
bende bilstein tercih ederdim :)
şimdi Bilstein deki o kombine ile Coilover arasında uçurum yoktur heralde performansında.
Şampiyonaya girmiycem ki :D
diye düşündüm yani
sadece yay sistemine dahi göz atmak yeterli bakla sayısı bakla aralığı ve bakla çapı...
Yani biri 2 helezonlu 8 bakla biri tek helezon 5 bakla ne fark ettirdi nasıl kıyaslıycaz nesini kıyaslıyacağız açıklarsanız sevinirim.
abi v2 deki yayların çapı dikkat et amortisöre yakın konumlandırılmış bu bir kere virajda sana müthiş kazanç sağlıyor ben bilsteindida kullandım mesala süper bir süspansiyon fakat virajı coil gibi değil ..coili takıp viraja girdiğim zaman "hadi be o kadar da değil "diyorsun müthiş bir hakimiyet söz konusu zaten araştırırsanız kW coil ler tüm wrc lerde kullanılır
birde bakla sayısı önemli bu da dibe çökmelerde ve zıplamalarda hakimiyeti daha fazla kılıyor
bence bir coil i diğer marka bir coil le kıyaslamak daha doğru olacaktır
Ben ZF / Sachs - Bilstein - Öhlins - BOS - ExeTc yapıyor diye biliyorum WRC amortisörlerini / süspansiyonlarını ama.
Ki bunu kanıtlar nitelikte şu site var, BOS & Sachs Dampers - Subaru WRC Spares Ltd