997TT Nickli Üyeden Alıntı
Kısaca yazayım,buarada baban satsa guzel olurdu,ıyı ındırım alırdık ;)
Lastıgı ısıtmak cok onemlı ve bellı bır ısıda kalmasıysa ıstenen bır durum. Ancak cok cabuk ısınması ve bu ısısnın artmasıda pek ıstenen bır durum degıl. O tur ıcerısınde eger sureklı gazlıyorsanız lastıgın ısısı dusmez,en fazla korursunuz ama ılk fren ve vırajda cıkıcaktır.
5 Tur sonucda gazlanıyor ama ıcındekı hava cok onemlı. Bu tıp lastıklerın ıdeal calısma basıncı,sıcakken 32 olmalı. Bunun ıcınde 2 turda bır ıcerı gırıp lastık havasını azalmak gerek. Bunu 20 daklık seans da yaptınız mı,zaten 6 tur hot lap var,2 sını feda etmek demek :(
Eger 30 hava cıkarsan,aracına gore ıcerıdekı hava 44 oluyor,tutunma cok azalıyor. Kontrol sart ama turlar gıdıyor ıste.
90 dereceden sonrası rısk tasır,ozellıkle cok hızlı cıktıysanız bu derecelere,dahada rısklı olur.
Trofeo-R a gıtmeye gerek yok,yazmıstım aslında,Corsa-Cup ve V700 hatta Contı r da 50-60 TW degerıne sahıp. Semı slıck sınıfına bakarsan bu boyle. 120 oldugu zaman yol agırlıklı dusunmek gerek,tıpkı senın gıbı senede 1 Track day yapıp,1 yıl cadde yurumekle guzel kullanılır.
Ku36 kullandım,cok kotuydu pıstte yanı normal lastık gıbıydı,V700 daha tepkılı ıdı ancak Corsa-Trofeo yada Cup gıbı frenajda stabıl degıldı. Ama fıyatına gore guzel tabı V700.
Nankang ın TW 50-60 olanı var mı?
Aslında senın gıbı lastıkden anlayan bırı keske pıste gırse ve test etse cok ıyı bır feedback olurdu:icon_tup:
Yada denk gelırse bende test etmek ısterım,yedek jant takımım var,sok tak yaparım seans arasında,surelerı karsılastırırız:icon_tup:
***** bu ısler masraflı;en uygunu nu bulmak gerek ama bazen ne yardan ne serden vazgecemıyor ınsan.
Eylulden ıtıbaren yıne pıst gunlerınde olacagım,ozamana kadar lastık stogumuda yapmıs olurum ınsallah.