Hay Allahım yorumlara gel:) lastik yumuşaklığı ile yanak yumuşaklığı karışmış sanırım hatlar:) dikey tutuş yanal tutuş hepsi ayrı, pilot cup yol tutmuyorsa biz ölelim.:)
Printable View
Hay Allahım yorumlara gel:) lastik yumuşaklığı ile yanak yumuşaklığı karışmış sanırım hatlar:) dikey tutuş yanal tutuş hepsi ayrı, pilot cup yol tutmuyorsa biz ölelim.:)
semi-slick lastikten ses yada ıslak zeminde üstünlük beklenmez elbette
ama genede bilinmesinde fayda var
nankang ns2r
evet acayip sesli ve yağmurda çoook kötü doğal olarak
bunda bir gariplik yok.
Sport Cup'a kötü diyebilmek için trofeo falan almak lazım.
sport cup ne marka ve 215-40-17 si varmı. fiyat?
Kullanış tarzına,kullanılan yola çok bağlı bu lastik işi bunu anladım.
İstanbulda çok memnun şekilde kullandığım pt741'i izmirin parıl parıl dişsiz asfaltında hiiiçç beğenmedim. Hatta lastik havaları mı şaştı diye kontrol ettim.
İStanbulda 2.vitesin başında sarmayan lastik izmirde 3.vitesin başında tokatlayarak atınca yolda gezme yapıyordu.
İzmirde olsam çabuk ısınan (tradewear'ı yüksek demek oluyordu sanırım) ama ısınıncada overheat olmayan yumuşak hamurlu lastik tercih ederdim. Mesela istanbulda pt741'i çok sevdim ama yine istanbulda pirelli p7'den nefret ettim.
Ama yaz sıcağı görmüş izmir asfaltında p7'ler güzel iş yaptı tutunması frenlemesi vs.
Yani trofeo r takıp yola çıkıcak olsak eminim ki bazı koşullarda bizi rahatsız edecektir,her koşulda her asfaltta en iyi diye bi kavram olduğuna inanmıyorum ben. Şahsi görüşüm; koşullara göre lastikler çok değişken.
Benim csc5'li brembo diskli aracım ıslakta (mapfrenin eğitiminde ıslak yol simulasyonunda) hiçbir ekstrası olmayan diskleri orj olan 206dan daha uzun mesafede durdu hemde 1 araba boyu kadar. Ama o 206da 4 mevsim lastiği vardı. Sonuç olarak 200 liralık lastik benim 550liraya aldığım lastikten daha kısa mesafede durabildi.
400hp 207miz var takalım pilot cupları ölçelim dbn ile birde nankang semi slick takalım dbn ile bakalım hangisi iyi yapıcak varmısınız michelinciler..?
Ben Varım sonucu yaz boşa para harcamayayım :)
Nankang'i polo cup larda izmir pistinde kullandim.
Sure derdiniz yoksa alinabilir.
Gunlukte Trofeo R kullaniyorum,eger ilk km ker sacmalamazsaniZ sorun yok,isininca harika.
Hada lastik isisina dikkat edemem,kafa rahat olsun,illa limitlerde yurumek gereksiz deniyorsa Cup2.
Aslinda dunlop GT de guzel... Ama TC'de yok.
Bi takimda ben istiyorumda 215 40 17 tr de hangi markada bulabilirz
kumhoların yanakları çok yumuşak ve tradwearını hatırlamıyorum ama yüksekti
nankang ns2-R ın pist versiyonunu kullanıyorum 120 treadwear olanını, yanakları inanılmaz sert, bushing kit takmış gibi oluyor araba,
hafif yağmurda iyi ama çok yağmurda ve özellikle en ufak su birikintisinde aqua planning oluyor,
tekrar alırmısın dersen, evet alırım, tavsiye ederim, fiyatıda gayet uygun
Hem pistte hem yolda semi slick kullandım uzun süre. Tw si düşük olanlar pistte daha başarılı öncelikle. Tw si yüksek olan lastik daha uzun ömürlü ama çok ısınınca tutunma azalıyor (pist asfaltı bahsettiğim). Yolda kullanmak için conti sport 3-5 şiddetle tavsiye ederim genel olarak her şartta çok başarılı ama ömrü çok uzun denemez.Bridgestone re050 kullandım yolda iyice ısıtırsanız iyi ve sağlam ama pist kullanımında dayanmıyor. Yazın semi slick kullanılabilir yolda, biraz ısıtırsanız iş yapar. Ama yanakları dik ve çok daha sert yol lastiğine göre genel olarak. Özellikle nankang ve ad08 için geçerli bu dediğim. Konforu bozar bayağı. Nankang ns2r çok ses yapıyor yolda aracın bir yeri bozuldu sanabilirsiniz :) kumho semilerden ku36 pistte normal yol lastiğinden iyidir. Yanakları biraz daha yumuşak nankanga göre bu yüzden daha konforlu. Yol asfaltında tutunması genel olarak iyi denebilir ama pistte süre kasmak için yanağı fazla yumuşak kalabilir. Pist için ucuz olsun uzun ömürlüde olabilsin ortalama 1-2 tur güzel gitsin derseniz ns2r 120 TW şu an ideal seçenek. Yazın yolda kullanırım arada nadirende piste çıkarım diyene yine uygun fiyatlı kumho ku36 tercih edilebilir. 215-40-17 için ölçü çok zor bende bulamadığım için polo gti da 16 jant alıp 205-45-16 ya geçtim. Piste çıkaramadım araç satılınca 1.000km yapmamıştır 0 gibi şu an Jantmax Cem abiden aldım. Piste çıkmak isteyenler için Polo gti ve ibiza cupralara ideal bir jant(golf 6R ların modeli) ve lastik set var elimde düşünen pm atabilir :)
Yolda ısıtmayınca nankang zaten çöp ama ısınırsa iş yapabilir, pistte Michelin daha iyi.
Olay markadan çok tw'si zaten. 120tw ile 180tw arasında dünya kadar fark var. Biri yolda çok iyiyken, diğeri pistte çok iyi.
O yüzden lastik markalarını kıyaslamaktansa biraz daha detaya inmek gerek.
Buarada TW'si dusuk olunca otomatikman iyi yol tutucak diye bir kaide yok.
TW'nun tam anlamini ve yol tutusda nelerin etken oldugunu iyi bilmek gerek...
tahmini 240-250 hp crx imize hangi marka ve ebatta semi slick önerirsiniz ?
bugün taktım semi slickleri... Performa jantın sahibi İbrahim turbo bir e36 M3 yaptı, arkalarda 255x40 zr17 nankang kullandı, memnun kalmıştı zaten, arkalara onu taktım, önlere ise ebat bulamadığım için Kumho Ku36 taktım 225 45 ZR17... fazla zorlamadan geldim eve fakat 1-2-3 saran araç zaptolmuş gibi oldu, eski lastilerim 245 40 17 pirelli p zero idi 1 senelik...
215 40 17 ne kadar kötü ebattır. Tüm gti ve cupracılar toplu alım yapmak lazım. Benimkinde dunlop var şuan ve devamlı patinaja kalıyor araç. Günlük kullanım için baktım çok seçenek bulamadım . F/p olarak en iyi 310 liraya s001 buldum. S001 kullanan var mı , günlük kullanımda dunloptan sonra ilaç olur mu :)