User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: el yapımı kule gergisi

  1. #1
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    el yapımı kule gergisi

    arkadaşlar kule gergileri çok farklı firmalar tarafından üretilebildiği gibi, sanayide de yapımları mevcut. bu tip el yapımı dizaynların eksi bir yanı olabilir mi, varsa dikkat edilmesi gereken parametreler nelerdir? genel olarak yol tutuşta kule gergilerinin hissedilir bir etkisi oluyor mu? son sorum da civic vtec 2 lerde önereceğiniz fabrikasyon mudur, el yapımı mı, fabrikasyon ise hangi marka? cevap ve ilgilere teşekkür...

  2. #2
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kuleler arasına bir boru kaynatmak gergi işlemi görür, fakat sıfır esneme olacağı için yol aracın önü çok rijit olacağı için kafadan kayma problemi yaşayabilirsiniz. (bahsettiğim işlemi aacın ön arka orta vs gibi heryerine yaparsanız iyi sonuç verir). aftermarket ürünler günlük kullanımda hesaba katılarak üretildiği için sizin tercih etmeniz gereken seçenek olmalıdır.

  3. #3
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    teşekkür ederim. peki aftermarket şeçeneklerinde karar kılarken alüminyum, antimuan, krom, sac gibi seçenekler var. hangisini tercih etmeli? bir de boru kaynatımında dediğiniz önden kayma yaşanıyorsa, bu hiç bir artısı yok olarak mı değerlendirilmeli, yoksa sadece bir dezavantajmıdır?

  4. #4
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ön kuleler arasına kule gergisi görevi görsün diye boru kaynatırsanız, aracın kuleleri arasında esnemeyi sonlandırmış olursunuz, böylece virajda araç esneme yapamayacağı için tüm gerilim süspansiyon ve sert kuleler üzerinden araca dağılacaktır, ve aracınızın geri kalan şase parçaları standart ise onlar esneyecek ve akan güç orda dağılcaktır, bu işlemde aracın önün esnemesi ve geri kalanın esnemesi ile size kafadan kayma problemi yaşatacaktır,
    bunu engellemenin 2 yolu var, 1si tüm araca rollcage yapıp tamami ile yarış arabası rijitliğine kavuşturmak, 2si ise boru kaynatmayıp aftermarket bir geri almak olcaktır.
    aftermarket ürünler arasından malzeme değilde marka seçerdim ben. adı duyulmuş bir markanın ürünü iyi bir ayar sağlıyacaktır.

  5. #5
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok teşekkür ederim, sanırım buradan çıkarttığım sonuç beni dc sports ya da alutec markasına yöneltecek

  6. #6
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    nette dolaşırken şöyle bir ürünle karşılaştım http://www.sahibinden.com/honda_civi...XQQdisplayitem . bilgi ya da fikirleri olan varmı?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •