User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
20 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Triptonikte Vitesi sabit tutabilir miyiz ?

  1. #1
    mimit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/Batıkent
    Mesaj
    295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Triptonikte Vitesi sabit tutabilir miyiz ?

    triptonik şanzıman manuel moddayken bile kullanıcıyı beklemeden üst devirlerde vites değiştiriyor *****( en azında 2.2 407 de böyle ) vites değişimi tamamen sürücünün kontrolüne almamız nasıl mümkün olabilir? şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.

  2. #2
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O marka modele göre değişiyor dsg de de mesela değiştiriyor. Fiatlarda manuelde değiştirmiyor kontrol sürücüde

  3. #3
    mimit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/Batıkent
    Mesaj
    295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çift kavrama yada otomatikleştirilmiş düz vites kutuları için sormuyorum hocam, bana normal tork konvektörlü Triptonik bir bir şanzıman için bu bilgiler lazım.teşekkür ederim.

  4. #4
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesıcıye mı sokmak ıstıyosunuz ?

  5. #5
    mimit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/Batıkent
    Mesaj
    295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesiciye sokmaktan ziyade boşta kalan devir bandını kullanmak istiyoruz.

  6. #6
    B.Koçer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    31
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    9.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabayı manuele cevirin

  7. #7
    ogunozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılım yapıcan ust devırlerı uzatıcan

  8. #8
    mimit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/Batıkent
    Mesaj
    295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o işin bilindik,kolaya kaçma kısmı,amaç farklı birşey yapabilirmiyiz ona bakmak.yoksa çevirmeye bile gerek yok satıp manueli alınabilir.

  9. #9
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    genelde o özellik sport mode olan tiptironik araçlarda olur.. araçda ya sport tuşu vardır buna basdınmı olur yada şanzımanın beyni ile alakalı kick yapdınmı bir yada iki kere araç kendini otomatik sport moduna alır..

    ekleme yapıyım ben yazarken yorumlar yazılmış çünkü sanırım o aracın şanzımanı 4 ileri otomatik.. hızlanmasıda 0-100 12 saniye falan 160 beygirlik bir araç için hantal kalıyor şanzıman manuel ben kolay kolay önermem ama 407 nin 2.2 sinin manueli 6 ileri otomatikden çok daha verimli olucaktır.
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  10. #10
    ALPER-VNS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    4.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim de merak ettiğim bişey.. 2ye atmaması gerekiyo bazen

  11. #11

    Üyelik
    Jun 2010
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.396
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı punto_multijet Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O marka modele göre değişiyor dsg de de mesela değiştiriyor. Fiatlarda manuelde değiştirmiyor kontrol sürücüde
    Koldan vites atarsanız belli bir süre sonra dsg değiştirir.Vitesten manuele alırsanız değiştirmez asla.

  12. #12
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mercedes w124 otomatik şanzımanlarında oluyor o dediğin hatta kesiciye bile sokabiliyosun aracı ve hatta manuel vites gibi motor freni bile yaptırabilion ama her marka modelde bu durum aynı değil mesela Jatco tip ford mazda jaguar gibi markalarda böyle olmuyor şanzıman beyini müasade etmiyor ama şanzıman beyin yazılımcı bulursan bu konuda yardımcı olabilir çünkü G5 Honda prelude triptronic otomatik şanzımanında bu söylediğin devir aralığı sorununa yazılımla müdahele etmişlerdi ve belki sizin aracınızda da bu mümkün olabilir.

  13. #13
    mimit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    Ankara/Batıkent
    Mesaj
    295
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Elimizde birde 406 var tam otomatik vites kutusu(AL4) aynı aslında ama birisi tam otomatik birisi triptonik, tam otomatikte aynı şekilde hangi vitesi seçerseniz ondan yukarı çıkmıyor, kesiciye kadar gidiyor.

  14. #14
    ogunozcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tam otomatıkle trıptronık calısması aynı sey olmaz zaten bence bırınde vıtes 1 -2-3 kendın manuel olarak gecırmen lazım kı vıtes atsın ama trıptronıkte yazılımı manuelde bılekullansan devır atıyorum 5.200 u gecınce otomatık olarak atıyor .

  15. #15
    Diyadin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    41
    Mesaj
    4.751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    33 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ALPER-VNS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim de merak ettiğim bişey.. 2ye atmaması gerekiyo bazen
    Mesele 1de köşe başı yanlamaksa el devamlı vites koluna eksi yapacak otomatik yancılar bu şekilde yapıyor

  16. #16
    cuneytturkoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2015
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    206
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yanlış cevap yazıyorsam kusura bakmayın http://www.techturkey.com/forum/vide...ht=Power+shift
    Bu konuda istediğiniz gibi bişey yapılmıştı galiba

  17. #17
    C!N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    ZonguldaK
    Mesaj
    838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    407 2.2 derken mimit? )

  18. #18
    punto_multijet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.611
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dqn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Koldan vites atarsanız belli bir süre sonra dsg değiştirir.Vitesten manuele alırsanız değiştirmez asla.
    valla catır catır değiştiriyor bendeki dsg. manuelde gaza basıyorum vitesi ellememe rağmen 6ya kadar taktı hemde kaç kere.

  19. #19
    Kadyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dsg de kesiciye girmek imkansız direk vites arttırıyor. eğer manuelde çok bayıltırsanızda düşürüyor vitesi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •