arkadaşlar yakın zamanda ön balatalarımı değiştireceğim diyorum ki biraz masrafa gireyim diskleri de büyüteyim. Nereden başlamak lazım neleri değiştirmek gerekir kaliper disk balata hortum derken?? araç golf 6
arkadaşlar yakın zamanda ön balatalarımı değiştireceğim diyorum ki biraz masrafa gireyim diskleri de büyüteyim. Nereden başlamak lazım neleri değiştirmek gerekir kaliper disk balata hortum derken?? araç golf 6
bence çelik fren hortumları takarak bu işe başlayabilirsin.disk büyütecek kadar aracı yükledinmi bilmiyorum ama disk büyütme maliyeti 4000 buluyor 6 pistonlu D2 veya willwood kitler ile ama oem olarakta Golf R yada passat disk ve merkezlerinide kullanabilirsin.
Golf 6 gibi bir araçta ciddi fren modifiyesi yapmadan çelik örgülü fren hortumu boşa masraf olur. Polo GTI'ın CTH motorlusu ve eski kasa S3 ve Golf 5 GTI gibi araçların kaliper disk ve balatası ile 312 mm'ye büyütebilirsin frenleri.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
Jant içine yeni disk ve kaliper sığacak mı, ölçtünüz mü?
Okumadan imzalamam.....
8p kasayı kastettiysen 345 mm onlar, jant ebatı ile ilgili sorun olabilir. Cupra, Golf R ve s3 te çıkıyorlar ama her 17 janta olmayabiliyor.
5 Gti larda 312mm var. Benzeri vag grubu parçalarıyla yapılabilir toplama bir set ama ne kadara mal olur ve değer mi siz bilirsiniz.
Balata değişimine oranla birkaç kat daha fazla olacaktır masraf, kaliperi değişmeden büyük ihtimalle daha büyük çapta disk takamazsınız. Kaliper, disk balata ve uygun değilse fren hortumları gerekecektir.
YouTubeDR.ECU
312 mm disklere sahip, 2.0 GTI ve 1.4 TSI larda çıkan kaliper braketlerinden alman yeterli olur. Bu braketler orijinal 288 mm frenlerde kullanılan kaliperlerle uyumlu yani fren hortumlarını söküp hava almana gerek kalmadan değiştirilebilir. İnternetten "288 mm to 312 mm brake upgrade" diye aratırsan anlatımları mevcut. Buna uyumlu 312x25 lik diskleri de almanız gerekecek.
http://www.ebay.co.uk/itm/VW-AUDI-Sk...AAAMXQLw1R0XSc
https://www.ecstuning.com/Volkswagen...raking/ES8707/
![]()
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
288 den 312 veya fazlasına geçiş için zamanında araştırdığım kadarıyla taşıyıcı değişimi de gerekli, kaliperler de aynı değil ayrıca.
Kısacası,
disk, kaliper, taşıyıcı, balata gerekecek. TR şartlarında çıkma parçalar ile 1500 TL civarı tutar ortalama..
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
288mm a3 312mm s3 8l de cıkıyor. sadece tasıyıcı ve disk degimi ile sorunsuz gecis oluyor. ayrıca 312mm disk 16 janta kullanılabıliyor
tabi s3 deki 312mm tasıcı falan golf5 1.4tsi la aynımı bilemiyorum gormedim.
T r u t h i n e n g i n e e r i n g
Ana Fren merkezinizin çapı kaç mm ? Disk kaliper büyütürken ana fren merkezinin basınç gücü de önemli, yoksa yapılan diğer değişiklikler de pozitif bir tepkime göremeyebilirsiniz.
//// PEUGEOT SPORT
Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)