TEST | Opel Insignia Cosmo 1.6 CDTi - YouTube
Makyajlı insignia yol tutuş baya övülmüş, kafaya oynayabilir gibi duruyor denemek lazım..
TEST | Opel Insignia Cosmo 1.6 CDTi - YouTube
Makyajlı insignia yol tutuş baya övülmüş, kafaya oynayabilir gibi duruyor denemek lazım..
C segmentinde hepsini kullanmış biri olarak kesinlikle giulietta diyorum lakin çok sert bir araçtır
Ben 1.5 dci edc test ettim gt line idi araba. Pek zorlama fırsatım olmadı ancak 1-2 tane dar-geniş virajlarda hafiften salladım, genel şasi tepkileri güzel gibiydi. Ani kopma eğilimi de pek yok gibiydi. Tabi herkesin kullanma stili de farklılık gösteriyor, deneyin derim.
Geçen sayfalarda bayağı konuşmuştuk abi, yeni gördüm senin mesajı
AR Giulietta 1.6 jtdm2
~ 210hp 420nm (ex setup with gtb1549vk) 22.8 sn -1.8 eğim
~ 250hp 500nm (ex setup with gtd1752mvkr - giulia 2.2) 14 sn kadran
1460 kg scaled
now back to stock.
W176 kasa yani şuan güncel kasa olan Mercedes A serisi tecrübe eden olmadı mı hiç ?
Benim ettiğim kadarıyla neredeyse go kart hissi verebilen bir araç diyebilirim bunun nedeninin de -Aktif Tork Kontrol- sisteminin bulunması diye düşünüyorum.
Bu sistem torku viraj içinde kalan tekere otomatik veriyor bu yüzden kayma kopma vs görmedim ben henüz Araç sahibi arkadaşım gerçekten üst limitlerde kullanıyor aracı insan içerdeyken ha şimdi koptu kopacak diye beklerken yok araba raydaki tren gibi viraj içinde gaza bastığı halde çizgisinden çıkmıyor.
Bahsettiğim araç A200 ( 156 Hp ) ve üzerinde CSC5 RFT lastikler var.
Mapped by DR.ECU
5 araç için yorum yapabilirim.Kendi kullandıklarımı birbirleriyle kıyaslayarak not derecelendirmesi yapayım,başka araçlarla veya rakipleriyle kıyaslama yapacak kadar çeşitli araçları deneme şansım olmadı.
Hyundai Accent Era , kendi sınıfında rakiplerini asla test edemediğim bir araç.Ne yüksek hızda,ne düşük hızda kendimi de asla güvende hissetmediğim bir araç olarak aklımda kaldı. 4/10
Hyundai Accent Blue , Era'dan sonra daha gelismis yol dinamikleri bekledigim bir aractı.Era'dan bir tık daha iyi,ama fazlası asla değil. 5/10
2002 Renault Clio RXT , ben cok iddialıyım bu konuda,renault RS modeli ürettigi aracları bir acayip yapıyor.Orijinal Apex Rs yayları takmıstım ben.O dönem araclarında benim diyene kafa tutacak bir yapısı vardı ve direksiyonu çok samimiydi,geleceği zaman milim milim kaymayı dahi hissediyordum.Ve aşırı keyif aldığım bir araçtı. 7/10 diyorum.
BMW E87 116i, kesinlikle kullandığım en güven veren arabaydı.Virajlarda bütün güvenlik sistemleri aktifken,yoldan çıkmak imkansızmıs gibi hissettiriyordu.Genel kullanım acısından da o segmentteki diger araclardan cok daha üstün olduguna inandıgım,200 km hızda bile (gece başlayıp sabaha kadar falan tam gaz yaparsanız 210 civarı görüyordu..... ) fazlasıyla stabildi. 9/10
Megane 3 Coupe , tek kelime ile muhtesem.Yani daha önce hiç bir araçta bu kadar rahat hareket ettiğimi hatırlamıyorum.BMW tokluğunu asla hissettirmiyor kabul.Fakat tarif edemediğim bir keyfi var,RS şasisi taşımasından da olabilir,benim taktığım KW yaylardan da.Arkayı kontrollü biçimde bırakmak o kadar kolay ve eğlenceli ki,can sıkıntısından denge bozmak istiyorsunuz bazen.Yüksek hızlarda ise zıp-zıp bir hali oluyor,zaten RS bile 254 km hızda limitöre giriyor.Cok yüksek hızlardan hoslanmadıgım icin cıkmadım,fakat araba gercekten BMW kadar tok olmasa da eğlenceli ve güven veriyor. 9/10 diyorum.
10/10 da Megane 3 RS için verebilirim,içinde bulunduğum sürede çok farklı hisler yaşattı.Ama sanıyorum ki pist aracı oldugu icin bu kıyaslamanın dısında yüksek puan vermem cok dogal
2002 Renault Clio 2 HB 1.4 RXT-09FT336
2009 BMW 116i - 35KEF63
2012 Megane 3 Coupe 1.6 dci GT-Line - 35KES64
2014 BMW 116d -35KNG94
2007 Honda Fit Sport - AP90287
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)