User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
42 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: 204 Hp CaraVella

  1. #1
    GRAFTT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    204 Hp CaraVella

    Merhabalar 2017 19 bin km'de Dsg'li Caravella aracımda önler Coilover arkalar spor yay ve lastik ebatı olarakta 245/45/18 mevcut. Fakat yinede bu gücü dizginleyemiyorum. D modunda bile arac çok fazla sarıyor ve Esp ışığı yanıp sönüyor.

    Tamam otomobilde güç hp ve tork olarak var ama yere aktaramıyorum. Jant lastik hepsini daha yeni alıp taktırdım, önlere 245/50/18 ebat lastiklerle değiştirsem bir katkı sağlarmı yada öneriniz ne olur ?
    Caravella Highline

  2. #2
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.455
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lastik marka modeli nedir

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  3. #3
    SK10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2017
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    204 hp minibüs nedir abi ya
    yolda falan denk gelmezsin inşallah ağlatırsın 1.6 tdi'cileri
    20’WW PASSAT 2.0TDI 240HP 4MOTİON ELEGANCE

  4. #4
    MCN21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    3.501
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SK10 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    204 hp minibüs nedir abi ya
    yolda falan denk gelmezsin inşallah ağlatırsın 1.6 tdi'cileri
    Birazdan dumanlı tdi ler tarafından linç edileceksin

  5. #5
    SK10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2017
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MCN21 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Birazdan dumanlı tdi ler tarafından linç edileceksin
    ben stock king'ciyim abi o yüzden yoksa 1.6tdi forever <3
    20’WW PASSAT 2.0TDI 240HP 4MOTİON ELEGANCE

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    coilover el yapımı markamı ? lastikler nedir

  7. #7
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    El yapımı coillerin yeterli süspansiyon esnekliğini sağlayamaması, kötü lastik ve kötü asfaltla sonuç normal Gaza da ayarsız basıyorsanız yapacak bir şey yok

  8. #8
    Ormanci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2018
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.973
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya siz o haliyle dizginleyemiyorum diyorsunuz, sağda solda bir sürü dangalağa bu araçları verip hadi mal taşı hadi insan taşı diyorlar.

    Çalıştığım yerde bi VW Crafter almışlardı, şoförle bindik milleti almaya gidicez, arkasından geçerken baktım TDI'ın üçü de kırmızı, kaç beygir bu dedim 200 mü, yok abi 180 dedi. Sonra bi yerde alet boşken bi gazladı, bildiğin GTI modunda gidiyor alet manyak gibi.

    O ve 1-2'si daha haricinde diğer şoförler süper malca kullanıyor bizde, biriniz bunu devirmezse iyidir dedim, gülüyo...

  9. #9
    BARR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    35.5
    Mesaj
    9.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    188 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Geçen Instagramda bi yerde gördüm popülerde 2.2 190lık vitoyla 210-220 gidiyordu adam Akıllı işi değil yani o kasa ve 0 yol tutuşla.
    23'' Tesla Model Y Performance
    23" Fiat 500e LaPrima

    Instagram Paylaşımlarım: edriver_35

  10. #10
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.102
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Bar35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geçen Instagramda bi yerde gördüm popülerde 2.2 190lık vitoyla 210-220 gidiyordu adam Akıllı işi değil yani o kasa ve 0 yol tutuşla.
    garibim i30 varken 1.4 110luk, 200 lük transitle bir anım varki sapacam herıf yol vermedi diger yanından geciyim dedim demez olaydım adam gaza asılınca arkadaki bagajdaki 200 ibaresini görmemle ayagımı cekmem bir oldu. ondan beridir arkada cift tekerlek olan transitlere yanaşmıyorum
    1881 - 193

  11. #11
    Ormanci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2018
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.973
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    36 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şu Turbodizeller çıkınca bi dolmuşa binmiştim, adam Transit'i yeni almış, arada ufak ufak heveslenip gazlıyo, içinde 8 kişi yokuş yukarı patinaj çekti alet. Adam kendi kendine gülümsüyo 120-130hp taş çatlasa herhalde onlar ama turbo işi değiştiriyor tabi. Bunların hiçbirine yanaşmamak lazım artık

  12. #12
    SK10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2017
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim arkadaşta custom transit var 155lik köpek gibi gidiyor ondan alışkınım ticarilerin tehlikeli olduğuna
    20’WW PASSAT 2.0TDI 240HP 4MOTİON ELEGANCE

  13. #13
    GRAFTT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öndeki Coilover sistemi evet el yapımı, hazır orjinal Coilover lar ciddi para helede döviz şu anda tavan yapmış halini düşünürsek. Lastikler Kumho 245/45 R18 100W Majesty Solus serisi.

    Bu aracı almadan önce yazılımla 250 hp civarı yapmayı planlıyordum ama orjinal stok jant lastikleriyle kullandıktan sonra hemen jant lastik değiştirdim. Hala daha arabayı dizginleyemediğim için yazılım işini askıya aldım.

    Şunu net olarak kendim test ve tecrübe ederek anladımki belirli bir güçten sonra önden çekiş arabada fazla gücün bir anlamı yokmuş.
    Caravella Highline

  14. #14

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konuyu baltalar gibi oluo ama hep söylemişimdir bu araçları böyle yapmaları tamamen mühendislerin suçu ticari araçta bu kadar yüksek hız kabiliyetine ne gerek var? şanzuman dişlisinden ayarlayacaklar araba 100-110u geçemeyecek yazılımda olsa.
    Romeo <3 Giulietta

  15. #15
    GRAFTT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    87
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fakat bu arac otomobil, Jetta Passat ile ayni. Yol tutus yada frenlemede sorun yok sadece gucu yere altarmakta sorun cikariyor.
    Konu GRAFTT tarafından (23-06-2018 Saat 08:53 ) değiştirilmiştir.
    Caravella Highline

  16. #16
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aktarma olayı biraz garip bizdede transit var araç e90 316i den daha iyi yanlama kabiliyetine sahip muhtemelen şanzımanın kısa ve torkun yüksek olmasıyla ilgili bi durum. Fazlasıyla sarıyo.

  17. #17

    Üyelik
    Apr 2012
    Yaş
    41
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    96
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı caravella dan bende de var fabrika çıkış lastiği dunlop sportmaxx, ciddi derecede sarma sıkıntım hiç olmadı. Anlattığınıza göre çok aşırı sarma mevcut şaşırtıcı.
    Aracı bilmeyenler için söyleyim gittiği kadarda duran bir araç efsane frenleri var.

  18. #18
    SpeedlinE™ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    25
    Şehir
    İstanbul/İzmit
    Mesaj
    1.394
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    video,fotoğraf gibi detayları da bizimle paylaşır mısınız? hatta mümkünse otomobiller kısmına bir konu tadından yenmez

  19. #19
    AhmetKadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    55-Bafra
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GRAFTT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Öndeki Coilover sistemi evet el yapımı, hazır orjinal Coilover lar ciddi para helede döviz şu anda tavan yapmış halini düşünürsek. Lastikler Kumho 245/45 R18 100W Majesty Solus serisi.

    Bu aracı almadan önce yazılımla 250 hp civarı yapmayı planlıyordum ama orjinal stok jant lastikleriyle kullandıktan sonra hemen jant lastik değiştirdim. Hala daha arabayı dizginleyemediğim için yazılım işini askıya aldım.

    Şunu net olarak kendim test ve tecrübe ederek anladımki belirli bir güçten sonra önden çekiş arabada fazla gücün bir anlamı yokmuş.
    Suan sahip oldugunuz arac 170000 civarinda
    Bu fiyatta en ust donanim bir araca binip el yapimi coil takip yol tutmuyor diye sikayet etmek biraz dikkat cekmeye calismak gibi oluyor. Bu paraya sti evo alinabiliyor benim tavsiyem size bu araclar olur ama el yapim coil takmayin ona da
    Ex: '08 Legacy SportWagon

    Next:
    '03 BMW E39 530i
    http://www.techturkey.com/forum/otom...ml#post8600936

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •