User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
50 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: orj. amortisörlerde işlem ?

  1. #1
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    orj. amortisörlerde işlem ?

    Merhaba arkadaşlar,

    Uzun zamandır aracımda 50mm ile yaylar ile orj. amortisörleri kullanmaktayım. Birkaç yerde orj. amortisör sertleştirme tabla düşürme gibi işlemler okudum. Bu işlemler tam olarak nedir, değildir ne işe yararlar?

    Uzun lafın kısası basit bir işlem midir? Kütahya'da ikamet ettiğimden dolayı gidip yaptırabileceğim bir yer yok ancak ben kendim anlatarak yaptırabilirim bu yüzden gidişatı da öğrenirsem iyi olacak.

    Son olarak koni amortisör çok mu gerekli 5cm yay için, o masrafa değer mi ?

  2. #2
    VTEC® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.965
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Koni gerçekten herşeye değer özellikle orjinal özelliği bozulmuş dışarıdan müdahale edilecek bir amortisöre göre çok çok hatta çok daha iyidir. Koni gerçekten aracının karakterini değiştirir ve emin ol çok çok daha güvenlidir. sonradan müdahale edilen amortisöre hiç güvenmiyorum.

  3. #3
    Rockford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Mugla
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    verilen paranın karsılıgının en iyi alındıgı malzemelerden biri koni digeride kısa dişliler her ikiside aracın keyifini inanılmaz arttırıyo

  4. #4
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amortisör-tabla-yaya yapılan işlemlere bende çok karşıyım. orjinal amortisörler genelde -30mm kadar töleransı vardır ama -50 için muhakkak spor amortisör gereklidir. ayrıca kule gergisi ile desteklenmesi gerekir. bende koni kullanıcısıyım ve aşırı memnunum ayrıca çok uzun ömürlü.
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  5. #5
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjinal 307nin tek amortisör fiyatı nedir ona göre yorum yapayim
    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

  6. #6
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    coıl al daha eylencelı olur ıstedıgın zaman dusurursun ıstedıgın zaman yukseltırsın
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  7. #7
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal 307nin tek amortisör fiyatı nedir ona göre yorum yapayim
    Kanka 4ü toplam 700tl

    Alıntı elpadre Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    coıl al daha eylencelı olur ıstedıgın zaman dusurursun ıstedıgın zaman yukseltırsın
    Coile gücüm yetmez şu anda

  8. #8
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hımmm o zaman durum farklıı burda sertlestırıyorlar ama ne kadar saglıklı oldugunu bılmıyurm ben markadan yanayım yapma olanları kullanmadıgım ıcın bılmıyurm
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  9. #9
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amortisörün üzerinde tablada 3 cm kadar payın var büyük ihtimalle.. mevcut 3 cm i kullan ibo biraz daha basık duracak araban hemde amortisörler rahatsız etmeyecek düzeyde sertleşecektir

  10. #10
    TechTurkey FaBeRgE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Kütahya
    Mesaj
    9.221
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dou_corolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amortisörün üzerinde tablada 3 cm kadar payın var büyük ihtimalle.. mevcut 3 cm i kullan ibo biraz daha basık duracak araban hemde amortisörler rahatsız etmeyecek düzeyde sertleşecektir
    amacım basmaktan çok yaylar yüzünden amortisölerin hırpalanmasını engellemek

  11. #11
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sakın orjinal amortisörlerini sertleştirme yapmayın... tamam sertleşiyor ama yol tutuş diye bişi kalmaz arabada yani %30 daha kötü yol tutar.. orjinal koni almak sertleştirmekten kat kat iyi sonuç verecektir verilen paraya değer yanii. Sertleştirme işlemini yaparken amortisörün içini tornada açıyosun ve daha sonra içerdeki sıvı bileşeni değiştiriliyor... hiç girme derim ve ayrıyetten toplandıktan sonra tezgah ta kapanıyor ve ilerde sert kullanımda patlayınca bütün yağı boşaltır yani tat verecegini sanmıyorum. burda yapan arkadaşlar vardır kesin ben de kullandı o şekilde hiç hoş değil...
    utku selamoğlu

  12. #12
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı FaBeRgE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    amacım basmaktan çok yaylar yüzünden amortisölerin hırpalanmasını engellemek
    dedigim işlemi yaparsan yaylar amortisöre daha iyi oturacak diyim o zaman ama sakın amortisör üzerinde işlem yapma sadece tablada 3 cm kadar bi pay var onu aldır

  13. #13
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konili 307 gerçekten çok farkediyor orjinal takımı zaten 700tl ise koniye yakın bir fiyatı var

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  14. #14
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  15. #15
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dou_corolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Powershop veya oktaykanda 1100'ü bulmaz bile bence.

    Ben de Clio RS'te sarı koni kullanıyorum.
    Şiddetle tavsiye ederim
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  16. #16
    Sierra Rs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    2.939
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Koniden şaşma

  17. #17
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı utkuselamoglu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sakın orjinal amortisörlerini sertleştirme yapmayın... tamam sertleşiyor ama yol tutuş diye bişi kalmaz arabada yani %30 daha kötü yol tutar.. orjinal koni almak sertleştirmekten kat kat iyi sonuç verecektir verilen paraya değer yanii. Sertleştirme işlemini yaparken amortisörün içini tornada açıyosun ve daha sonra içerdeki sıvı bileşeni değiştiriliyor... hiç girme derim ve ayrıyetten toplandıktan sonra tezgah ta kapanıyor ve ilerde sert kullanımda patlayınca bütün yağı boşaltır yani tat verecegini sanmıyorum. burda yapan arkadaşlar vardır kesin ben de kullandı o şekilde hiç hoş değil...
    abım ne guzel anlatmısın
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  18. #18
    metin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    1.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabana gore orjinal konı varsa kesınlıkle konı sertlık ayarlı olursa tadından yenmez
    sertlıgı ayarlanmış amortısor sanayı işi ben 1,5 senedır kangooda kullanıyorum yayları orjınal amortısore taktıgımda sag serıtte zıpayıp sol serıtde kendımı buluyordum okadar kötüydü
    sertlıgını ayarladık su an orjınal konforunda neredeyse ama araç basık tam ıstedıgım gıbı oldu
    Bil ki, hakları bedelsiz vermez, zulmeden alçak ;
    Özgürlük armağan edilmez, feth edilir ancak !!!

  19. #19
    xcel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    712
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın için koni var. tabiki koni. koni tedarik edemeyen bizler sanayi spec devam.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •