ve bende sorayım su tablayı gerıye alma işlemı nedır ne tur bı işlemdır bu..burda bır kısı orjın amar4tısoerlere tabla ındırıp kaldırma yapabılcegını söluyor budogrumudur
ve bende sorayım su tablayı gerıye alma işlemı nedır ne tur bı işlemdır bu..burda bır kısı orjın amar4tısoerlere tabla ındırıp kaldırma yapabılcegını söluyor budogrumudur
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
amortisör sertleştirme içindeki sıvının değiştirilmesidir..
tabla denilen şey yayın amortisöre oturuduğu yerdir tabla aşağı alınınca doğal olarak yayda aşağı iniyo araba düşüyo. nekadar sağlıklı orasını bilemem..
birde amortisör mili kısaltılıyor oda amorsiörün içinden geçen uzun demirin üstten kısaltılması, kısa yay takıldığında arada kalan boşluğun alınmasıdır yani sekmeyi önler..
alı bunları nerde yaptrabılırz.nrde coıl yayın kendı yaynı cıkarıp farklı eıcbah vogtland yayı takabılrmıyız
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
takarsın ama fazla inmez çünkü 3.5 lik 5 lik yaylar coil yaylarından baya uzun. onun için tablayıda aşşağı aldırman lazım
keserız spor yayı coıl yay gıbı kısalıgına getırebılırsek yapıcam bunu
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
okan yaptysan paylaş bakalım msnde bıraz kafam karıstı sekmekten sıkıldım:S
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
şu şekilde yapılıyor ... ayarlı yayların tepesindeki ayar şapkasını çıkartıp normal spor yayımızın üzerine takıyoruz ve gene aynen coilover yay mantığıyla sıkıyoruz ... yayların boyu uzun olduğu için yaylanma mesafelerini kısaltmış oluyoruz böylece konfor çok fazla kaybolmuyor...
coil yayda ise yaylar hem sert hem kısa olduğu için biraz daha sert oluyor ... ama daha rijit olduğu bir gerçek
Bu tarz çözümler aramayın bence biraz daha kasın coilover alın zaten söylediginiz işlemler ne kadar tutacak amortisörlere oynayacaksınız yay alacaksınız o yayı keseceksiniz coil aparatı alacaksınız gene herşeyiyle 600-700 übulur ..temiz 2, el coiloverlarde 1000-1200 arası ..
en mantıklısı aliyo arkadaşımızın dedıği gibi amotisör millerini kısaltmak gel gokhn boyle yapalım
peki amortisör mili kısaltmak,tablayı aşağıya çekmek veya amortisor yağını değiştirmek araç sağlığı açısından bi sorun icraa eder mi ?
faydaları zararları ?
"It's not what you drive but how you drive it..."
www.honda-tech.com
_____________
çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....
Amortisor milleri olayı gokhan sen bulabıldınmı sekmeye care
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)