User Tag List

12 sonuçtan 1 ile 12 arası

Konu: Sac jant performans etkisi.

  1. #1
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Sac jant performans etkisi.

    Araç saxo 2 vts.
    Arabamda kendi orjinal olan mk2 vts jantları var 15" ve 195-45-15 lastiklerim var.
    Evdede 4 adet 13" teneke jantlım var bunlrın üzerine 175 70 13 lastik takmayı düşünüyorum. Orjinal jant lastiğim 68kg takımı. Saclar ise 40 kg kadar. Bu jantları taktığımda ne kaybeder ne kazanırım getiri götürü ne olur vites atma devirlerim güç devrimde değişme olacakmı. Gidip lastik alıpda performans kaybetmeyelim üstüne ne diyorsunuz ?
    1.6tdi.
    Ecutech.

  2. #2
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ..............................
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  3. #3
    Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.232
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    çok farkeder
    Biz daha iyisini alana kadar en iyisi bu

  4. #4
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kanka son hızın düşmesinden başka bi negatif etkisi olmaz sadece bi önlere al lastik dene

  5. #5
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orjler nie 50 yanakki

  6. #6
    KVC S3
    Misafir
    Döner aksamı hafifletmek performans kazanmanın en kolay yollarından biri..Daha hafif jant daha çabuk devir çevirmekle eşdeğerdir..Ancak burada takılacak lastiğin de motor gücünü yere yansıtması önemlidir. 175-70-13 ebadında ne derece kaliteli bir takabilirsin ve ne derece gücünü yere yansıtabilirsin bu kısmı tartışılır..Dragda işini görse de virajlı yollarda ya da şehir içinde sana ciddi sıkıntılar da yaratabilir..Bence en doğrusu çok hafif 15inç jant ve kaliteli bir lastik ile kullanmaktır..

  7. #7
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sarcaksın 1.2 de cok guzl ama erkan
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  8. #8
    TYFF
    Misafir
    dewamlı o sekılde kullancaksan bence onun yerıne , 15 " oz tarzı hafıf race jantlar tawsıyemdır ... Ama drag ıcın fln souroyrsan ,o gunler ıcın ıyıdır ...

  9. #9
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saçma getirisinden çok götürüsü var bahsettiğin ebatlarda tutunma problemin olucak kaldırırken slick kullansan yanaktanda inceltsen tutunsan yürüsen
    ne frenin tutucak ne viraja giricen kafadan kaya kaya gezicen bence 45 yanağa düşer güzelde bi lastik tercih edersen daha çok amaca yönelil olur...

  10. #10
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tayfun-E30 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saçma getirisinden çok götürüsü var bahsettiğin ebatlarda tutunma problemin olucak kaldırırken slick kullansan yanaktanda inceltsen tutunsan yürüsen
    ne frenin tutucak ne viraja giricen kafadan kaya kaya gezicen bence 45 yanağa düşer güzelde bi lastik tercih edersen daha çok amaca yönelil olur...

    16 enkeilerı soktum bugun sacları koydum gercekten korktum vıraja gırereken kayıyor ...
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

  11. #11

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikisinin çapları arasında %0.1 fark var, son hız değişmez. vites değiştirdiğin devir, motor gücü zaten bu konuyla alakalı değil. yol tutuş ve frenlemede çok büyük kaybın olacak. 1. belki de 2. viteste tutunmayı zaten unut. 175 tabanlı lastiğin hız sınıfı düşük, hamuru da performansa yönelik değildir. Arabanı çok daha hafif hissedeceksin ama dezavantajlar nedeniyle attığın taş ürküttüğün kurbağaya değmez.

  12. #12
    focus musty35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.657
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CZT_03 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Döner aksamı hafifletmek performans kazanmanın en kolay yollarından biri..Daha hafif jant daha çabuk devir çevirmekle eşdeğerdir..Ancak burada takılacak lastiğin de motor gücünü yere yansıtması önemlidir. 175-70-13 ebadında ne derece kaliteli bir takabilirsin ve ne derece gücünü yere yansıtabilirsin bu kısmı tartışılır..Dragda işini görse de virajlı yollarda ya da şehir içinde sana ciddi sıkıntılar da yaratabilir..Bence en doğrusu çok hafif 15inç jant ve kaliteli bir lastik ile kullanmaktır..
    işi bilen adamın hali başka be

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •