ayni yay bende dahada cok dusurdu
memnunum yani
Printable View
yaylanma az olacağından gücü lastiklere bindiriyor, limitten sonra da kaymaya başlıyor, yaylar yumuşak olunca fren anında yığılma yaparak ivmelenmeyi emiyor diye biliyorum ben.
bahsettiğiniz olay tamamen kötü asfalt şartlarında gerçekleşecek ve orijinal amortisör + spor yay kombinasyonu ile yaşayacağınız şeyler.. amortisörünüz de sportif amaçlıysa böyle bir sorun kalmaz.. ya da temiz asfaltta fren yaparsanız yine bunu yaşamazsınız..
benim dediğim orjinal amortisör + spor yay kombinasyonu.
aynı yay aractan araca degısebılıyor ewet ancak bende fk2 civic var 08model baska bı arkadasımda vogtland kullanıyor onda da arac 2cm dustu,hayır benım anlamadıgım burda herkes soyluyor 3.5cm lık yay alıyorsun arac 2cm dusuyor e ozaman bu fırmalar neden 3.5 cm dıyo bu yaylara 2cm dusurur desınler
4cm lık H&R Alsam demek kı 3cm dusurucek anca doru muyum?
tabıkı baska turlu yaylar uymazdı zaten kutusunda da benım aracım ıcın oldugu yazıyor=)
http://img21.imageshack.us/img21/3533/dsc02686w.jpg
Bu araçta sadece 3.5 H&R var yaylarda herhangi bi oynama yok araç dizel yaylar benzinli yayı. Araçtan araca değişiyor bu iş. Forumda yine H&R takan bi 207 RC vardı sürüngen olmuştu 3.5la geçenlerde konusunu görmüştüm.
isin garıbı benımle aynı aracı olan baska bı arkadasım H&R 3.5 luk taktı aracına onunda aracı 2.5 cm fln dusmustu benım aracla hemen hemen aynı yanı bızım araclar mı dusmuyor nedır anlamadım kı ya?
gıdıcem alıcam 4cm lık oda dusurmesse yakıcam butun yayları=)
Araçtan aracada fark ediyor. Gözümün önünde FK 6-4 yay taktırdığımız nerdeyse hiç fark etmeyen palio sahibi bi arkadaşım var:)
2008 Focus'a 5lik H&R taktık biz, standartta 3-3,5 parmağın girdiği çamurluğun içine oturmuştu lastik, yani parmağımı yukarı kaldırtarak sokabiliyodum ancak çamurluğa bi 4 parmak kalınlığında alçaldı minimum :) 2,5 parmak = 4cm aşşa yukarı.
Benim Maxtrac'lar da 35mm sözde ama net 42mm düşürdü aracı kafadan, arkadan ölçmedim ama 35mm civarı arkadan düşüşte.Stock denk gelirse yanyana ölçerim.
foto atsana gökhun bana bi ara yaristen 1-2 name :)
aynen doğru.
stocktada sınıfına göre sert sayılabilcek bi süspansiyon sistemim var ve yaylardan sonra konforum arttı fren mesafemde kısaldı :)
Orjınal amortisöre orjinalinden daha sert yay takmak amortisörü bozmaz cunku zaten amortisörün calışma alanı daraltılır.Bana bunu servis sölemişti.Hea ön takımların ömrü kısalır oda catır cutur gidersen her cukurda bozuk yolda.