yaylı ve yaysız aracta rollde veya dragda fark olurmu?aslında olur dıye bılıyorum sonucta alcak aracta surtunme katsayısı duser heralde.bunu dırek olarak denıyıp goren oldumu
yaylı ve yaysız aracta rollde veya dragda fark olurmu?aslında olur dıye bılıyorum sonucta alcak aracta surtunme katsayısı duser heralde.bunu dırek olarak denıyıp goren oldumu
sert yayın kalkış anında esnemesi daha az olduğu için etkisi muhakkak vardır
Lastiğin yere uyguladığı kuvvet düştükce sarma artıcakdır bu gibi etkisi vardır.yaylı haldede yere uyguladığı kuvvet arttııı içünn
yok ben biliyorumda etkisi vardır diyip gerisini yazmamak mantıksız geldi![]()
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
çok yüksek süratlerde belki fark olur..net konuşmak zor..
ama biz eskiden e30 larla kalkarken arka tarafı yumuşatırdık..
benim arabam bu duruma bi örnek hiç tutunamıyorum yay değil ciddi bir amortisör setup ı gerektiriyor lastikle beraber 1 vites geri çekmeyi planlıyorum tutunma işini
basık aracın rollingte de dragtada farkı var. dragta gücü yere daha iyi veriyor. rollingte ise sürtünme az olduğundan rüzgar direnci değişiyor.
benim başıma geldi aynı olay. düz yolsa ilk gidişte rüzgar arkamızdan esiyoru ve yanyana gidiyorduk denediğim araç basıktı, ama dönüşte rüzgarı karşımıza aldık ve 2 boy kadar farketti.
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)