User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: e36 3.28e küçük kafa 3.45 takma ve getirdiği sorunlar

  1. #1
    Orhun1907fb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    302
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    e36 3.28e küçük kafa 3.45 takma ve getirdiği sorunlar

    Öncelikle şunu belirteyim bu diferansiyel kombinasyonunu takma sebebim eski arabamin 3.20i olmasiydi ve bu diferansiyeli yeni almistim bu yuzden tamirci arkadaşım 3.20den sokup 3.28e takmamizi tavsiye etti.Buraya kadar herşey normal ancak ilk takilma aninda sorunlar basladi saft kisa geldi ve uzatildi 1 gun bekledik 2.gun saft takildi tecrubeye cikildi diferansiyel den oldukca fazla yag kacagi olduğunu gozlemledi arkadaş ve sivi conta denendi tekrar tecrubeye cikildi , tekrar yag kaçırdı bu kez lifte kaldirilip akslar kisa 3.28den cikan dif büyük kafa olduğu için aksinda kisa geldigini söyledi (bana bu büyük kafa küçük kafa farkinda olusabilicek sıkıntıları basta soyleseydi bu ise kesinlikle kalkismazdim onuda belirteyim araba saçma sapan bir olay yuzunden eklerle doldu ve benim sıkışık zamanimda cok kötü bir tecrube oldu) ve aks olayınada okeyi verdim onlarda uzatıldı benim simdi sormak istedigim 2 şey var 1.si küçük kafa takmak bir hatami (yapılan islemleri ayri tutarsak) 2.si uzatma islemleri büyük bir tehlike arz ediyormu.Kesinlikle şunu duzeltmelisin dediginiz parca nedir ve fiyat hakkinda bilgi verirseniz memnun olurum.

  2. #2
    sde30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Ümraniye
    Mesaj
    684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Saçmalıklar zincirleme gitmiş

    Şaft da Aks da ciddi manada yüke binen parçalar ek yapılması çok saçma olmuş ki muhtemelen kaynak ile yapılmıştır yenisini yaptırmadığınıza göre buda parçanın ısınıp daha sert olmasına sebep olmuştur ters bi harekette kırrılma ihtimalleri oldukça yüksek

    3.28 e küçük kafa takan ustayı da alnından öpüyorum
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene....

  3. #3
    Orhun1907fb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2014
    Yaş
    35
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    302
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peki küçük kafa olmasi neyi kötü etkileyecek?

  4. #4
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kucuk kafa takanlar var yok degıl. araba serı oldugunu soyluyorlar 3.45 oran 328 in 2.93 oranlı dıfosuna gore cok kısa.
    3.45 normalde cok saglam degıl zaten. 320i nin torkuna bıle zor dayanıyor. bukadar ugrasmaya degmezdı satıp buyuk kafa almak en mantıklısı. egerkı oranını degıstırmek ıstıyorsan 3.15 oranlı alabılırdın hıc ugrasmadan takılır. ılla kı kucuk kafa takılcaksa akslar degısmeden kaplınlerı degısıp takabılırsınız. saftta degısmesı lazım. sanzumana takılan kısım kalcak arka kısım 320 ın saftını kullanabılırsınız.

    sonuc olarak. neyı kotu etkılıycek demıssın. 3.45 cok hassas en ufak zorlamalarda kırılcak, bozulcak
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

  5. #5
    HellRot06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    1.695
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.8 turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kucuk kafa takanlar var yok degıl. araba serı oldugunu soyluyorlar 3.45 oran 328 in 2.93 oranlı dıfosuna gore cok kısa.
    3.45 normalde cok saglam degıl zaten. 320i nin torkuna bıle zor dayanıyor. bukadar ugrasmaya degmezdı satıp buyuk kafa almak en mantıklısı. egerkı oranını degıstırmek ıstıyorsan 3.15 oranlı alabılırdın hıc ugrasmadan takılır. ılla kı kucuk kafa takılcaksa akslar degısmeden kaplınlerı degısıp takabılırsınız. saftta degısmesı lazım. sanzumana takılan kısım kalcak arka kısım 320 ın saftını kullanabılırsınız.

    sonuc olarak. neyı kotu etkılıycek demıssın. 3.45 cok hassas en ufak zorlamalarda kırılcak, bozulcak
    Normal bi 36 320'ye hangi oran takılırsa daha verimli olur peki ?
    Golf MK3 Sport - SATILDI.
    Jetta MK3 1.9 TD- SATILDI.
    Golf MK2 GTD...
    -Ne Mutlu Türküm Diyene...
    K.Atatürk.

  6. #6
    1.8 turbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    791
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HellRot06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Normal bi 36 320'ye hangi oran takılırsa daha verimli olur peki ?
    3.20 icin en ideali 3.45.
    Ben 2.93 de taktim 320 ye. Yakit cok dusuyor ama araba hantallasiyor.
    Su an 3.15 var. Buyuk kafa buyuk aks kafam rahat
    E30 M50 TURBO & F30 320i ED

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •