User Tag List

Sayfa 4/7 İlkİlk ... 23456 ... SonSon
124 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Amartisörden araç düşürme

  1. #58
    xcel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    712
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki arkadaşlar aracın illa ustanın önünde olmasına gerek var mı? ist dışındna amortisörleri göndersekte halledebilir mi usta?

  2. #59

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Amortisörlerde İşlem Yapmak Yanlıştır

    Yayları Kesmek Diye Bir Uygulama İse Tamamen Yanlıştır

    Mühendislik Ürünüdür Onlar Sanayide Şakir Hüsnü Güven Vs'nin Göz Kararıyla Yapılcak İşler Değil

    Arabam İki Güzel Gözüksün Diye Hem Para Verip Hem Canınızı Tehlikeye Atıyorsunuz

    Paranız Varsa Coilover Alın Koni Alın Yay Alın Yoksa Hem Para Verip Hem Canınızla Oynayın

    Cidden Gülüyorum 10 Numara Oldu Falan Diyenler Var Daha Ben Amortisöründe Şertleştirme Olupta Sekmeyen Araç Görmedim Tabi Şimdi Sekmiyor Vs Gibi Yorumlar Gelicektir

    Allah En Yakın Zamanda Böyle Şaçmalıklardan Vazgeçmenize Yardımcı Olur İnşallah

    Herkes Bana Saldırcak Şimdi Ama Yazdığım Kelimelerden Biri Yanlışsa Söylersiniz

    Dahada Post Yazıp Polemiğe Girmeyeceğim Çok Biliyorum Tablası Kopanı E-5'te Otobanda Yayı Çıkıp Arabasının Dengesini Kaybedeni Yada Sekip Full Abs Açık Patlayanı

    Paran Varsa Coil,Yay,Koni Olabilir Yoksa Ben Şahsen Taktırmam Taktıranada Güler Geçerim Her Ne Kadar Ben Onun Gözünde Koniye 1 Lira Vermiş Bir Salak Olsamda.......

  3. #60
    emirhan sph - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul/florya
    Mesaj
    2.099
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Paran Varsa Coil,Yay,Koni Olabilir Yoksa Ben Şahsen Taktırmam Taktıranada Güler Geçerim Her Ne Kadar Ben Onun Gözünde Koniye 1 Lira Vermiş Bir Salak Olsamda.......
    +1907

  4. #61
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi yay kesilme olayı yok benim solediğim seyde yaya PRES uygulaması var...

    ayrıca fabrikaların orjinal uretimlerinde KONFOR dan odun vermeden uretim yapılıyor ama biz burda onu dusunmuyoruz konforu bir kenara bırakıyoruz amacımız yol tutusunu arttırmak ve aracımızın biraz daha iyi bir gorunume kavusmasını sağlamak... sen 40 50 lira diyorsunda bugun bir aracın amartisorlerinin sertlestirilip yaylarının preslenmesi ve ndirilmesi 500 lira gibi bir para tutuyor daha once kimlerle tartıstın bu beni ilgilendirmez ben deneyimlerime dayanarak konusuyorum denedim gordum işe yarıyor...
    500 lira çok değil mi?

    300 liraya yay alınabilinirken böyle bir şeye değer mi?

    Yumuşak yayı preslesen de spor yay kadar sert olmayacaktır, hadi amortisörü sertleştirdik diyelim aynı kıvama gelsin. 300 lira vermek varken 500 lira veriyorsunuz, üstelik ne tip sonuç alınacağı bilinmeden.

  5. #62
    gökberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Adapazarı
    Mesaj
    4.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ...çok Biliyorum Tablası Kopanı E-5'te Otobanda Yayı Çıkıp Arabasının Dengesini Kaybedeni Yada Sekip Full Abs Açık Patlayanı...
    JDM Don Lastiği...
    JDM Kevgir...
    JDM Marlboro Lights...
    .
    .

    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ve sonsuzda dek o virajda mutlu olarak yaşadilar.

  6. #63
    seref1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Üsküdar
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yıllarca tartısıldı herkez istedğini yapar.arkdas soru sormus onda hem fikir olms onun bileceği iş.hee ben cok honda cart curt bliorm surda burda eibach var fk var dyip konusup ertesi gun sanayide orjinal yaylarından bi bakla daha kestirip amortisör yaptıran.önceden yay bulmak coil bulmak bu kdr kolay diildi coğu kisi illa kesmistir biçmistir.smdiki imkanlar tabi bunları grektirmez ama herkez kendi kafasında yasar.bnde spor yaydan yanayım fkat amortisörde sertlestirme yada mil kesmeyi kendi aracıma yaptırıdm yaptırırm

  7. #64
    ATA156 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sadece spor yay bile yetersiz ve güvensiz iken, yay kesmek yada amortisöre işlem yaptırarak fabrikada mühendislerin hesaplarını bir çırpıda çöpe atmak çok yanlış olur. İlk başta amortisör sertleştiği için belki yol tutuş artmış gibi hissedilebilir ancak beklenmedik bir tehlike anında da araç çok saçma tepkiler verebilir ve sevdiğiniz insanlara zararlar verebilirsiniz. Yay kesmek ise başlı başına çok kötü bir işlem. Isıl işlem çok daha kötü.
    916 V6 Turbo

  8. #65

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seref1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yıllarca tartısıldı herkez istedğini yapar.arkdas soru sormus onda hem fikir olms onun bileceği iş.hee ben cok honda cart curt bliorm surda burda eibach var fk var dyip konusup ertesi gun sanayide orjinal yaylarından bi bakla daha kestirip amortisör yaptıran.önceden yay bulmak coil bulmak bu kdr kolay diildi coğu kisi illa kesmistir biçmistir.smdiki imkanlar tabi bunları grektirmez ama herkez kendi kafasında yasar.bnde spor yaydan yanayım fkat amortisörde sertlestirme yada mil kesmeyi kendi aracıma yaptırıdm yaptırırm
    Yaptır Ama Ben O Konuşanlardan Değilim 2003 Senesinde 2001 Volvo S40'a Koni + Voglant Yayı Buldum Allah'a Şükür...

    Bilmiyorsanız 2000 S40 2001 S40 Amortisör Ve Yayları Farklıdır 5.Ay'dan Önceki Üretim Ve Sonraki Diye Ayrılır 2001 2002 Arası Aynıdır 2003 Sonrası Farklıdır 2005'te Kasa Değişti Zaten Buna Bile O Senede Bulunabiliyorsa İsteyen Mevlasınıda Belasınıda Bulur Lafı Doğruymuş

    Siz Daha Öncelerden Başlamış Olabilirsiniz Bu İşlere Benim Aracım 17 yaşındayken Altımdaydı Çoğuna Göre Ters Bir Davranış Fakat Ben O Yaşta Çok Az Tanıdığım Olduğu Halde Bulmuştum

    Hiçbir Şekilde Yay Kestirme Biçtirme Sexyleştirme İşlemi Yapmadım Yapmamda

    Üst Mesajda Yazdığım Gibi Ne Desem Boş

    Allah Düşürmez İnş Birinci Mesajımda Yazdığım Durumlara

    Siz Kafanızı Yaşayın Aman Allah Korusunda Duvarlara Vurmayın Sonra

    İyi Forumlar

  9. #66

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    500 lira çok değil mi?

    300 liraya yay alınabilinirken böyle bir şeye değer mi?

    Yumuşak yayı preslesen de spor yay kadar sert olmayacaktır, hadi amortisörü sertleştirdik diyelim aynı kıvama gelsin. 300 lira vermek varken 500 lira veriyorsunuz, üstelik ne tip sonuç alınacağı bilinmeden.
    Öyle Deme O Ustalar Doçent Fahri Doktora Unvani Almış Şahıslar

  10. #67
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabiki sanayi işi Ar-ge li bir marka ile boy ölçüşemez.KW amort+yay set kullanıp ardından sanayi coile geçiş yaptım zamanında.Normal hızlarda yol tutuş aynı(samimiyim) ancak söz konusu yüksek sürate geldiğinde işler değişiyor.Tartışılmaz bi KW üstünlüğü olmuştu.

    İş birazda bütçe işi tabiki.Şu an RSI'daki coiller marka değil ancak yol tutuş beni tatmin ediyor+başka çarede yok zaten

  11. #68
    seref1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Üsküdar
    Mesaj
    633
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yaptır Ama Ben O Konuşanlardan Değilim 2003 Senesinde 2001 Volvo S40'a Koni + Voglant Yayı Buldum Allah'a Şükür...

    Bilmiyorsanız 2000 S40 2001 S40 Amortisör Ve Yayları Farklıdır 5.Ay'dan Önceki Üretim Ve Sonraki Diye Ayrılır 2001 2002 Arası Aynıdır 2003 Sonrası Farklıdır 2005'te Kasa Değişti Zaten Buna Bile O Senede Bulunabiliyorsa İsteyen Mevlasınıda Belasınıda Bulur Lafı Doğruymuş

    Siz Daha Öncelerden Başlamış Olabilirsiniz Bu İşlere Benim Aracım 17 yaşındayken Altımdaydı Çoğuna Göre Ters Bir Davranış Fakat Ben O Yaşta Çok Az Tanıdığım Olduğu Halde Bulmuştum

    Hiçbir Şekilde Yay Kestirme Biçtirme Sexyleştirme İşlemi Yapmadım Yapmamda

    Üst Mesajda Yazdığım Gibi Ne Desem Boş

    Allah Düşürmez İnş Birinci Mesajımda Yazdığım Durumlara

    Siz Kafanızı Yaşayın Aman Allah Korusunda Duvarlara Vurmayın Sonra

    İyi Forumlar
    benim sizin yorumunuza bi lafım yok yanls anlasılmasn.her koyun kendi bacağından asılır.isteyen keser isteyen kesmez.ama bu konular cok tartısıldı.tbkide uyarmak guzel ama herkezin kendi aracınyse konu dağılmasn

  12. #69
    Cıhat YAVAS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    940
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seref1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim sizin yorumunuza bi lafım yok yanls anlasılmasn.her koyun kendi bacağından asılır.isteyen keser isteyen kesmez.ama bu konular cok tartısıldı.tbkide uyarmak guzel ama herkezin kendi aracınyse konu dağılmasn
    ben bu tarz bir uygulamanın en son çare araca herhangi bir yay yada spor amortisör yoktur o zaman belki yaptırılabilir diye düşünüyorum kaldıki artık günümüzde hemen hemen her aracın spor yay ve amortisörleri mevcut

  13. #70
    Tuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Xenomorph Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Amortisörlerde İşlem Yapmak Yanlıştır

    Yayları Kesmek Diye Bir Uygulama İse Tamamen Yanlıştır

    Mühendislik Ürünüdür Onlar Sanayide Şakir Hüsnü Güven Vs'nin Göz Kararıyla Yapılcak İşler Değil

    Arabam İki Güzel Gözüksün Diye Hem Para Verip Hem Canınızı Tehlikeye Atıyorsunuz

    Paranız Varsa Coilover Alın Koni Alın Yay Alın Yoksa Hem Para Verip Hem Canınızla Oynayın

    Cidden Gülüyorum 10 Numara Oldu Falan Diyenler Var Daha Ben Amortisöründe Şertleştirme Olupta Sekmeyen Araç Görmedim Tabi Şimdi Sekmiyor Vs Gibi Yorumlar Gelicektir

    Allah En Yakın Zamanda Böyle Şaçmalıklardan Vazgeçmenize Yardımcı Olur İnşallah

    Herkes Bana Saldırcak Şimdi Ama Yazdığım Kelimelerden Biri Yanlışsa Söylersiniz

    Dahada Post Yazıp Polemiğe Girmeyeceğim Çok Biliyorum Tablası Kopanı E-5'te Otobanda Yayı Çıkıp Arabasının Dengesini Kaybedeni Yada Sekip Full Abs Açık Patlayanı

    Paran Varsa Coil,Yay,Koni Olabilir Yoksa Ben Şahsen Taktırmam Taktıranada Güler Geçerim Her Ne Kadar Ben Onun Gözünde Koniye 1 Lira Vermiş Bir Salak Olsamda.......
    Olurmu hacı on numara yol tutuyor deneyimmiz var bu işte F1 araçlarında 2011 den sonra kesin kural gelicekmiş yay kesme amartisör sertleştirme diye daha güvenli oluyormuş
    Samsa

  14. #71
    Tuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seref1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim sizin yorumunuza bi lafım yok yanls anlasılmasn.her koyun kendi bacağından asılır.isteyen keser isteyen kesmez.ama bu konular cok tartısıldı.tbkide uyarmak guzel ama herkezin kendi aracınyse konu dağılmasn
    Tabiki herkes istediğini yapar o kendi bileceği iş ama tutupta burda yaptırınca güvenli oluyor diyemezsin nasıl 2+2=4 ise orjinalin üzerinde yapılacak bütün uygulamalar sağlıksız ve tehlikelidir bütün dünya kabul etti anasını satayım bir biz hala diretiyoruz iyi yol tutuyor güvenli diye.
    Samsa

  15. #72
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konusu varken sorayım; guven de yay kesiliyormu presleniyormu? namistain, nam ve guven arasında hangisi tercih edilir? pres olayı kesmekden daha mantıklıdır die düşünüorum sanırım?
    (mantıksız ikiside demeyin koni vardıda bizmi almadık )

  16. #73

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konusu varken sorayım; guven de yay kesiliyormu presleniyormu? namistain, nam ve guven arasında hangisi tercih edilir? pres olayı kesmekden daha mantıklıdır die düşünüorum sanırım?
    (mantıksız ikiside demeyin koni vardıda bizmi almadık )
    Oktaykan'lara Ve Maslak BTG'ye Ayrıca Burdaki SRK Shop'a Sorabilirsin Aracın İçin Koni Olup Olmadığını

    Amortisörlerde İşlem İçin Nam 450'den Açıyor Kapıyı Presleme İçin 250'Den

    Çok Basit Bir Matematik İşlemi

    Koni = 1000 TL
    Nam = 400 TL
    Koni 2.EL = 600 TL

    600 TL Bankaya Yatırdın Farzet

    Sıfır Spor Amortisörler Sıfır Yaylar Sıfır Amortisör Takozlarının Birde Koninin Verdiği Keyif Paha Biçilemez

  17. #74

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yigit-Y Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fabrikadaki mühendisler hesap kitap işi ile yapıyor....

    Sanayideki dayı kafasına göre takılıyor keyfi o gün iyise tutturuyor bazen ayarı filan...

    bu iş sakata gelecek iş değildir...

    usta takacak fabrika yapacak agalar kardeşler
    Yağ Olur Nası Olur Yavuz Abi Dragger Gibi Sapkınlık Şeklinde German Style Olur Yaptırırsınki Kendiside Söylüyor Haftada Bir Patladığını Ve Burda Konu Açmıştı Birşey Kopmuş Diye

  18. #75
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bnm aracıma hazır yay amortisör zor.. amortisörler zaten patlakken bu şekilde yaptrmayı mantıklı buldm.Yoksa koni amortisörü yayı takmayı bende isterim zaten yeni yürümeye çalışan ceylan gibi yapmıcam lastikleri soruma yanıt alsam sevinicem mesela

  19. #76

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.487
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bnm aracıma hazır yay amortisör zor.. amortisörler zaten patlakken bu şekilde yaptrmayı mantıklı buldm.Yoksa koni amortisörü yayı takmayı bende isterim zaten yeni yürümeye çalışan ceylan gibi yapmıcam lastikleri soruma yanıt alsam sevinicem mesela
    4 Adet Sıfır Amortisör +

    http://www.sahibinden.com/-vogtland_...QQdisplayitem?

    http://www.sahibinden.com/alfa_romeo...QQdisplayitem?

    http://www.sahibinden.com/alfa_romeo...QQdisplayitem?

    = Çiçekler Çiçeği

    Öteki Mevzuya Gelince Cvp Yazmıcam Nefret Ediyorum Çünkü O İşlemlerden Özür Dilerim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •