valla açıkçası ben arkayı biraz daha basabilmek için kamber kiti koyucam... zira arkayı alçaltırsam çamurluğa sürtecek açtırmak istemiorum inceden bi kamber verip rahatlatıcam
Printable View
valla açıkçası ben arkayı biraz daha basabilmek için kamber kiti koyucam... zira arkayı alçaltırsam çamurluğa sürtecek açtırmak istemiorum inceden bi kamber verip rahatlatıcam
Tamamen yol tutuş.. Virajlarda aracın ve lastiğin esnemesini kullanarak aslında dışta kalan tekerin yola tam olarak oturmasını sağlıyorsun. Ayrıca düzlüklerde daha az alan yere temas ettiği için eh biraz top speed'e katkısı olabiliyor :D Tabi fren mesafeni uzatabilir burada sürücülüğün konuşur. Ayrıca lastik içleri daha fazla aşınır biter yalan olur :D
Drift için de aynı mantık aslında.. Drift her ne kadar yol tutuştan uzak olmayı düşündürse de tam tersi ne kadar iyi tutarsa ve güç yeterliyse o kadar başarılı drift olur :icon_tup:
Yine kendimi tutamadım ben yahu :o