User Tag List

8 sonuçtan 1 ile 8 arası

Konu: Koni hakkında ?

  1. #1

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Koni hakkında ?

    Merhababa arkadaşlar Sarı koniler var ek kasa honda civic de. Bu amortisörlerin sertlik yumuşaklık ayarları nasıl yapılır ve nelere dikkat etmem gerekiyor. Üzerindeki vidanın bir sonu var mıdır yani atıyorum sola doğru çevirdiğimde sertleşiyor bildiğim kadarıyla ama vida 3 tur dönünce artık sonuna geldi şeklinde bir sistemi varmıdır? Diğer sorum ise bu yükseklik için sekmanları nasıl düşürüp kaldırmam gerekiyor tavsiye ve görüşlerinizi alayım istedim. Teşekkürler.

  2. #2
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sarı konilerin üst tarafınfa ok şeklinde gösterdigi tarafa dogru çevirirsen en sert e almış olursun zaten belli bir yerden sonra çevrilmeyecektir işte o nokta en sert yanlız en sert noktada bırakmayınız amortisörlerinizi en sert e aldıkdan sonra saat gibi düşünürsen 45 dk. yı gösterecek şekilde yumuşatıp bırakabilirsiniz.
    yükseklik segmanınıda anca aracı lifte alıp amortisörleri sökerek yapabilirsiniz ideali ön (2 sekman var)üst tarafda arka (3 sekman var) orta tarafda kalacak şekilde ayarlayabilirsin.bu şekilde aracın düşüklügü lastikle-çamurluk arası 1 parmak kalır.
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  3. #3

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim tam olarak sorularıma yanıt vermişsiniz şu anda araç üzerinde orjinal yay ve koni kombinasyonu var konfor ve yol tutuşum güzel memnunum fakat yeterli basıklıkta değil araç ön taraf ve arka taraf çamurluk boşluklarına rahat bir yumruk girebiliyor
    tein yay var elimde bunları takacağım o şekildeki kombinasyonuda yine dediğiniz gibi mi olsun.
    Sertlik ayarını şu şekilde örneklersek en sert olduğu nokta yı saat üzerinde 12 desek 12:15 de mi bırakayım. Teşekkürler. yanıtlarınız için.

  4. #4

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Fransa
    Mesaj
    1.023
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kanashibari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sertlik ayarını şu şekilde örneklersek en sert olduğu nokta yı saat üzerinde 12 desek 12:15 de mi bırakayım. Teşekkürler. yanıtlarınız için.
    En sert şekilde kullanmak istiyorsan sert tarafa dayanana kadar çevir, ama kibarca çevir zorlamadan. Dayandıktan sonra çeyrek tur diğer tarafa çevir öyle bırak.

  5. #5

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hmm tamam o zaman o şekilde yaparım.

  6. #6
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kanashibari Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim tam olarak sorularıma yanıt vermişsiniz şu anda araç üzerinde orjinal yay ve koni kombinasyonu var konfor ve yol tutuşum güzel memnunum fakat yeterli basıklıkta değil araç ön taraf ve arka taraf çamurluk boşluklarına rahat bir yumruk girebiliyor
    tein yay var elimde bunları takacağım o şekildeki kombinasyonuda yine dediğiniz gibi mi olsun.
    Sertlik ayarını şu şekilde örneklersek en sert olduğu nokta yı saat üzerinde 12 desek 12:15 de mi bırakayım. Teşekkürler. yanıtlarınız için.
    orj. yaylar oldugu için yüksek aracın, tein(kaçlık tein) leri tak daha gzl olur. kombinasyon aynı ön üstde arka ortada..en altlarada alabilirsin yollarınız gzl'se arac sürüngen olacaktır.
    sertlik ayarı tam sıkılık 12 tam sıktıkdan sonra 12:45 yada kendine göre tam 1 tur attırabilirsin.
    kolay gelsin..
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tamam teşekkür ederim tein 3.5 veya 4 olması lazım. saat üzerinden tarif edilmesi kolaylık oluyor

  8. #8
    PASAKIZI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    181
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sen konilerini orta sertlikte bırak, yayları degıstırdıgın zaman konfor adına hic bisi kalmıyacak cunku,
    4 luk ve uzerınde yay takarsan aracın ıstedıgın oranda duser. 3,5 luk taktıgına bence degmıyo
    Ben konılerle 4 luk kullanıyodum apex'in gayet yeterliydi.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •