ben yaptım dün gayette güzel oldu arkadaşım
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._7898707_n.jpg
Printable View
ben yaptım dün gayette güzel oldu arkadaşım
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._7898707_n.jpg
BMW'cilerin ve diğer arkadaş itişli araç sahiplerine aklına diferansiyel diyince arka dingilin direk ortası geliyor. Benim kastettiğim ise diferansiyelin kendisi. Kaynak yapıp %100 kitlemek dışında o diferansiyel üstünde değişliklik yaparak kilit yapamazsın. Komple değişmesi lazım. Kasayı kastetmiyorum.
sadece drag kovalayan adam için biçilmiş kaftan drift kovalayan adam için %50 iyi günlük kullanan adam için çin işkencesi dönüşlerde zorluk yaratıyo her dk yanlayan adam için sıkıntı yok ama :D
arkadaşlar diff kildini tamamdır ***** kaynak yoluyla foto koyma ma gerek yok sanırım inşallah 3 nisanda farkı görücez şanzuanı 3. kez kucaklamayız inşallah :)
Orjinal diff i kaynatmanın zararları nedir? Yeni konu açmak istemedim.
kullanımı zordur yavaş yapılan manevralarda takır tukur öter
Düz yolda araç sollarken yaptığın manevra bile hayata küstürür arabayı :D
Bi hort çekelim bunun ortalama maliyeti ne olur , getirisi nedir götürüleri yukarıda okudum.
Bunun dışında eski tip 131 motoruna neler yapılabilir ? Çok bişeyin olmadığının farkındayım ama elımızden gelen herseyı yapmaya hazırız.
Volan taşlama/silme/hafifletme
headırs
egsoz
duz boru
hafıfletme pekı bunların dısında motora kapak acmadan ?
Yada kapak acarsak ?