Aracın kendi orjinal motoru 2.0 Pinto sohc zaten bunu guclendirmek istiyorum.
Printable View
Aracın kendi orjinal motoru 2.0 Pinto sohc zaten bunu guclendirmek istiyorum.
Güzel bir tercih olur.Bence de turboya gerek yok.İlla ki turbolamayacağım derseniz şu linke bakmanızı öneririm.
http://www.burtonpower.com/tuning-gu...ing-guide.html
Sanırım parça satışı da var.
Burtunpower sterlin uzerinden satış yapiyor spor karbirator 2000 sterlin civarında 8500 lira o paraya pıtır pıtır turbo yapılır kanımca .Uygun sıfır parçalarla güzel atmosferik nasıl yapabilirim parça ne alırım nerden alırım şeklinde aslında yardım istediğim konu.
http://www.techturkey.com/forum/member.php?u=2449 motorla ilgili Cenk e ulaş bence kolay gelsin. MAşallah
Madem 2.0 pinto .4 Bike carb +dereceli egzantirik + genisletilmis subaplar + port polish + headers ve egzoz yeterli olucak. Yada en kotu stock motora 1 bar turbo basarsin yurur gayet. Yurt disinda o motora 1.8 bar basiyorlar kirilmiyor stok hali.
Yürüyeniyle oynamayı düşünmüyorum zetecler önden çekişli fordlarda kullanılıyo sadece sanırım . Komple bi motor koymak gerekirse kesinlikle m50 olur oda.
evet kendiliğinden enjeksiyonlu versiyonu var , fakat enjeksiyonlu pintoyu kullananlar sensörler yüzünden sorun yaşıyor. kendi sensörleri hariç üniversal ürünler kullanırsan daha rahat edersin
Açtım sierra ilanlarına baktım ne yalan söyleyim aracın boyası tipi çok tatlı olmuş bence m50 konulmalı buna. Maşallah
Edit : coupe ilanı bile yok şans olmuş demekki :)
1600 dolara komple çalışır faziyete getirip m50b28 motor koydurcaktık ama üzerindeki orjınal bloğunu gumrukten gerı turkıyeye sokmaya 500 dolar istediler suan ıcın beklemedeyim bakalım ...
Burada bir yanlışlık var stok pintoya 1 bar basarsan muhtemelen kol çıkarırsın.Kollar zayıf 0.6 bar ın üzerinde problem yaşamaman imkansız.
Ayrıca yazdığın speclerdeki bir pinto km de 1 liranın üzerinde yakar yaktığı kadarda aracı götürmez ve günlük kullanılacak bir araç olacaksa bir zaman sonra eziyete dönüşebilir.Yine turbo candır enjeksiyon + turbo iş görür.
Bahsettigim pintolar. 205 blok diye gecen Sierralardan cikan. Sierra cosworthlardada kullanilan bloktur. Taunuslardaki 200 bloklardan bahsetmiyorum. 205 blok Efi pintoya 1.8 bar basip drag yarislarina cikan sierra videolari youtube da mevcut. Saglikli olup olmuyacagini omrunun 500 , 5000 yada 50.000 km olacagini iddia etmiyorum. Eger daha dayanikli bir motor istiyorsa . Sahip oldugu 205 pintoya , rs cosworth pistonlarini takarak uygun bir basincta kullanabilir. Tabiki en verimlisi cosworth kapak takip motoru cosworth a cevirmek. Buda bir tercih meselesi.Yukarida yazdigim speclerde bir pinto. Keyif icin cadde araci olabilcek sekilde olur. Yakiti yada verimi arac sahibine kalmis. Durumu varsa 2jz koysun itirazim yok .
205 bloğu ayrıcalıklı kılan nedir sence ?
Ayrıca ben bloktan bahsetmiyorum ki kollar ve sonrasında krank zayıf bahsettiğin cosy motorun her şeyi farklı yani çok farklı motorlar öyle 205 pintoya cosy kapak koydum cosworth oldu denemez ve cosworth pistonlarınıda kullanamazsın oem pintonun pistonundan 4 mm. daha kısalar krank değiştirmeden kullanamazsın yani.
Ayrıca tekrar belirtmek isterim stok pintoya 1.8 bar hayal yalan yanlış şeyler her şeyin bir oluru var her ne kadar afr, avansın ve diğer parametrelerin dört dörtlük olsada makinanın mekanik gücü yetmiyor.
Yurt dışından izlediğin her videoya inanma ayrıca oranın imkanlarıyla buranınkiler çok çok farklı adam hurdalığa gidiyor cebindeki bozuklukları verip pinto alıyor motoru kırsada koymuyor umarım anlatabiliyorumdur.
efi sistem bulup harici bir beyin + turbo ile 0.8 basıp bakacaz sonuc ne olacak , motor kırılırsada kırılsın :)
efi sistem bulup harici bir beyin + turbo ile 0.8 basıp bakacaz sonuc ne olacak , motor kırılırsada kırılsın :) diğer seçenek üstüne idareten bi 131 motoru koyup dogru gurcıstan 1600 dolar bayılıp m50b28 ile geri gelmek .
maaşallah ne güzel olmuş ya tam keyif arabası :)
Bizim topladigimizin maliyeti 41.000 tl buldu. Nir cok isi kendimiz yaptigimiz halde..
Cosworth olunca iş değişiyor metin abi .Motor kaputunu açınca başka marka motor görmek hoş değil ama 41 bin harcayamam doch coswort motora .
araca sanırım body kit yapılıyor şuan? :)
Kim yapiyor ..
Nasil gidiyor. Body kit bittimi.
iyi günlerde kullan, umarım dilediğin gibi olur.
Sabrın sonu selamettir diyerek bekliyorum. Normalde bitmesi gerekiyodu , Usta hasta oldu sarktı 10 güne bitecek .
Kardeşim benim body kit geldi nihayet 1 2 güne montaja başlıycam bu arada turbo için motor içini hallettim ms2 tesisat beyin hazır turbo manifold westegate hepsi hazır bi tek enjektör ve krank okuyucu kasnağım kaldı sanada allah kolaylık versin
Allah ikinizede kolaylık versin. Sabır ve azim diliyorum. Yılmadan çalışmaya devam. Hiç bir iş yarım kalmasın, uzun olsun fakat sonuç güzel olsun..
araç ne durumda acaba bodykitte
Var mı bir gelişme?
öncelikle siboplar değişti ve çelik yüzükler çakıldı sibop yuvalarına ondan sonra pistonun tepesinden 1.5 mm aldık tornada piston eteklerinide aldım krank ve yataklar tertemiz olduğu için geri taktım bide yağ pompasının kapağını taşladım dişli yüzünden çizikler vardı buda basınç düşüşü demek aslında piston eteklerine yağ jeti yapmak lazım böyle bi müddet kullanırım dedim.http://i63.tinypic.com/29c3w9s.jpgbadykitte tamam
http://i68.tinypic.com/2z6y0ci.jpgmotorda tamam
Tam bitmedi merak edenler için böyle paylaşayım dedim .
http://i.hizliresimupload.net/sDVD1098.jpg
http://i.hizliresimupload.net/cPKfYkQ7.jpg
http://i.hizliresimupload.net/naXAbMlM.jpg
http://i.hizliresimupload.net/CyiyI6b1.jpg
http://i.hizliresimupload.net/9x41o4zH.jpg
http://i.hizliresimupload.net/KAmil3fP.jpg
Maaşallah hocam... 3. araç için detaylı bile bence bu çalışma kolaylıklar gelsin...
http://i.resimyukle.xyz/dRbN.jpg
http://i.resimyukle.xyz/661A.jpg
http://i.resimyukle.xyz/74N4.jpg
http://i.resimyukle.xyz/PMA9.jpg
Selam arkadaşlar aracın sadece döşeme işi kaldı oda kısmet bakalım .
Aracıma audi 1.8 t motor swaplayacak Ankarada ağzı küfür dolu olmayan ne yaptığını bilen usta ve garaj arıyorum. Motor ve ecu master beyin hazır.