Böyle projeleri görünce insan düşünmeden edemiyor. Normal insanlar için imkansız projeler param var yaptırırım olayı pek işlemez hele bu sanayi ortamında. Çok fazla emek ve beceri isteyen işler. Allah sabır, para ve şans versin.
Printable View
Böyle projeleri görünce insan düşünmeden edemiyor. Normal insanlar için imkansız projeler param var yaptırırım olayı pek işlemez hele bu sanayi ortamında. Çok fazla emek ve beceri isteyen işler. Allah sabır, para ve şans versin.
Boyle arabalar oyle kasaplarin eline nasil dusuyor anlayamiyorum. Yine bir cevheri hayata donduruyorsun abi. Kesene bereket, sana bol sabir ve sans diliyorum.
yeni mekanizmamız:
https://i.hizliresim.com/ozrcj31.jpg
far beynimiz:
https://i.hizliresim.com/by9klc9.jpg
toplanmış hali:
https://i.hizliresim.com/8gnnndd.jpg
eveeet, iftar öncesi yüklemelere devam... bunu göstermezsem olmaz, bu kapakları 3d printerda bastık, carbon alaşımlı bir filamentle, inanılmaz güzel oldu...
https://i.hizliresim.com/manbauj.jpg
veeee açılır farlarımız bitti, buyrun seyre:
http://<a href="https://hizliresim.c...[/img]</a>
[QUOTE=ghibli06;8790205]eveeet, iftar öncesi yüklemelere devam... bunu göstermezsem olmaz, bu kapakları 3d printerda bastık, carbon alaşımlı bir filamentle, inanılmaz güzel oldu...
https://i.hizliresim.com/manbauj.jpg
veeee açılır farlarımız bitti, buyrun seyre:
https://www.youtube.com/watch?v=mCe8...nnel=V6BiTurbo
[QUOTE=ghibli06;8790209]Sonda ayrı paragrafta yazdığım Saygılar kelimesi ondan dolayıydı Bülent Abi çok zordur bunun orijinal ayarını tutturmak, Yurtdışında yapılan örneklerinde de çoğu çok saçma şekilde hızlı açılır kapanır sözde restore edilmiş araçlarda birde stoperlere çarparlar pat küt ses yapar. Bunların orijinal motorları general electiric üretimi fırçalı motor hantal hantal çalışır yavaştır ama emindir zarar vermez mekanizmaya tc de bulması zor global olarakda pahalı.
Çok güzel mühendislik ve arge yapmışsınız tekrardan Saygılar...
ilk başlarda elektrik işlerini idareten yaptık demiştim, Ankara'da çoğu kişinin tanıdığı Naci ustamızla mesai saati gelmişti... kendisiyle ilk 2003 te tanışmıştık, benim M50 swap e36 cabriomun tesisatını yapmıştı, o zamandan beri ne kadar bela işimiz olsa ona giderim... kendisi aracı kapı içlerini, camlarını, farlarını, bagajını vs söktü, bütün tesisatı kablo ve röleleri ile tekrar çekti, ayrıca sigorta tablasını da yeniledi...
https://i.hizliresim.com/eh2gkha.jpg
https://i.hizliresim.com/qssdk1z.jpg
https://i.hizliresim.com/a7kb6tp.jpg
https://i.hizliresim.com/9icvutr.jpg
https://i.hizliresim.com/3dkyrn9.jpg
iftar öncesi paylaşımlara devam, aracın boya ve kaportası çok iyi değil ama bu sene binilsin sonbaharda komple kaporta boyaya girsin kararı aldık, ancak bagaj ve kaput çok kötü durumdaydı aynı zamanda kapı ve kaput menteşeleri de salmış durumda ayar vs yapılamıyordu, geçici bir operasyonla bazı bölgeleri boyama kararı aldık, bagajı komple soyduk, kapı menteşeleri yapılırken boya kalınlığından dolayı çıtlayan yerler oldu, oralar da şimdilik lokal boyanacak...
https://i.hizliresim.com/8u91a1z.jpg
https://i.hizliresim.com/3yn7jxu.jpg
https://i.hizliresim.com/14ovtkl.jpg
https://i.hizliresim.com/aaaydkp.jpg
https://i.hizliresim.com/fq87ajy.jpg
Araba daha önceden 3 ya da 4 kere renk değiştirmiş abi galiba yanlış görmüyorsam doğrumudur?
birde aracın eski sahiplerinden kalma resimleri varmı eski tarihli :) olsa güzel bir değişiklik olurdu konu için.
ne münasebet :)
https://i.hizliresim.com/ragph2o.jpg
iftar öncesi bir kaç foto daha, kaputu da kazımak zorunda kaldık çünkü kabak çiçeği gibi açtı yukarıda görüldüğü üzere, usta tam 1 hafta solver döktü tabana inmek için...
https://i.hizliresim.com/7jfhjcd.jpg
https://i.hizliresim.com/su53ckg.jpg
https://i.hizliresim.com/odt0u5x.jpg
kapıları oturtmak için kenarları hep kazımak zorunda kaldık:
https://i.hizliresim.com/8dn2pwt.jpg
nihayet taban göründü :)
https://i.hizliresim.com/5yymr6d.jpg
araba kantarda kaç kilo geliyordu acaba bu kadar boya ile astarlar ile beraber en az 10 - 15 kat var :D