abi ellerine ve özellikle emeğine sağlık. Arka hortumlar çok dikkatimi çekti, acaba önlerde evel zamanda aynı hortumdan mıydı ? yada arkayı böyle kullanıp önleri farklı kullanmak boydan dolayı esneme artacağı için mi?
Bu çelik fren hortumu konusunda kendime uzun süre evelde anektotlar almışım. Kitler pahalı olduğundan ne yapılabilir diye ama nitekim custom işlere pek güvenemiyordum, Hakan abi sonra seni görünce açıkçası kit almak yerine yaptırmanın da risk konusunda eşit olduğunu düşünüyorum çünkü forumdan gördüğüm kadarıyla fazlasıyla ince eleyip sık dokuyan insanlarsınız. Aracımla alakalı motor projesine kadar geldik, önceliğim iç mekandı, sonra çürüklerin temizlenmesi şimdi yürüyeni ileriye yönelik hazırlamak istiyorum. Bu paylaşımı görünce de müdahil olmak istedim. Piyasada benim aracın hortumları para değil, 1 set alıp onların rekorları ve amortisör sabitleme noktası bu hortumlara adapte edilebilir mi ? Aşağı yukarı maliyet nedir ?
TR - B13
teşekkür ederim, benim halimden en iyi anlayanlardan birisin herşeyini artık kendim yapmaya çalışıyorum, hatta arabayı sehpaya aldım önleri, rot başları eskimiş onları değiştireceğim
kataloğunu dikkatli inceledim, arkalar 'tube' önlerse 'hose' diye geçiyor, yani önler hortum arkalar çelik, muhtemelen çok uzun diye yapmışlar... hortum kafaları pres oluyor yani onları tekrar kullanamazsın maalesef, maliyeti henüz bilmiyorum açıkçası fiyat çıkmadı henüz ...
abi kesinlikle elimizden geliyor ve kendi bindiğimiz aracı (hissederek arabasını süren seven insanlardan bahsediyorum) en iyi bizim toplayabileceğimizi düşünüyorum. Yaparız, daha iyi yöntemini bulur bidaha söker yaparız bu benim için sorun değil, gördüğüm kadarıylada senin içinde. Ki uğraştığın araba bana kalırsa büyük risk teşkil eden, çoğu ustanın korkulu gözlerle baktığı bir makine. Bu sebepten ötürü senin tarzında ki insanlar benim için çok değerli oluyor, verdikleri emek paha biçilemez.
Ben sanırım olayı yanlış anladım ya da başka birinden mi duydum bilmiyorum. Çıkma hortum bağlantı noktaları ile yapıldığını okuduğumu hatırlıyorum, hatta dediğin gibi pressli olmasından dolayı şüphem oluşmuştu. Yani anladığım kadarıyla bağlantı noktaları örnek teşkil ediyor uyumlu rekoru bulmak konusunda
TR - B13
Tofaş diye beğenmezler. Bak Maseratti ile her eşyi aynı
"...Bilgisiz kimseler onlara söz söyleyince "Selam" der geçerler."
işsizlikten yakında billur tartmaya başlayacağız
jantları temizlemiştim dün, bugün içini güzelce zımparaladım, güzel oldu
eskisi:
temizlenince:
ince zımparalı:
rot başlarını da söktüm, laçka olmuş resmen zaten lastiği yırtılınca:
üzerinden çıkan noname kısa bir malzeme, bendekiler biraz daha uzun, baktım orj.leri de uzunmuş zaten, karşı somunu geriye alıp takacağım gerisini Performa İbo halleder artık rot balansta...
vallaha abi aynı durumdayım,
alt takım yapacağım dükkan önünde, şehirler arası geçmeyelim diye kapıda yaparız diye diye tonla ekipman malzeme aldık. Bayramın 2-3. günü yaparım hazır iş güç yok dedim. Yasak geldi, duramıyoruz da. Çelik fren hortumu, Polyurethan bushing set gibi şeylere sardım, araştır araştır araştır notları al kafayı yiyeceğim. Alta takımda yeni yapacağım için lastikler, burçlar sıfır alındı takılmayı bekliyor. Ama durdukça internete sarıyorum, kurda çok güzel seviyelerde. Bakalım sonumuz hayır olsun.
Ellerine sağlık bu arada. Rot başları da yeni gibi duruyor, acaba kalitesiz miydi yada araba garaj arabası olmasından mı bu kadar temiz kalmış ? Sehpalara da çok güvenmemek lazım, ben lastik atıyorum şase altlarına ve motor ön takozu altına.
Bu polyurethan kitler için görüşün nedir? Virajları seven biriyim, virajlarda arabanın daha sıkı olmasını, arabanın daha net bir şekilde bana tavrını yansıtması için araştırıyorum uzun süredir.
TR - B13
muhtemelen üzerindekiler hem uyumsuz hem de noname, marka bile çıkmadı, araba temiz zaten yağmurda çamurda çıkmayıp garajda yatınca temiz kalıyor ama sökünce baktım ki başıklar laçka olmuş...
poliüretan tavsiye ederim, ben de viraj demirlerine yaptırmıştım çok başarılı olmuştu...
Abi koydun zannettim. 660 çelik hortumlarla efsane oluyor. Keşke yakın olsan da benim arabayı denesen.
artık yavaş yavaş yola ineceğimize göre eksikleri süratle tamamlayalım
arka tekerleri söküp askıya aldım, jantları yine güzelce temizledim iç ve dış, baktım kollar çok gariban duruyor, dedim ki boyayım, janttan kalan gri renkle gövde boyasından gelen siyah rengi karıştırdım, güzel bir renk çıktı, tabanca nimettir, sprey boya olayını mümkün oldukça kullanmıyorum...
arka dizayn yarış otomobili gibi...
boya arttı tabancada tampon ızgaralarını da boyayım dedim, kataloglarda ızgaralar koyu gri idi siyah değil, zaten aslı da öyleymiş, üzeri siyah boyanmış ne akla hizmetse...
alttaki boya:
11 yıl dile kolay bitsin artık Hayatta satamazsın da bu aracı bu kadar uğraştıktan sonra da
Rotary.. because we dont need many liters to kick u'r ass..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)