ahuahauahuahau
Printable View
2 tane Sİ m var 2 sınde de benzın ışıgı yanıyor ama daha önceklerde yanmıyordu dedikleri gibi benzın ambulunu değiştirmek lazım ama nasıl değişir bilmıyorum.
Biz 97 oktanla istanbuldan edirneye 180 tl attık 670 km falan geldigimizde 40 lıralık daha vardı ama 80 100 arası yaptık
Ampul degil samandiranin uzerinde civa gibi bir malzeme var kurudugu zaman islem gormuyor benzini en az ceyrek depo birakmak lazim kurumamasi icin bozulanlar icinde cikma samandirada olmaz sifirini almak lazim ;)
2001 model 1.4 16V cliom var.eli yüzü düzgün si'la takaslamak istiyorum düşünen olursa iletişime geçelim
Hakkında bilgisi olan varmı? eski plakası 35 hmr imiş diye duydum temizliği ve orjinalliği ile bilinirmiş ama şuan tam ne durumda bilmiyorum. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3031276/detay/
arabayı izmir draglarda canlı gördüm çok guzel bir araçtı gideride iyidi fakat burda su var adamlar bu arabayla bukadar ınık mı dolaşıyor yoksa sadece foto için mı indirdiler
Sİ de okadar çok saglam bir sase yoktur bu basıklıkta illakı üst salıncaktan kulelere darbe oluşturmuştur ön kulelerde de kapanma yapmıştır dikkat edip iyi baktırıp öyle almanızı tavsiye ederım bu dediklerim sayet arabayı bukadar basık kullanmışsalar gecerlidir normal seviyede kullanmışsalar sıkıntı olmaz tertemız bir Sİ
draglarda gördüm derken izleyici olarakmı yoksa yarıştımı? o basık resimleri bi önceki sahibi hakan arkadaşıma ait,hakan her arabasını dibine kadar basar çok sever basıklığı ve gezdiği bi kaç yol vardır onun dışında gezmez,titizdir. ama şuan başkasında işte araba ne durumda tam bilmiyoruz,ama 100km ötemde bi gidip bakıcam haftasonu.
Aracı ilk sahibinden biz aldık toparladık boyası aksesuarları vs.. kasası motoru içi kusursuzdu bütün etiketleri duruyordu üstünde kaput içi kapı içi vs, biz samsuna sattık sonradan bildiğim kadarıyla motor falan yapıldı yanlış olmasın ama öyle bi duyum aldık eğer motor düzgün yapıldıysa kazaya birşeye karışmadıysa bıraktığımız gibiyse alıncak bi araba ama fotoğraflardan pek bıraktığımız gibi durmuyor .
Draglara girmedi kardeşim seyirci olarak gidildi
Bizdeki satılmadan önceki fotoğrafları
http://i770.photobucket.com/albums/x...pse617a91f.jpg
http://i770.photobucket.com/albums/x...ps8d733755.jpg
http://i770.photobucket.com/albums/x...psa847ada0.jpg
Ben konuşmuştum şuanki sahibi ile bi ara böyle gezilmiş şuan bu kadar basık deyilmiş dedim coil filanmı var yaylar kesik dedi onun dışında bir sorunu yok filan demişti.
komple boyanmıştı değilmi sizdeyken? boya kodu falan bellimi?
motor hakanda iken yapılmış,yağ pompasından dolayı yatak sarmış ama sardığını anladığı an bırakmış o yüzden fazla bi masraf çıkmamış 2000 TL ye orjinal parçalarla toplatmış tekrar,sonra sağlam oldumu bidaha patlarsa bende patlasın die sıkıştırmış arabayı baya ama bi sıkıntı olmamış,şuanki sahibinde de küçük bi darbe sonucu gerek olmadığı halde ön kaput değişmiş sanırım,ama sahibiyle görüşmedim daha,dediğiniz gibi şuan yüksekmiş araba sac jantlarla yatıyomuş garajda.
Evet biz boyattık komple orjinal kendi kırmızısına
Buda ilk aldığımız gün çekilen fotoğrafları
http://www.techturkey.com/forum/foto...tographer.html
eki hmr yi düşünen arkadaşların bilgisine; bugün bakmaya gidecektim ama vazgeçtim,baya bi araştırma yaptım geçmişte kazası olmuş zaten ama ne seviyede bilemiyorm,şuanki sahibindeyken de 1 ay kadar önce sanırım park halindeyken darbe almş,kapur farlar ve tampon değişmiş,panelde de küçk bi ezik varmş düzeltilmiş.ben soğudum o yüzden vazgeçtim. ama kaç yaşnda araç için bunlar çok büyük şeyler değil ama ben titizim biraz.
varmıdır gören bilen?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5289316/detay/
benim eski aracım. kaput altına bakınca içim cız etti. kadir bu arabayı hatırladın mı? ne saplardım sana :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...15898744/detay
zc olacaktiiii
Feritin de dedigi gibi crx vardi. Si sefakoy den gelenlerden birisindeydi. Kadir sendeki hirs varken sen si ile tayyar a da saplarsin.
Selamın aleykum :D
şimdi girecegin malzemeleri hemen söylıyeyım ...
sıkıtırma piston bulman gerekli ki D16a9 kapakların silindire gelen hacmı çokfazla oldugundan ve suan ki piston üreticileri d16a6 ve z6 ya göre piston ürettiklerinden Sİ ye d16a9 motor a piyasada türkiye ve yurtdışı herhangi bir piston 10.5 tan fazla vermıyor anca ince conta kapak ve blok taşlama ile 11 veya maximum 11.5 (çok sakıncalı ) çıkartabiliyorsun.
gecenlerde araştırdım d16a6 ya göre piston getirmesi 1000 tl ye mal oluyor.
sonra kısa takman gerekir ki oda yurtdışında var ankarada erkut abide yapıyor 800 tl
portpolish 600 tl ful
emme takman gerekli skunk2 serdar si ye takttık maliyeti suan 1000 tl emme ile
kelebek takman gerekli 200-300 tl
sonrada egzantirik takman gerekli bunu yapman çok çok zor suan d16a9 a göre satılan bir egzantirik yok türkiye piyasasında yurtdışında belki bir ihtimal olabilir bursadan gürsel aga crx ınde var daha önce istanbuldan yalcın almıştı o egzantirikleri dahada başka bir egzantirik görmedım ben olsa suan ben alır koyarım bir köşeye..
birde beyıne ihtiyacın var ki en önemli 1000- 1500 tl arasındadır suan .
birde bu malzemeleri aldın bunlarla iş bitmıyor çok çok iyi bir motor ustası ve bu ustanında çok çok iyi bir motor rektifiyecisi olması gerekli ki aracın tüm yapılan işlemler sonunda saglıklı yürüsün oda rahat 2000 tl alırlar
en son ve önemlisi çok çok iyi bir beyın programcısı aracına ne koyarsan koy ne yaparsan yap beyın ayarı iyi olmazsa aracın gitmesi gerektigi gibi asla gitmez 500 - 750 tl arasında yaptırabilirsın.
bu işlemler sonunda 6000 tl gibi rakamın gider sayet bunları yapıp bir EP3 typerla yürümek veya geçmek hayalın varsa deneyebilirsın yapabilirsın sonucu görebilirsek ne mutlu bize ki yapan oldu yürüttü bizde yapalım bizde yürütelim Sİ lerimizi.
106 lara suan ki yapılan işlemler gibi...
Si roll time :) dısarda olan yokmu