Hasusjufnsudhs dusenin aklindan suphe ederim
Printable View
[IMG]https://i.hizliresim.com/nbJqdN.jpg[/IMG]
zevk meselesi tabi ama bana gore hiçbir değeri olmayan bir aracı bukadar nırvana gosterip astronomik rakamlara satılmaya çalışılıyor oluşu farkedilmeyecek gibi değil son 3-4 senede aynı arabalar donup duruyor değişik rakamlara etiket edilerek bunada kanıp alanlarada allah akıl fikir versin ne diyim
yine bir s2k konusu ve yine polemikler :)
s2k'i çok beğenenlerdenim
ancak sadece s2k fiyatları değil, 350Z, STI, M3, C5 corvette vb (MCS GP hariç) fiyatları bir hayli arttı
evet belki s2k fiyatlarındaki artış daha afaki ama olsun, almak isteyen alır, bu parayı vermek istemeyen almaz :)
tartışıp kalk kırmayı gerektirecek bir konu olduğunu düşünmüyorum.
Bu arada değinmeden edemiycem, Furkan'ı tanıdığım kadarıyla gayet kibar bir insan ve güzel araçları oldu, sadece s2k değil genelde spor araçları kullandığını gördüm, körü körüne s2k fanatiği olduğunu düşünmüyorum.
Yazı dilinde bazen yanlış anlaşılmalar olabiliyor, konuşmak her zaman daha etkili :)
Otomobil kültürü döner kavşaklarda sıfır çizmek olan bir ülkede s2000 fiyatlarının normalden fazla artması beklenen bir şey olmalı bence.
Konu komedi olmuş hakikaten, her seferinde kavga işine bir çözüm bulmak şart ama.
Arkadaşlar, tartışmanın anlamı yok, üretimi olmayan, yeni kasası çıkmayan, tarzı, stili olan ve talep edilen her araç değerlenir. Bir kaç örnek vereyim.
Mesela Mitsubishi evo serisinin üretimi artık yok, haliyle tüm dünyada bu araçların fiyatları arttı, tabii modifiye edilebilirliği ve alabileceğiniz güçlerde buna etken. Impreza da aynı etki yok çünkü 0 km si halen üretiliyor.
Skyline gtr r34'ler r35'lerden daha değerli, mantıken olmaması lazım, ama adet olarak daha az bulunması, ulaşılması zor bir araç olduğu için fiyatlar ters yön gidiyor.
Bmw'den örnek verecek olsam, e92 kasa m3 ler gelecekte çok değelenecek mesela, çünkü son atmosferik olması onu özel kılıyor.
Ferrari f458'ler bundan 5 sene sonra f488'lerden çok daha değerli olacak gene atmosferik oluşundan ötürü. Aynı şey f360 ve f430 içinde geçerli, f355'ler zaten fiyat olarak aştı.
Toyota supra gene çok bariz bir örnek, yeni kasasından daha değerli olacağı aşikar.
Eski kasa Honda Nsx'e yurtdışında yenisinden fazla para isteyenler var.
Daha bu örnekleri çoğaltabilirim, ancak talep araç fiyatlarını doğrudan etkiliyor. S2000'de de talep çok olduğu için fiyatları çıkış eğiliminde. Fiyatlar kullanıcı kitlesine göre belirlenmiyor kesinlikle. Almanya'da 30k euro ya 2009 s2000 var. 184500TL ediyor. Üstüne vergi koyun Türkiye fiyatlarına geleceğini görürsünüz. Amerika fiyatları bir nebze daha düşük çünkü dünyada en fazla s2000 orada var. Adet çoğalınca haliylen fiyatlar düşüyor. Genel olarak fiyatlar hep tırmanışta ancak.
Şu konu önemli ama. Koleksiyon arabası ve özel araba tanımında kesinlikle araçların hasarsız kazasız olması lazım. Ortadan bölünmüş 5 parçası değişmiş akordiyon olmuş araçla, temizi arasında uçurum olması normaldir.
Bence tartışılacak kalp kırılacak bir konu değil.
hayy agzına saglık @SinanS2K noktayı koymuşsun bizler herzaman oldugu için yine sapla samanı ayırt edemedik
editt : gibi olacaktı :D
Forumda genelleme yapmayı o kadar çok seven var ki kendimi bende bir an kavşakta döneni düğünde sıfır çizen biri sandım. Bir tek bu aracın fiyatı artmış gibi bahsedilmesi de çok garip. Genelleme yapılmazsa çok sevinirim, çocukluk hayalimdi bu araç, aldım biniyorum.
Tşk :)
@kekuti Doa görse çok üzülür şu yazılanları :D