özel bir bmw servisde servis danışmanı olarak işe başladım,gün boyu f30larla uğraştıktan sonra e46 onca senesine rağmen daha oturaklı daha kaliteli geliyor tüm sinir stresimi alıyor marşa basınca :)
Printable View
Gözden kaçan illaki bir durum olacaktır. Ben aracımı 2. Ay önce aldım . İstanbulda ekspertiz mekanik Vs heryere gösterdim almadan ancak egzos manifold contasi kömür gibi olmuş . Motor blogun yan tarafında içinde bu gibi suprizler sonradan çıkabiliyor. Anladın mı güzel kardeşim.
Sahibine :)
Ben de diyorum ki işin ehli bir servise gidersen işte hepsine bakarlar. Usta değilim ben bile bunları biliyorum düşün işin ehli usta neleri farkeder. Düzgün usta bunlara bakar farkeder. N13 kronik problemleri bunlar, konu da zaten bunun üzerine inadın neye çözebilmiş değilim ? Umarım sen anlamışsındır güzel abicim.
https://i.hizliresim.com/deoaj0o.jpg
Aracı dün teslim aldım.Teslim öncesi yapılan bakımda(Araç 96binkmde) rutin yağ vs.bakımı,v kayışı,krank keçesi,su pompa kasnağı,turbo geri dönüş borusu&tüm soğutma oringleri,bujiler,motor blok tapası değiştirilmiş.85binkmde ön fren disk ve balataları,80bin kmde genleşme tankı,71bin kmde arka fren balataları&soğutma sıvısı borusu yapılmış.Rutin yağ,fren,filtre bakımları zamanında halledilmiş.Şimdilik bir sıkıntı yok,dizelden sonra benzinli araç kullanmayı özlemişim.e60 520d'den sonra 6 ay falan e350cdi 4 matic'e binince f30da hayal kırıklığına uğrayabilirim diye düşünmüştüm,beklediğim sertlikte çıkmadı araç.
güle güle kullanın kazasız belasız
Normalde kırmızı döşeme sevmem, ama siyahla mükemmel bir uyum olmuş, sakın koyu cam filmi yapmayın :)
Valla siyah olması çok güzel olmuş. Bende beyaz var ama koyu renk f30 lar göze daha güzel geliyor.
RFT lastikleri de çıkarıp normal lastik takarsanız daha da yumuşuyor araç. Lastik patlarsa büyük sıkıntı ama :)
https://i.hizliresim.com/93ke3gx.jpg
https://i.hizliresim.com/k32omqy.jpg
https://i.hizliresim.com/bgrw4qk.jpg
bu canavarı hatırlatmasıda biraz moral oldu.:)
konu burda açıldı,burdan devam edeyim.Sizce Kışlık lastikleri rft olmayan lastikmi,yoksa orjinaldeki gibi runflat lastiklerdenmi devam edelim.?
RFT ler daha pahalı daha sert ama lastik patlarsa sizi en uzaktaki lastikçiye bile götürür
RFT olmayanlar daha ucuz, daha yumuşak ama lastik patlarsa en yakındaki lastikçiye bile gidemezsiniz. Ufak çivi vs girerse kurtarır tabi.
Bence güzergahınıza göre tercih yapabilirsiniz.
RFT yapısı gereği daha sert abi. Conti rft yi çıkarıp normal conti koysan anlarsın arabadaki farkı.
Ben RFT sevmiyorum çok, lastiğin yapısı gereği performanslı kullanıma çok gelmeyen bi lastik. Konfor da yok. Serit değiştirirken bile bazen salınımlar yapabiliyor yoldaki şerit değişimine denk gelirsen.
Karar senin :)
Normal lastik + lastik köpüğü devam
RFT pişmanlıktır bence, araba kendini dövüyor gibi, eziyet oluyor gibi hissediyorum.