PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Motor Seçneği



ReFiK
13-12-2007, 21:41
Beyler Japonya'da veya başka bir yerde, ben genelleme yapayım Dünya da Hondanın fabrika çıkışı 2.0 atmosferik max. kaç hp'lik motoru var???

Herkez bildiğini yazarsa sevinirim:beuj:

Ferhat_V
13-12-2007, 21:49
K20-F20
diye biliyorum
typer ve s2000 motoru..
nsx motoru kaç cc bilmiyorum oda olabilir..
yada acuralardan herhangi biri..
2,0=200 hp k20
2,0=240 hp f20

ReFiK
13-12-2007, 21:52
B20-F20
diye biliyorum
typer ve s2000 motoru..
nsx motoru kaç cc bilmiyorum oda olabilir..
yada acuralardan herhangi biri..
2,0=200 hp b20
2,0=240 hp f20

Onları biliyorumda daha güçlüsü varmı diye merak ediyorum gerçi f20c limitlerde ama belki daha güçlüsüde vardır...:beuj:

Saol yinede:)

Yekta
13-12-2007, 21:54
stock olarak sanırm f20 yani s2k motorundan kuvvetli atmosferik 2 litre yok..

VeNoM_35
13-12-2007, 21:54
wikipediada vardı diye hatırlıyorum bu bilgi verilmişti eskiden bi konuda..

Sefa_vts
13-12-2007, 21:56
o dediğin nissanın olması lazım 1.6 seçeneğindeki bir araç ancak f20 bu konuda ödül aldı seri üretim olarak sorulması lazım bu sorunun buarada...

cem
13-12-2007, 21:59
B20-F20
diye biliyorum
typer ve s2000 motoru..
nsx motoru kaç cc bilmiyorum oda olabilir..
yada acuralardan herhangi biri..
2,0=200 hp b20
2,0=240 hp f20

Typer B20 degil K20 'dir.

B20 Honda'nın jipi CRV nin motor kodudur.

ReFiK
13-12-2007, 22:00
O zaman şöyle söyleyeyim 2.0 atmosferik motorda max. hp hangi motordan alınır?:)
şimdilik f20c gözüküyor ama...

Ferhat_V
13-12-2007, 22:05
Typer B20 degil K20 'dir.

B20 Honda'nın jipi CRV nin motor kodudur.

düzelttim saolasın.

Rockford
13-12-2007, 22:06
b20 ham olarak ilgi cekicek speclere sahip diil b20 üstüne b16 o gücleri verio o da fabrika cıkısı bi ürün diil kırma bi motor olmus oluyo.
2litre sanırım en başarılıları 240hp f20c s2000 ile 225hp jdm k20a

cem
13-12-2007, 22:12
O zaman şöyle söyleyeyim 2.0 atmosferik motorda max. hp hangi motordan alınır?:)
şimdilik f20c gözüküyor ama...

F20C 280 ~300

STP
13-12-2007, 22:14
nıssanda 1.6 fabrıkasyon cıkıslı pulsar gtr mı ne vardı 200 hp :D

Sefa_vts
13-12-2007, 22:16
Heh selçuk abi bende onu demeye çalıştım öle bişi olması lazım.. ancak konu honda tabiki.. b20 dede 300 hp civarlarına ulaşılabilio ancak yarışlık motorlar olur bunlar kısa ömürlü...

cem
13-12-2007, 22:17
b20 dede 300 hp civarlarına ulaşılabilio ancak yarışlık motorlar olur bunlar kısa ömürlü...


Yanlız dikkat edersen arkadaş standart sormuş standart deil b20 üst kapak b16 onda blok b20.

Crv oluyor B20.;)

ReFiK
13-12-2007, 22:20
Peki F20C'ye kapak oturtulması falan yapılmazmı?
Yani max. 2.0 atmosferik güç için ne gerekiyorsa olur?

cem
13-12-2007, 22:23
Peki F20C'ye kapak oturtulması falan yapılmazmı?
Yani max. 2.0 atmosferik güç için ne gerekiyorsa olur?

F20C den zaten maksimum alınan güçler bunla 300 max 330 alınanda vardı yanılmıyorsam.

Zaten çok limitlerdeki hplerin motor ömrü kısa oluyor.

Sefa_vts
13-12-2007, 22:24
Yanlız dikkat edersen arkadaş standart sormuş standart deil b20 üst kapak b16 onda blok b20.

Crv oluyor B20.;)


Max hp atmosferik hangisinden alınır sorusuna cevap olarak yazmıştım ben bunu :) Senin 280-300 ile cevap verdiğin soruydu yanlış anlaşılmasın ;)

1.6 VTi
13-12-2007, 22:25
nıssanda 1.6 fabrıkasyon cıkıslı pulsar gtr mı ne vardı 200 hp :D

Aynen öyle kanka...
Dünya'daki en güçlü atmosferik motorlar 1.6'da 192hp ile Pulsar'da(ama çok az üretildi fazla yok) ve dünya birincisi S2K F20C 242hp...

sülüman
13-12-2007, 22:28
http://techturkey.com/forum/showthread.php?t=6248

MiaMi
13-12-2007, 22:29
Bu konu 2 3 sene önce konuşulmuştu galiba. F20 şuan hondada lider. Yüklenirsede race olarak az ömürlü yüksek beygir. Sürekli kullanım zaten max larda.

ReFiK
13-12-2007, 22:31
Bilgilerinizin için hepinize tşk ederim:)

cem
13-12-2007, 22:33
nıssanda 1.6 fabrıkasyon cıkıslı pulsar gtr mı ne vardı 200 hp :D

Bak şu arkadaş güzel yazmış selçuk ;)


pulsar vz-r n1'in "Japanese N1 Endurance Series" e katılabilmek için homologasyon amaçlı sadece 500 adet üretilmesi de rekortmen olmayışının sebebi bence.

Honda :ninca:

ReFiK
13-12-2007, 22:38
Birde bu 2.0 motor olayında atmosferik F20C'den daha iyi fabrika çıkışlı başka markanın güçlü motor varmı, Yani en iyi güç f20c'den alınır anladığım kadarıyla?

Safak
13-12-2007, 22:42
Pulsar GTİ-R'ın zaten atmosferikte olmaması lazım

SONE-R
13-12-2007, 22:43
Pulsar atmosferik dostum. Japonlar için küçük hacimden güç elde etmek zor değil bilmen lazım :D Fransız veya alman değil bunlar :D :D

cem
13-12-2007, 22:45
Birde bu 2.0 motor olayında atmosferik F20C'den daha iyi fabrika çıkışlı başka markanın güçlü motor varmı, Yani en iyi güç f20c'den alınır anladığım kadarıyla?

Hayır yok.
2.0 'ı birazcık 2.2 , 2.4 felan yaparsak Honda'dan daha şaşırtıcı sonuçlar alabiliyorsun ;)

Rockford
13-12-2007, 23:02
bi ara spoon dayı f20c blogun üstüne k20 üst kapak takıp 10bin devir cevirebilen bi makina yapmıstı noldu soradan akıbeti bilmiorum :) baya çılgın bişey olacak gibi duruyodu

OmerRS
13-12-2007, 23:04
90 ların başında sanırım 2.0 a düşürülmüş h22 ler kullanılıyordu super touring accord larda 300 hp civarında.

işin içine modifiye girince sınırı yok aslında.

cem
13-12-2007, 23:05
H22 lerden çok güzel şeyler cıkabiliyor.

Allmotor yazarak araştırabilirsiniz.

OmerRS
13-12-2007, 23:08
Özellikle 80 lerinsonu 90 ların başındaki yarış kurallarına göre üretilip homologe edilmiş motorların potansiyelleri çok yüksek oluyor.


Yani fia f1 cileri rahat bıraksa 2.0 1000+ hp motorları rahatlıkla görebiliriz:D

Safak
13-12-2007, 23:10
Pulsar atmosferik dostum. Japonlar için küçük hacimden güç elde etmek zor değil bilmen lazım :D Fransız veya alman değil bunlar :D :D:hahaha:

ben GTi-R dan bahsetmişim ama olsun

cem
14-12-2007, 00:21
Yani fia f1 cileri rahat bıraksa 2.0 1000+ hp motorları rahatlıkla görebiliriz:D

Sence neden rahat bırakmıyorlar :)

cem
14-12-2007, 00:30
:hahaha:

ben GTi-R dan bahsetmişim ama olsun

Burda bahsedilen Pulsar VZ-R N1 baya açık. Eski bir model oldugu için isimlerinin sonlarını karıştırmışlar.

http://www.j-garage.com/nissan/pulsar/gtir.htm

OmerRS
14-12-2007, 00:40
Sence neden rahat bırakmıyorlar :)

max in canı sıkılıyo millete şirinlik yapacam diye :D yok emisyonu düşük gp arabasıymış yok yulaflı lpg li vs vs çok saçma.

her sene 1 2 kişi ölsün canım nolcak pilot mu yok :Ç

cem
14-12-2007, 00:44
max in canı sıkılıyo millete şirinlik yapacam diye :D yok emisyonu düşük gp arabasıymış yok yulaflı lpg li vs vs çok saçma.

her sene 1 2 kişi ölsün canım nolcak pilot mu yok :Ç

Hardcore :allaalla:

Schumi
14-12-2007, 18:57
Hardcore :allaalla:
ohhh yeahhh babbyyy :D

TünayK
14-12-2007, 22:03
Hayır yok.
2.0 'ı birazcık 2.2 , 2.4 felan yaparsak Honda'dan daha şaşırtıcı sonuçlar alabiliyorsun ;)

s2ki.com da na f20c 2.4 stroker la 300 whp almıstı bırı yanlıs hatırlamıyorsam...ama 5k km falan gıttı motor...

miniks
15-12-2007, 00:01
hodanın standart olarak ürettigi en güçlü 2.0 motor

F20C dir

ikinci en güçlü K20A2 integra typer daki 220 hp lik motordur


F20C yi maksimum yükleyerek aldıgınız güçler cok sınırlıdır NA ya güsel tepki vermemektedir

K20 ondan daha iyidir

ama B20 ustune B16 kapak konursa vede güsel parcalar secilip özenle yapılırsa iki motordan daha fazla güç alınır NA da

Bu arada F20 kapak ile K20 nin kapakları birbirlerine cok benzemektedir hatta aynılar diyebilirim bazıl parcaları birebir aynı

ReFiK
15-12-2007, 00:11
Bilgilerinizin için tşkler, yani F20C'nin üstüne yok:)

MiaMi
15-12-2007, 00:17
Aslında standart olarak yok. Ama yine honda blokları ve kapakları ile enteresan şeyler çıkıyor ortaya. Tabi third part mod parçaları buna eklenmeli.

ReFiK
15-12-2007, 00:24
f20c için kapak yokmu acaba:D

miniks
15-12-2007, 00:29
F20C ye kapak gerekmiyorki moruk zaten kapagı üretilmiş en iyi kapak

F20C nin sorunu blokta :):):)

yearone
15-12-2007, 00:31
Manufacturer Nissan
Type S-4
DOHC
16 valves total
4 valves per cylinder
Main bearings
Construction
Bore × stroke 86.00mm × 68.70mm
3.39 in × 2.7 in
Bore/Stroke ratio 1.25
Displacement 1596 cc
(97.394 cu in)
Unitary capacity 399 cc/cylinder
Compression ratio 11.60:1
Fuel system EFi
Aspiration Normal
Compressor type N/A
Intercooler None
Catalytic Converter Y
Max. output
(JIS) """"199.7 PS (197.0 bhp) (146.9 kW)""""
@7800 rpm
Max. torque
(JIS) 181.0 Nm (133 lbft) (18.5 kgm)
@7600 rpm
Maximum rpm
Coolant Water
Specific output 123.4 bhp/litre
2.02 bhp/cu in
Specific torque 113.41 Nm/litre


Böyle bir modeli de var Pulsar'ın...Ama f20c derim yine de :heyoo:

cem
15-12-2007, 11:13
f20c için kapak yokmu acaba:D

Dostum anlatamıyoruz galiba kapak zaten oldukca iyi o yuzden neden
daha kapak takmayı düşünüyorsun ?

Senin aklın b20 ye gidiyor galiba b20 jip motoru crv nin dogal olarak
o kapakla birşey beklenemez b16 kapagı o yuzden tercih edilir.