PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : 2.0 TFSi için yapılabilecekler... ?



arkın_aLLen
03-01-2012, 20:22
Arkadaşlar aracım 2008 model Audi A4 2.0 TFSi Quattro Otomatik şanzıman standart durmdaaraç için yapılabilecekler nelerdir fikirlerinizi bekliyorum yazılım + egsoz yeterlimidir şanzımanın tepkisini artırabilmek için neler yapılabilir. Soft bir şeyler düşünüyorum. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler...

recepserkan43
03-01-2012, 21:54
ne yaparsan yap önce yüksek basınç benzin pompanı değiştir, tavsiye kmd paran çoksa apr. sonrsında downpipe komple egzos ve yazılım bir sene böyle kullan tadını çıkar sonrasında k04 enjektör intercooler seni bir sene daha götürür keyfini çıkart....

Oz`
03-01-2012, 22:09
k04 ü sanzımanın kaldırabilir k04 koyabilirsin

Dookan
03-01-2012, 22:12
bnde de golf gti var dsg sanzumanlı k04 de 350 360 hplerde dayanırmı ozgun bey?

arkın_aLLen
03-01-2012, 22:49
k04 için maliyet ne olur ekstra ne yapmak gerekir peki ?

react1ve
04-01-2012, 03:12
ılk seferde cooler,fıltre kıt,downpıpe ve egzozla baslayabılrsınz.tabı ustune yazılım olması sart.daha sonra da setup buyutukce guncellenme durumu da soz konusu tabi..


ne yaparsan yap önce yüksek basınç benzin pompanı değiştir, tavsiye kmd paran çoksa apr. sonrsında downpipe komple egzos ve yazılım bir sene böyle kullan tadını çıkar sonrasında k04 enjektör intercooler seni bir sene daha götürür keyfini çıkart....

ılk seferde benzın pompasını degıstırmeye gerek yok..bellı guclere kadar orjınal pompa yetıyor..kmd lerde cok sorun cıktıgını duydum fakat apr her acıdan cok iyi fiyatı harıc tabı =)


bnde de golf gti var dsg sanzumanlı k04 de 350 360 hplerde dayanırmı ozgun bey?

ozgun yaparsa ufak degısklıklerle olabılıtesı bayagı yuksek =)

arkın_aLLen
04-01-2012, 19:00
Konuştuk bugün Ecufast le yazılım + egsoz + filtre +downpipe şimdilik tatminkar görünüyor...

recepserkan43
04-01-2012, 20:38
ılk seferde cooler,fıltre kıt,downpıpe ve egzozla baslayabılrsınz.tabı ustune yazılım olması sart.daha sonra da setup buyutukce guncellenme durumu da soz konusu tabi..



ılk seferde benzın pompasını degıstırmeye gerek yok..bellı guclere kadar orjınal pompa yetıyor..kmd lerde cok sorun cıktıgını duydum fakat apr her acıdan cok iyi fiyatı harıc tabı =)



ozgun yaparsa ufak degısklıklerle olabılıtesı bayagı yuksek =)

hiç riske girmem zira pompanın içindeki yüksüğe neler oldğunu gördüm hemde stock 220hp aracımda km de 78k daydı. Kmd kullandım sattığım da da sorun yoktu. ama gönül apr den yana :)

arkın_aLLen
04-01-2012, 20:57
hiç riske girmem zira pompanın içindeki yüksüğe neler oldğunu gördüm hemde stock 220hp aracımda km de 78k daydı. Kmd kullandım sattığım da da sorun yoktu. ama gönül apr den yana :)

Aracınız kaç modeldi acaba ?

react1ve
04-01-2012, 21:07
kmd kullanan cok kısıden sıkayetler geldıgnı duydum..hepsı de apr ye dondu..

recepserkan43
04-01-2012, 21:09
Aracınız kaç modeldi acaba ?

2006 model sarı dtm

can0001
04-01-2012, 22:06
Aracınız sanırım 200hp tfsi eğer öyleyse aynı motoru kullanıyoruz tam olarak ne kadar bütce ayırdınız öncelikle onu bilmeklazım bütcede sıkıntı yok derseniz k04 enjektör cooler pompa güzel bie downpipe (ben supersprint kullanıyorum) düzgün bie marka filtre kiti forge dumpvalve forge wastgate olarak ve yazılıma bağlı olarak 320-370hp leri yakalamanız mümkün...

arkın_aLLen
05-01-2012, 13:36
edit: silindi

arkın_aLLen
05-01-2012, 13:37
2006 model sarı dtm

Anlaşılan APR şart şimdilik standart yeterli diye düşünüyorum ama...

arkın_aLLen
05-01-2012, 13:42
Aracınız sanırım 200hp tfsi eğer öyleyse aynı motoru kullanıyoruz tam olarak ne kadar bütce ayırdınız öncelikle onu bilmeklazım bütcede sıkıntı yok derseniz k04 enjektör cooler pompa güzel bie downpipe (ben supersprint kullanıyorum) düzgün bie marka filtre kiti forge dumpvalve forge wastgate olarak ve yazılıma bağlı olarak 320-370hp leri yakalamanız mümkün...

Evet aynı motoru kullanıyoruz 300HP üstü zor diyor çoğunluk benim aracın sizinkinden dezavantajı otomatik ve 4 çeker olması. Bütçe olarak çok sorun değil fakat aşama aşama gitmek istiyorum. ilk etapta yazılım filtre egsoz dp tatmin eder diye düşünüyorum. Diğer saydıklarınız harcanan paranın + emeğin karşılığını vermeyebilir bu araçta..

osman 1.8t
15-01-2012, 00:56
otomatik araçla hiç oğraşma sizin araçlarda çok şanzıman sıkıntısı duyuyorum artı güçlerde bu dahada çok olacak ve otomatik araç nekadar zevk verir tartışılır senin aracındaki turboyla 285 hp yi gördük daha iyisi olmaz en fazla alabileceğin 285 civarı bende cupra r var orjinal turbosu k04 alabildiğim en fazla güç 285 290 hp civarı şuda var bendeki k04 yeni cupralardaki k04 le bir değil az daha küçük ama senin turbondan büyük

can0001
15-01-2012, 22:52
Evet aynı motoru kullanıyoruz 300HP üstü zor diyor çoğunluk benim aracın sizinkinden dezavantajı otomatik ve 4 çeker olması. Bütçe olarak çok sorun değil fakat aşama aşama gitmek istiyorum. ilk etapta yazılım filtre egsoz dp tatmin eder diye düşünüyorum. Diğer saydıklarınız harcanan paranın + emeğin karşılığını vermeyebilir bu araçta..

valla otomatik ve 4 çeker oluşu işi bozdu diğer saydıklarım her halikarda harcanan para ve emeğin karşılığını verir ama otomatik şanzımana değermi orası sizin kanaatiniz...

997TT
15-01-2012, 23:14
Recete bellı ancak bu motordan saglıklı olarak 340HP alınıyor.
Yanı Turbo-Cooler-Pompa-DP-DV ıle bu guclere cıkmanız gerek.
Ayrıca subablarla ılgılı guncelleme olması gerek...

can0001
15-01-2012, 23:43
Recete bellı ancak bu motordan saglıklı olarak 340HP alınıyor.
Yanı Turbo-Cooler-Pompa-DP-DV ıle bu guclere cıkmanız gerek.
Ayrıca subablarla ılgılı guncelleme olması gerek...

subapları söylemişsiniz fakat her araç aynı olmuyor garip ama benim aracımda olmadı :soru:

HaKo
15-01-2012, 23:45
2.0 tfsi quatroda zaten k04 turbo olması lazım ?

üntar
21-01-2012, 11:21
2.0 tfsi quatroda zaten k04 turbo olması lazım ?

Stage2+ for 2.0T FSI Transverse K03 based vehicles (revo)

k03 lü olanlarda var