Orijinalini görmek için tıklayınız : Audi a4 1,8t için yardım
samimi_1983
07-02-2012, 11:34
Merhaba arkadaşlar. BMW 320 den audi a4 1,8t Quattro ya geçtim.çok keyifli ve konforlu bir araba.c 180 amg falan gelemiyor arkamdan.görünüşe değil ama motora biraz bir şeyler yapmak istiyorum.aracım standart ve kondisyonu iyi.ama küçük paralara şaka makinası yapmak istiyorum.kk 04 turbo, komple egzoz(kat iptali) ve yazılım.bu işlemlerle birlikte tahminimce 220-230 ps elde ederim gibi geliyor.bu işlemleri yaptıktan sonra lpg ile kullanabilir miyim?şu anda üzerinde brc var.kullanan arkadaşlardan ve bilgisi olanlardan yardım istiyorum
flexamin
07-02-2012, 11:41
adamlar sti da lpg kullanıyor sen nie kullanamayasın. turbo uprade falan olduktan sonra sana tek tavsiyem brc yerine kesinlikle prins takman.
alperkirman
07-02-2012, 11:49
Merhaba arkadaşlar. BMW 320 den audi a4 1,8t Quattro ya geçtim.çok keyifli ve konforlu bir araba.c 180 amg falan gelemiyor arkamdan.görünüşe değil ama motora biraz bir şeyler yapmak istiyorum.aracım standart ve kondisyonu iyi.ama küçük paralara şaka makinası yapmak istiyorum.kk 04 turbo, komple egzoz(kat iptali) ve yazılım.bu işlemlerle birlikte tahminimce 220-230 ps elde ederim gibi geliyor.bu işlemleri yaptıktan sonra lpg ile kullanabilir miyim?şu anda üzerinde brc var.kullanan arkadaşlardan ve bilgisi olanlardan yardım istiyorum
turboya girmeden komple egzoz filtre yazılım ile sağlıklı 200beygir alırsın .
turboya girersen öyle küçük paralar olmuyo yanlız k04 için enjektör intercooler debriyaj balatası gibi şeylerde çıkıyor .
siteden yiğit forester turbo aracı olan arkadaşımızda brc nin mtm si varmış gayet memnunum demişti. 300 hp e kdar destekliyormuş. agu motor olansa eğer ukku nickli arkadaşımız da a3 1.8 t var oda baya emek verdi tecrübe etti. bi ona da danış istersen.
Osman Bahadır
07-02-2012, 12:14
Merhaba arkadaşlar. BMW 320 den audi a4 1,8t Quattro ya geçtim.çok keyifli ve konforlu bir araba.c 180 amg falan gelemiyor arkamdan.görünüşe değil ama motora biraz bir şeyler yapmak istiyorum.aracım standart ve kondisyonu iyi.ama küçük paralara şaka makinası yapmak istiyorum.kk 04 turbo, komple egzoz(kat iptali) ve yazılım.bu işlemlerle birlikte tahminimce 220-230 ps elde ederim gibi geliyor.bu işlemleri yaptıktan sonra lpg ile kullanabilir miyim?şu anda üzerinde brc var.kullanan arkadaşlardan ve bilgisi olanlardan yardım istiyorum
Aracının şu anda üstündeki LPG kitinin regülatörünün, kesicisinin ve enjektörlerinin fotoğrafını çekip koyarsan veya üzerinden özelliklerini ve renklerini okuyup buraya yazarsan nereye kadar aynı kitle sorunsuz yürüyebileceğini söyleriz. Yetmediği yerde bir iki parça değişimi ile yeni aynı kitle, başka kite, özellikle de başka marka bir kite gerek kalmadan devam edersin.
adamlar sti da lpg kullanıyor sen nie kullanamayasın. turbo uprade falan olduktan sonra sana tek tavsiyem brc yerine kesinlikle prins takman.
Hangi araçtan bahsediyoruz acaba ki brc yeterli gelmesin? Veya brc nereye kadar yetiyor da hangi noktadan sonra hangi konularda yetersiz kalıyor da prins gerekli oluyor?
samimi_1983
07-02-2012, 12:26
arkadaşlar motor kodu aeb agu değil. aradaki farkı da bilmiyorum ama.bana pek mantıklı gelmedi ama agu motorlar 180 ps diyorlar
siteden yiğit forester turbo aracı olan arkadaşımızda brc nin mtm si varmış gayet memnunum demişti. 300 hp e kdar destekliyormuş. agu motor olansa eğer ukku nickli arkadaşımız da a3 1.8 t var oda baya emek verdi tecrübe etti. bi ona da danış istersen.
A4 de agu yok motor pozisyonundan dolayı.Agu nun a4 deki karşılığı AEB dir.
K04 lü bir setup için manifold,enjektör,intercooler,benzin pompası,debriyaj,uygun bir yazılım gerekiyor.Ben 250hp lere çıkardığım 1,5 tonluk arabamın durmasını da istiyorum dersem bir de fren kiti eklemen gerekicek.Egsozunu,filtresini yazmadım zaten olmazsa olmazlar arasında :) Lpg ile turbo araba yürütme işini Ankaralılar güzel yapıyor onu da gördüklerinde yazar konuya hakim arkadaşlar
arkadaşlar motor kodu aeb agu değil. aradaki farkı da bilmiyorum ama.bana pek mantıklı gelmedi ama agu motorlar 180 ps diyorlar
180 lik Agu yok.Agu ister golfte olsun ister a3 de ister octaviada her zaman 150 liktir
1.8t quattro nun orjinal setup la benzin ve lpg yakit verisi nedir acaba 100 km de kac litre yakiyo
samimi_1983
07-02-2012, 12:36
A4 de agu yok motor pozisyonundan dolayı.Agu nun a4 deki karşılığı AEB dir.
K04 lü bir setup için manifold,enjektör,intercooler,benzin pompası,debriyaj,uygun bir yazılım gerekiyor.Ben 250hp lere çıkardığım 1,5 tonluk arabamın durmasını da istiyorum dersem bir de fren kiti eklemen gerekicek.Egsozunu,filtresini yazmadım zaten olmazsa olmazlar arasında :) Lpg ile turbo araba yürütme işini Ankaralılar güzel yapıyor onu da gördüklerinde yazar konuya hakim arkadaşlar
dediğin gibi fren kiti de ister ama o sonraki iş.turbo büyütme zahmetli olacak gibi.yazılım egzoz ve filtre daha ekonomik gibi.orjinalliğini çok da bozmak istemiyorum
samimi_1983
07-02-2012, 12:37
1.8t quattro nun orjinal setup la benzin ve lpg yakit verisi nedir acaba 100 km de kac litre yakiyo
benzinle denemedik ama lpgde 180-200 km ortalama 0,300 krş yaktı
benzinle denemedik ama lpgde 180-200 km ortalama 0,300 krş yaktı
Saol tesekkurler
sankı yakıtı fazla gıbıme geldı bende 2.0 motorla sehır ıcınde 25 kr yakıyo
samimi_1983
07-02-2012, 13:24
sankı yakıtı fazla gıbıme geldı bende 2.0 motorla sehır ıcınde 25 kr yakıyo
valla benim önceki aracım 320 idi o da hemen hemen aynı yakıyordu.bana normal geldi.siz de o hızlarla ilerleseniz bence aynı yakar.şehir içi farklı
AJL 180ps
AEB, ANB, APU, ARK, AWT 150ps
turbo&quattro
07-02-2012, 19:27
http://www.techturkey.com/forum/genel/64789-buyuk-turbo-amp-lpg.html
Bi arabende sormustum ayni soruyu.
impreza_can
07-02-2012, 20:09
sankı yakıtı fazla gıbıme geldı bende 2.0 motorla sehır ıcınde 25 kr yakıyo
Dostum yanlış anladın galiba 180-220km/h ortalaması ile uzun yolda yaktığımız lpg km de 287 krş yani 300 bile değil...Ş.içinde sakin modda 20 tl gaza 70-80km arası yol yapıyor A4.
yahu lpg ile en uyumlu çalışan motor nerede ise 1.8 t motorlar. olur ki yüksek güçlerde düşünüyorsan tr ye geldiğinde quattro garage a uğra sonra mutlu mesut hayatına devam et. ankara'ya uğraman gerekiyor tabii ki. hiç acıma atla gel.
flexamin
08-02-2012, 09:40
Aracının şu anda üstündeki LPG kitinin regülatörünün, kesicisinin ve enjektörlerinin fotoğrafını çekip koyarsan veya üzerinden özelliklerini ve renklerini okuyup buraya yazarsan nereye kadar aynı kitle sorunsuz yürüyebileceğini söyleriz. Yetmediği yerde bir iki parça değişimi ile yeni aynı kitle, başka kite, özellikle de başka marka bir kite gerek kalmadan devam edersin.
Hangi araçtan bahsediyoruz acaba ki brc yeterli gelmesin? Veya brc nereye kadar yetiyor da hangi noktadan sonra hangi konularda yetersiz kalıyor da prins gerekli oluyor?
ankarada tanıdığım bir sti da brc vardı ve çok sorun yaşadı. enjektörleri büyüttüler tekrar ayar yaptılar falan yine olmadı sıkıntı açtı paso.
bahsettiğim sti da 76 komple egzoz + fmic+ 18g turbo falan fişman. gitti brc yi söküp prinsi taktı güzelce ayar yapıldı 1-2 senedir sorunsuzca biniyor
arkadaşlar ben de belki 2005 model quattrolardan almayı düşünüyorum..100 bin civarında..piyasası ne kadardır..internet 50 bin civarı ama çok değilmi??
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.