Orijinalini görmek için tıklayınız : palio 1.3 mjt basınç problemi? hdi ebc-r
arkadaşlar öncelikle merhaba aracıma daha önceden almıs olduğum hdi ebc-r controllerı ve apexi boost gauge bağlattım dün adanada usta taktı denedik pik olarak gösterdi basınçları çalısıyor ok şimdi buraya kadar sıkıntı yok problem burdan sonra başlıyor, yola çıktık ufaktan vermeye basladım boostu 1.1 leri stabil tutmalar sonra 1.2 bar 1.3 bar, sonra kesme yapmaya başladı arıza ısıgı vermeye basladı haydi kontak aç kapa tekrardan düzeliyordu sonra basıncı düşük okumaya başladı en son iyice kıstım basıncı gene kesme yaptı ve bi ara sürerken boost controllerın ordan ses gelmeye başladı hava üfleme sesi gibi sonrası ***** araç basınç okumuyordu 0.2-0.3 bar gibi dahada yukarı kalkmıyordu bende adanada mersine 60 km artık 2000 deviri geçmeden geldim silikon hortum yırtılmıs olup kaçak yapabileceğini düşünerekten pvc hortum aldım 4mm ztn apexi kutusundanda o cıkmıstı onu takıp komple içteki hortumlara kadar değiştirdim sonuç gene değişmedi :( bi ara selenoidin üstünde push butonu vardı ona bastım acaba ordan bi sıkıntı olmus olabilirmi? turboyumu yedik yoksa selenoidden turboya giden hortumlardamı sıkıntı olmus olabilir, kafam allak bullak oldu şu an :(
samet_61
24-03-2012, 11:15
gecmıs olsun ınsallah cıddı bır sey yoktur ... baglantıları bastan kontrol ettır baglantıda hata olmadıgına emınsın dımı benım safc de ılk basta map ın out kısmı ters baglanmıstı sapıtıordu arac
bakalım bide öyle yapayım
baglantıyı kontrol ettim doğru
offf sabahtan beridir kafa patlatıyorum :((
Osman Bahadır
24-03-2012, 14:17
ebc'de, selenoid valfte bir sorun olabilir. Basıncı tutamıyor, oradan kaçırıyor olabilir. Turboda veya araçta kalıcı herhangi bir hasar oluştuğunu sanmıyorum. Ama yanlış vb bağlantı sonucu ebc zarar görmüş olabilir. Veya ebc'de üretim hatasıdır.
Mehmet Gazihan
24-03-2012, 14:53
sana emülatör lazım.. o kesmenin baska cozumu yok.
mehmet reyiz şu an boost okumuyor saat, 0.2 civarı fln okuyor
yokmu önerisi fikri zikri olan?
Mehmet Gazihan
24-03-2012, 21:19
turbo girşini kapattığında aracın stop etmiyorsa kaçağın var demektir.. stop ediyorsa hiç borulara bakma..
problem tarafımdan çözüme ulaşmıştır, sorun aracın altına yatınca gördük, turboşarjın üstündeki hotrum patlamış 1 cm delinip dısa vermiş kendini hortum değişmi yaptık lpg hortumu bağladık düzeldi herkese teşekkürler
samet_61
25-03-2012, 14:48
problem tarafımdan çözüme ulaşmıştır, sorun aracın altına yatınca gördük, turboşarjın üstündeki hotrum patlamış 1 cm delinip dısa vermiş kendini hortum değişmi yaptık lpg hortumu bağladık düzeldi herkese teşekkürler
gecmıs olsun turboda bısı olmadıgına sevındım bol gazlamalar emulator ısını unutma onur kibrıt kutusunu:))))
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.