Orijinalini görmek için tıklayınız : Civic 1.6 ies setup
Eskişehir'den bir kardeşim yeni 1.6ies aldı,aracın motorunu güçlendirmek istiyor açıkcası benim civic setupları ile ilgili net bir bilgim yok.Şuan araçta sadece 48'lik düz boru ve son susturucu olarak Otto bulunmakta.Öncelikli olarak en uygun filtre kiti,gaz kelebeği,beyin,buji akla ne geliyorsa bu konuda bilgisi ve deneyimi olan arkadaşlar yol gösterirse çok seviniriz.Konunun linkini takip etmesi için arkadaşa göndericem, takıldığı noktalarda sizlerden fikir alması adına bende konu takibi yapacağım.
Yardımcı olan ve fikir veren herkese şimdiden çok teşekkürler.
(Araç 98 model Honda Civic 1.6ies)
drummer582
30-03-2012, 17:29
Kanka oncelikle headers ve aem filtre kiti(sahsi gorusum) yapilmali ben ara borulari 51lik kullanmistim 51lik tavsiye ederim
ebaydan uygun yollu bi headers daha sonra porselen balata ,kısa şanzıman bu şekilde çok keyifli hale gelir ,
porselen balata değildir öyle bişey yok, bronze baskı balatadır.
onun yerinde stage'li bi debriyaj daha güzel olur.
bronz balata yazacaktım yanlışlık olmuş .hemen yakalamışın bu ne hız:)
yesil544
30-03-2012, 18:17
Kanka oncelikle headers ve aem filtre kiti(sahsi gorusum) yapilmali ben ara borulari 51lik kullanmistim 51lik tavsiye ederim
adamlar 160hp lik vti 51 lik koymuşlar bi ies için 48 lik daha uygun değilmi....
benimde tavsiyem aşama aşama olacağı için ilk etapta headrs düz boru hava filtresi gayet başarılı olur... Sonrasının sonu yok zaten soch vtec e kadar yolu var :)
Kanka oncelikle headers ve aem filtre kiti(sahsi gorusum) yapilmali ben ara borulari 51lik kullanmistim 51lik tavsiye ederim
kanka aem kitin hangisi daha sağlıklı birkaç var benim bildiğim.
Headers olarak ne marka önerirsiniz hangi model ve çeşidini ?
teşekkürler herkese
bronz balata yazacaktım yanlışlık olmuş .hemen yakalamışın bu ne hız:)
yok şimdi makaraya alanlar olur, bu ara yaygınlaştı zaten sitede herkes bi havalarda erkenden uyarayım dedim :) bilmemek ayıpmış gibi..
drummer582
30-03-2012, 18:26
Ben 51likten cok guzel verim almistim,aem shortram kullanmistim inanilmaz verimliydi.aem cai shortram guzel olur diye dusunuyorum v2ler 1.6ieslere oluyor diye biliyorum o olursa daha guzel olur ilkercim
Headers 4-2-1 daha verimli diye dusunuyorum marka bulabilirsen guzel urunler var ama sorunsuz custom bir headersda isini gorecektir
Ben 51likten cok guzel verim almistim,aem shortram kullanmistim inanilmaz verimliydi.aem cai shortram guzel olur diye dusunuyorum v2ler 1.6ieslere oluyor diye biliyorum o olursa daha guzel olur ilkercim
Headers 4-2-1 daha verimli diye dusunuyorum marka bulabilirsen guzel urunler var ama sorunsuz custom bir headersda isini gorecektir
eywallah kanka teşekkür ettim.
Evet arkadaşlar fikirlere devam :)
Konu guncel arkadaslar en sagli filtre kiti,headers ve yapilabilecek seyler hakkinda fikirleri bekliyoruz tesekkurler
EmrahERKAN
31-03-2012, 07:53
http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/115107-sohc-vtec-ies-projesi-3.html
uzaklarda aramayın size ies projesi :)
bLackModeL
31-03-2012, 07:56
öncelikle beyin beyin olmadan bi yol olmuyoo ılk once beyını secın sonra atmosferık mı turbomu dusunuyosunuz onu belırleyın sonra ısleme baslayın yapılacak hersey sırasıyla eksoz sısıtemı kelebek emme ust kapak ... dıye gıder durduramassın .. kendımden baz alıyorum artık beyın olmadan hıc bısey bı ıse yaramıyo
samet_61
31-03-2012, 08:08
4-2-1headers 51 boru ve freelflow orta sona 60 lık freeflow egzost,aem v1 veya simota twincharger filtre kiti,apex-i safc2 ile ince ayarla gayet guzel yurur...
bLackModeL
31-03-2012, 17:10
direk vti kelebek tak en akıllı yaptıgım sey oldu arabanın kaderı degıstı teşekkürler erkut abi
http://www.techturkey.com/forum/otomobilleriniz/115107-sohc-vtec-ies-projesi-3.html
uzaklarda aramayın size ies projesi :)
çok teşekkürler :icon_tup:
öncelikle beyin beyin olmadan bi yol olmuyoo ılk once beyını secın sonra atmosferık mı turbomu dusunuyosunuz onu belırleyın sonra ısleme baslayın yapılacak hersey sırasıyla eksoz sısıtemı kelebek emme ust kapak ... dıye gıder durduramassın .. kendımden baz alıyorum artık beyın olmadan hıc bısey bı ıse yaramıyo
direk vti kelebek tak en akıllı yaptıgım sey oldu arabanın kaderı degıstı teşekkürler erkut abi
arkadaş atmosferik yapmak istiyor.Beyine en son karar verecek öncelikli setup basit parçalar,vti gaz kelebeği aklımızda teşekkürler :icon_tup:
4-2-1headers 51 boru ve freelflow orta sona 60 lık freeflow egzost,aem v1 veya simota twincharger filtre kiti,apex-i safc2 ile ince ayarla gayet guzel yurur...
çok teşekkürler :icon_tup:
bLackModeL
01-04-2012, 19:18
çok teşekkürler :icon_tup:
arkadaş atmosferik yapmak istiyor.Beyine en son karar verecek öncelikli setup basit parçalar,vti gaz kelebeği aklımızda teşekkürler :icon_tup:
çok teşekkürler :icon_tup:
atmosferıkte yapsanız beyın .. bence ..
adamlar 160hp lik vti 51 lik koymuşlar bi ies için 48 lik daha uygun değilmi....
benimde tavsiyem aşama aşama olacağı için ilk etapta headrs düz boru hava filtresi gayet başarılı olur... Sonrasının sonu yok zaten soch vtec e kadar yolu var :)
vti için ideal ebat 57mm bence, 51 baya baya kesiyor arabayı. tecrübeyle sabit.
headers dahil komple 51mm egsoz, güzel bi filtre kiti (simota big tube öneriliyordu sanırım), bulabiliyorsanız 1-2 beden daha kısa son dişli ile gayet keyifli olur.
atmosferıkte yapsanız beyın .. bence ..
Teşekkürler
vti için ideal ebat 57mm bence, 51 baya baya kesiyor arabayı. tecrübeyle sabit.
headers dahil komple 51mm egsoz, güzel bi filtre kiti (simota big tube öneriliyordu sanırım), bulabiliyorsanız 1-2 beden daha kısa son dişli ile gayet keyifli olur.
Çok teşekkürler :icon_tup:
--------------------------------------------------------
Ek olarak arkadaşlar söyle 2 sorun yaşıyormuş arkadaş bu konuda da yardımınızı rica ediyoruz araç vites değiştirirken fazla sirkeliyor debriyajdan yavaş yada hızlı çek bunun sebebi nedir ?
Birde aracın gaz kelebeğini temizletmiş birisine adamda sökmemiş direk sprey sıkmış şuan araç 1500 devirde çalışıyor bazen düşüyor bazen artıyor ne yapması gerekli.
Herkese çok teşekkürler.
Yukarıda belirttiğimiz sorun hala güncel arkadaşlar fikir verebilecek arkadaş varsa çok seviniriz teşekkürler
piston egz olmadan pek bişey bekleme dıştan yapabileceklerinse kısa takabilirsin 48lik düz yeterli filtre şu çok inanılmaz olur demiyorum stockda pek fark olmuyo
bi de imzama tıklarsan az biraz bişeyler paylaştım
Linke göz atıyorum arkadaşada linki yeniledim Erkut abi sağol bu arada yukarıda 2 sorun belirttim ne kaynaklı olabilir sorunları yineliyorum
Ek olarak arkadaşlar söyle 2 sorun yaşıyormuş arkadaş bu konuda da yardımınızı rica ediyoruz araç vites değiştirirken fazla sirkeliyor debriyajdan yavaş yada hızlı çek bunun sebebi nedir ?
Birde aracın gaz kelebeğini temizletmiş birisine adamda sökmemiş direk sprey sıkmış şuan araç 1500 devirde çalışıyor bazen düşüyor bazen artıyor ne yapması gerekli.
Linke göz atıyorum arkadaşada linki yeniledim Erkut abi sağol bu arada yukarıda 2 sorun belirttim ne kaynaklı olabilir sorunları yineliyorum
Ek olarak arkadaşlar söyle 2 sorun yaşıyormuş arkadaş bu konuda da yardımınızı rica ediyoruz araç vites değiştirirken fazla sirkeliyor debriyajdan yavaş yada hızlı çek bunun sebebi nedir ?
Birde aracın gaz kelebeğini temizletmiş birisine adamda sökmemiş direk sprey sıkmış şuan araç 1500 devirde çalışıyor bazen düşüyor bazen artıyor ne yapması gerekli.
gaz kelebeği takılı kalıyo arada
diğer de debriyajına baktırın rolanti vlfi çalışıyo mu kontrol edin
gaz kelebeği takılı kalıyo arada
diğer de debriyajına baktırın rolanti vlfi çalışıyo mu kontrol edin
:icon_tup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.